Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
-
pooh
- Příspěvky: 710
- Registrován: 16 úno 2012 16:11
- tel.: +421905664537
- auto: P38 4.6 AB, L322 S/C
- Bydliště: Horné Mýto
#162
Příspěvek
od pooh » 30 led 2021 13:25
Diagnostika P38, nastavenie a odblokovanie BeCM
-
Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
-
Kontaktovat uživatele:
#163
Příspěvek
od Kokesek » 30 led 2021 13:28
uhlic píše:Tak po kalibracii mi predny pravy mech behal hore dole. Po vypnuti kompresoru sa mech trosku vyfukol a znovu zacal tlacit kompresor. tak som vymenil snimac za druhy a je pokoj cize podvozok vybaveny. este ma zaujma preco je jeden ohnuty a druhy rovny. ohnuty je vymontovany z auto co mam za domom. rovny som mal na aute.
A este otazka kde zozeniem tepelnu poistku? Do 120°C? najlepsie original ak by niekto o niecom vedel.
Ohnute by mohlo byt protoze nekdo provadel mechanickou kalibraci podvozku. Asi nemel diagnozu.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
uhlic
- Příspěvky: 475
- Registrován: 07 zář 2014 20:58
- auto: RR P38 1999
- Bydliště: Prašice
#164
Příspěvek
od uhlic » 30 led 2021 13:47
Kokesek píše: 30 led 2021 13:28
uhlic píše:Tak po kalibracii mi predny pravy mech behal hore dole. Po vypnuti kompresoru sa mech trosku vyfukol a znovu zacal tlacit kompresor. tak som vymenil snimac za druhy a je pokoj cize podvozok vybaveny. este ma zaujma preco je jeden ohnuty a druhy rovny. ohnuty je vymontovany z auto co mam za domom. rovny som mal na aute.
A este otazka kde zozeniem tepelnu poistku? Do 120°C? najlepsie original ak by niekto o niecom vedel.
Ohnute by mohlo byt protoze nekdo provadel mechanickou kalibraci podvozku. Asi nemel diagnozu.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Na oboch stranach boli rovnako ohnute. Tak to mi nejaj nevychadza.
-
uhlic
- Příspěvky: 475
- Registrován: 07 zář 2014 20:58
- auto: RR P38 1999
- Bydliště: Prašice
#165
Příspěvek
od uhlic » 06 bře 2021 16:18
Zapojil som budik na meranie tlaku na tento vyvod cislo 6. Je to vyvod na tlakovu nadobu a tu sa mi straca vyduch takze po kazdom dlhsiom stani auta kompresor musi natlakovat nadobu co nie je pre jeho zivotnost asi dobre. Ma niekto tip kde by to mohlo fucat? na nadobe som som striekal vyvod aj ten druhy zablendovany vstup do nadoby a tade to nefuci. je na nadobe niekde miesto ktore vie prehrdzaviet? a dalsia otazka, kadia vedie hadicka od nadoby do bloku alebo je este nieco medzi tym kde to moze fucat?
Z mechov sa vzduch nestraca drzia aj pri dlhsom stani auta.
diky
FOTO ILUSTRACNE
-
Přílohy
-

- IMG_2232.jpg (89.93 KiB) Zobrazeno 4690 x
-
teslo
- Příspěvky: 2667
- Registrován: 25 led 2007 08:44
- Bydliště: Bratislava
#166
Příspěvek
od teslo » 06 bře 2021 22:42
Skor to bude netesnost v bloku. Pozri schemu bloku ako su poprepajane kanaly a zameraj sa na to.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
-
Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
-
Kontaktovat uživatele:
#167
Příspěvek
od Kokesek » 07 bře 2021 06:46
Jestli je to blok...., tak vetsinou auto pres noc vyroste. Ja bych si natlakoval nejprve samostatny vzdusnik a ten pozoroval na budiku, odpojeny od ventiloveho bloku.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
uhlic
- Příspěvky: 475
- Registrován: 07 zář 2014 20:58
- auto: RR P38 1999
- Bydliště: Prašice
#168
Příspěvek
od uhlic » 07 bře 2021 16:37
unik bol cez nadobu vymenil som ju za druhu snad bude dobra

-
uhlic
- Příspěvky: 475
- Registrován: 07 zář 2014 20:58
- auto: RR P38 1999
- Bydliště: Prašice
#169
Příspěvek
od uhlic » 20 led 2023 12:26
Ahojte robim druhu P38. Mam problem ze sa kompresor nevie spustit automaticky pri poklese tlaku. Kompresor repasovany, zasekne sa pri 200psi, diagnostika cista, tlakovy spinac funkcny. Pri manualnom zopnuti rele to funguje vsetko ok. Vzdusnik natlaceny na 140psi. Kompresor sa spusti na chvilu a natlaci prazdnu nadobu len na 20psi. Prepinanie vysok funkcne.
Otazka teda: preco sa nezopne kompresor pri poklese tlaku.
Dakujem
-
Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
-
Kontaktovat uživatele:
#170
Příspěvek
od Kokesek » 21 led 2023 12:46
Delava to jednotka easu… vetsinou pomohla vymena. Jestli je to tak jak pises….
-
uhlic
- Příspěvky: 475
- Registrován: 07 zář 2014 20:58
- auto: RR P38 1999
- Bydliště: Prašice
#171
Příspěvek
od uhlic » 23 led 2023 07:57
Ok diky za radu. Skusim uvidime co to povie.

