
Kdyby se napojila na jinou kontrolku, tak by se dala v nouzi použít jako vějička.
Při pokusu o komunikaci s ECU alarmu přes Nanocom, jsem zjistil, že jsem měl opravdu "deaktivovaný" OBD port. K mému údivu byly zoxidované kontakty a ten napájecí byl dokonce úplně uhnilý. U konektrou na tomto místě, v kabině a vedle nohy, mě to fakt překvapilo. Asi mikroklima v autě

Teď jsem se konečně dostal k opravě. Napřed jsem si myslel, že bude stačit pro vytažení kontaktu jen přizvednutí zajišťovacího háčku, ale furt tam držel jak přibitý.
Na první pohled to nebylo vidět, ale z obou stran jsou ještě zajišťovací hřebeny, které je potřeba vyklopit.
Přestože je OBD konektor v zapojení a rozměrech standardizovaný, tak samotné konstrukční provedení je dle libovůle výrobce. Pro náhradu původních kontaktů jsem si připravil orig. kontakty do OBD konektoru, ovšem od firmy Molex - typ MX-50420-8000/C (k mání např. zde https://www.tme.eu/cz/details/mx-50420- ... /504208000 (foto u produktu neodpovídá realitě)). No, moc se mu tam nechtělo, vodící křidélka a výstupky bylo třeba přistříhnout, ale nakonec se nechal přemluvit.