Hej bulkhead das von. Blatniky komplet dole oba, palubovka,volant, tyc riadenia musi dole, ak chces vytiahnut tyc riadenia musi von aj spinacka, komplet pedale, musis odpojit brzdove hadice, dole posilovac, odpojit hadice od spojkoveho valca, das von pedal spojky, druha strana komplet kurenie von, zvnutra podlha vodic spolujazdec, kryt prevodovky, poistky von, zvysok palubky von, odpojit vymotat kabelaz nakomplet, panty predneho okna, uvolnit strechu (idealne celu dole), panty dveri von, akmas cely bulkhead cisty tak spodne sroby von a vyberiete ho. Je to fakt dost prace zvlast ak uz vela srobov zozrala hrdza a uzijes si ich

. Ak uz das bulkhead von rovno pokracuj B a C stplik, seatbox, zadna podlaha korozia a diery budu tipujem aj tam. Ak uz ides zinkovat oplati sa to komplet plus vyztuhy zadnej podlahy a ram

. Inak to je zbytocna robota lebo to budes o par rokov rozoberat zas.
Horuci vzduch moze byt kludne od prevodovky , dialnica ju bez chladica rozpali na skoro 100 stupnov, termostat chladica co sa daval do tepleho klimatu je tusim nastaveny na 82st. aby otvaral okruh. Na 90 a viac to neni problem zohriat na dialnici len jazdou. Staci aby si nemal koberce a kryt prevodovky pekne sala na Disku sa na nom da aj popalit

. Defender ma kryt sklolaminatovy a bol na nom zospodu tlmiaci molitan ak uz neni alebo kryt nedolieha tak horuci vzduch fici na lytka. To iste ak uz nieje podlaha v rohoch. Ak sa to nechystas renovovat a zinkovat nakomplet kup si nejaku fancy vychytavku typu Dynamat a pekne si to polep krizom krazom, renovovat to bude niekto niekedy

.
Len z toho bulkheadu pred zinkovanim das dole tak krabicu drobnych dielov zlozit to potom dokopy po par tyzdnoch je celkom sranda ak to nepoznas, je na youtube videjko poliaka co to frustrovany sklada a rozobera a sklada tyzdne, zle sa na neho aj pozera

.