-
uhlic
- Příspěvky: 475
- Registrován: 07 zář 2014 20:58
- auto: RR P38 1999
- Bydliště: Prašice
#172
Příspěvek
od uhlic » 08 úno 2023 07:51
Ziadna zmena chvilu funguje a potom to zasa nefunguje.
Jedina zmena nastane ked sa relatko silou zatlaci do poistkovej skrinky. Poistkova skrinka sa menila za pouzitu. Na tej pred tym ako keby horelo to relatko kompresora. A na tejto to sa mi zda tiez zapacha od zhoreniny.
-
Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
-
Kontaktovat uživatele:
#173
Příspěvek
od Kokesek » 18 bře 2023 18:17
Kable si zkontroluj, co vedou do spinacky. Je treba omerit hlavne ovladaci z ecu easu.
-
Rover
- Příspěvky: 5254
- Registrován: 10 říj 2006 15:56
- tel.: 736173373
- Bydliště: Podkrkonoší...
#174
Příspěvek
od Rover » 18 bře 2023 22:39
V úterý budu měnit vzduchový podvozek za vinuté pružiny, nerad, ale už jsem to vzdal. Za 50 km musím dvakrát zastavit a kicknout eas. Jezdit na dorazech je sakra nepohodlné, nenávidím to. Za poslední rok jsem do podvozku dal cca 15 000 a pořád se musí něco řešit. Aby to fungovalo musí být jaro nebo léto. To je pak dobrý, jak není tak je furt něco. Kompresor jde, ale nenafouká a i když fouká, pak se třeba nafoukne a drží, ale někdy taky nedrží... a když drží tak drží dlouho, ale někdy taky jen chvilku a ono to nemá vůbec žádnou logiku. Někdy se nafouká až po 30minutách jízdy někdy po 3 minutách. Nemám sílu a ani čas se v tom pořád hrabat a experimentovat. Peču na to, budou pera... Jinak je P38 spolehlivý a tímto spolehlivost ještě výrazně vylepším. Sníží se komfort jízdy, ale zároveň se zvýší komfort jízdy oproti těm chvílím kdy jsem jezdil na dorazech...
Country boy...
-
uhlic
- Příspěvky: 475
- Registrován: 07 zář 2014 20:58
- auto: RR P38 1999
- Bydliště: Prašice
#175
Příspěvek
od uhlic » 22 bře 2023 09:41
Kokesek píše: 18 bře 2023 18:17
Kable si zkontroluj, co vedou do spinacky. Je treba omerit hlavne ovladaci z ecu easu.
Nakoniec to bola tepelna poistka kompresoru.
-
Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
-
Kontaktovat uživatele:
#176
Příspěvek
od Kokesek » 22 bře 2023 16:25
uhlic píše:Kokesek píše: 18 bře 2023 18:17
Kable si zkontroluj, co vedou do spinacky. Je treba omerit hlavne ovladaci z ecu easu.
Nakoniec to bola tepelna poistka kompresoru.
To me ani nenapadlo ze sis v diag neoveril nebo staci pipnout multimetrem...
-
uhlic
- Příspěvky: 475
- Registrován: 07 zář 2014 20:58
- auto: RR P38 1999
- Bydliště: Prašice
#177
Příspěvek
od uhlic » 24 bře 2023 06:36
Multimetrom kontroloval, a bola dobra. Aj to fungovalo a za 2 dni znovu problem. Preto som tu poistku dalej neriesil. Ale bolo tam viac veci co nefungovalo ale uz to jazdi.
-
uhlic
- Příspěvky: 475
- Registrován: 07 zář 2014 20:58
- auto: RR P38 1999
- Bydliště: Prašice
#178
Příspěvek
od uhlic » 25 dub 2023 21:11
Kokesek píše: 22 bře 2023 16:25
uhlic píše:
Nakoniec to bola tepelna poistka kompresoru.
To me ani nenapadlo ze sis v diag neoveril nebo staci pipnout multimetrem...
dnes dosla nova poistka tak som ju siel vymenit. Stara bola tak tiez dobra. Chyba bola v kontakte drziaka uhlika s doskou na ciernom kabli. Odlomeny spoj. Preto to raz islo a raz nie.
Foto ilustracne. Spoj je z druhej strany

-
Přílohy
-

- images.jpg (10.31 KiB) Zobrazeno 3262 x