byl jsem nenápadně upozorněn, že příliš píši do jednoho vlákna (motor TDV6 a SDV6 ....) a že se to netýká tématu. Ano je to možné, ale jde o úhel pohledu. A rovněž jsem byl vyzván ať si vytvořím vlastní vlákno. Tož dobrá.
Abych vysvětlil. Měl jsem to "štěstí", že se mi stalo to co spoustě lidí, umřela mi klika u 3,0 L 6V a protože nejsem milionář a zároveň jsem krapet kutil a rovněž mám pár přátel, co mi se rozhodli pomoci, pustili jsme se do toho vlastními silami, plus další ruce těch co se přidají (titulky budou příští rok až to dopadne).
A odsud již jen a pouze fakta k tomuto tématu.
Zatím jsem na tom tak, že motor je již venku a to bez klasického sundání karoserie. Byl to boj, ale jde to. Ale již se zamýšlím nad tím, jak jej budeme dostávat zpět.
Po vyndání motoru jsem přišel na "drobný" problém a to, že nemohu s autem (tedy s tím co z něho zbylo) pohnout . Vlezl jsem pod něj, odpojil jsem oba kardany a ejhle, ono se stejně ani nepohlo.
Divný.
No je mi jasný, že to drží na brzdě. A "Lukasino" to defacto předpověděl.
Tak tedy jak na to:
Hold se dám do hledání ....
No kdyby náhodou někdo ten odkaz již měl a podělil se , byl bych mu vděčný