zaujimave, ze ja som citil to iste, ako o tom hovoril Harry, ze L405 ma horsi komfort. Jazdil som s dizlom aj SC, a pre mna to bolo tiez trosku sklamanie, ze jazdny komfort nebol az tak dobry. Naschval pisem komfort, a nie jazdne vlastnosti, lebo verim, ze podvozok je ovela lepsi, stabilnejsi a ovela lepsie zvlada zakruty a podobne. Lenze engineeri zamerali sa prilis na "osobacke" jazdne vlastnosti. Je to kvalitne, ale podla mna zbytocne tvrde. Chyba tam charakteristicke pruzenie pre predchadzajuce verzie RR, hlavne to akym stylom zvladli nerovnosti na ceste, a este viac to ked si vysokou rychlostou presiel nie vyslovene jamy, ale take dlhsie nerovnosti na ceste, ked napriklad prevrtaju cestu a tam klesne trosku asgalt, alebo dilatacie a podobne. Asi kazdy majitel starych RR vratane L322 to pozna, je to velmi addiktivne
Vraj L460 prave prinesie nieco aj z toho komfortu spat nieco, tak som zvedavy ci to tak bude...
co sa tyka dizajnu, ja som sa najviac bal toho, ze spravia z toho este viac "sportoveho", vyssim bocnym panelom a zmensenim okien, ale z boku je to uplne super, predok sa velmi nezmenil, takze sme mali moznost na to zvyknut

, dokonca zda sa mi akoby bol viac kolmy ako u L405

, a na ten zadok asi budem musiet zvyknut tiez, lebo vyzera, ze som z tej mensiny, komu sa tak moc nepaci ...
