K: plechové disky – defender
Moderátoři: Miky_CZ, Acon, Sláma Karel
Re: K: plechové disky – defender
Jinak ty Wolfy váží 14,5kg kus, mají děsně tlustý středy, ty Dotz 11kg kus.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
Re: K: plechové disky – defender
Energetici na plosinach mali wolfy a plosina bola s vahou na hranici. Nehovoriac o tom, ze to je "sluzobne" auto takze pouzitie tomu odpovedalo.
Ano wolfy v bielej farbe Defiku slusia.
Ano wolfy v bielej farbe Defiku slusia.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- dodooff
- Příspěvky: 219
- Registrován: 22 úno 2011 21:39
- tel.: +421 915 965 965
- auto: SII, Def, LR4, HZJ76
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
Re: K: plechové disky – defender
Presne 3820kg so starymi Inrekami Dano a bez posadky. Len pre info
- Adam P.
- Příspěvky: 996
- Registrován: 20 čer 2014 13:33
- tel.: 777241654
- auto: defík 130 TD5 2001
- Bydliště: teď drnholec, ale původem su kyjovják!
Re: K: plechové disky – defender
jo jo, chce to určitě 5 ks. já vozím zásadně plnohodnotnou rezervu, která je stejná jako to, co je na autě. žádné dojezdovky. zkusím to s těma wolfama. k autu byl jako rezerva právě právě jeden disk wofl, takže mně to vyhovuje. vezmu ty nabízené od not-0-ricka a zkusím to. ty wolfy jsou osvědčené, pevné a líbí se mně. uvidím, jak to bude fungovat.
chlapi, díky moc za rady, postřehy a názory! pomohlo mně to v rozhodování
chlapi, díky moc za rady, postřehy a názory! pomohlo mně to v rozhodování
defender 130 TD5 2001 a SAAB 9-5 aero 2007 //// EX: defender 110 TD5 2003 a SAAB 9-3 LPT 2000 :)
Re: K: plechové disky – defender
U nas- Brandýs nL. Piskuji a prášku z obou stran za 400,- za kolo.Nechavam tam dělat všechno- pružiny, kryty, nárazníky. . .Kvalita dobrá.[attachment=1]IMG_20240126_191040567.jpg[/attachment][attachment=0]IMG_20240125_125836836.jpg[/attachment]
- Adam P.
- Příspěvky: 996
- Registrován: 20 čer 2014 13:33
- tel.: 777241654
- auto: defík 130 TD5 2001
- Bydliště: teď drnholec, ale původem su kyjovják!
Re: K: plechové disky – defender
díkec, sice pro mě trochu dál, ale zas kdybych toho k lakování měl víc, tak už to stojí za zvážení
defender 130 TD5 2001 a SAAB 9-5 aero 2007 //// EX: defender 110 TD5 2003 a SAAB 9-3 LPT 2000 :)
Re: K: plechové disky – defender
Neměl bys kontakt? Tady v Praze je to trochu dražší, 550 bez daně, a to byla cena před 2 rokama.horsik píše: 26 led 2024 19:42 U nas- Brandýs nL. Piskuji a prášku z obou stran za 400,- za kolo.Nechavam tam dělat všechno- pružiny, kryty, nárazníky. .
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
- Adam P.
- Příspěvky: 996
- Registrován: 20 čer 2014 13:33
- tel.: 777241654
- auto: defík 130 TD5 2001
- Bydliště: teď drnholec, ale původem su kyjovják!
Re: K: plechové disky – defender
nejenom v praze v brně dokonce 800 :/
defender 130 TD5 2001 a SAAB 9-5 aero 2007 //// EX: defender 110 TD5 2003 a SAAB 9-3 LPT 2000 :)
- jareku
- Příspěvky: 1853
- Registrován: 09 zář 2012 23:25
- tel.: 737 347 753
- auto: RR L322+DEF+SIII
- Bydliště: Blansko
Re: K: plechové disky – defender
Pozor, v Brně pod tu barvu dávají “zinek”… co mně tvrdili.. klasika je od 500,- bez daně…
Live long and prosper.
-
- Příspěvky: 15145
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: K: plechové disky – defender
Prášková barva je "to samé" jako mokrá barva, taky se dá udělat vícevrstvý systém, který potom doopravdy dlouhodobě drží, nebo jenom jedna vrstva, kde na železe se pod to dostane časem voda a ono to tam pěkně shnije. Samozřejmě je to o penězích.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: K: plechové disky – defender
Ano a pak to jde dotáhnout ještě vejš kdy já mám wolfy na zimáky opískované, poměděné, na to kadmium a finále prášková barva.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
- Adam P.
- Příspěvky: 996
- Registrován: 20 čer 2014 13:33
- tel.: 777241654
- auto: defík 130 TD5 2001
- Bydliště: teď drnholec, ale původem su kyjovják!
Re: K: plechové disky – defender
dobré vědět sem si říkal, že by u brna byli dražší než v práglu?! tak aspoň tohle vlákno bylo užitečné až skoro škoda, že je inzertní... tyto informace by mohly některým dalším určitě posloužit, podobně jako mně. díkec, borci!
Naposledy upravil(a) Adam P. dne 28 led 2024 00:01, celkem upraveno 1 x.
defender 130 TD5 2001 a SAAB 9-5 aero 2007 //// EX: defender 110 TD5 2003 a SAAB 9-3 LPT 2000 :)
-
- Příspěvky: 15145
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: K: plechové disky – defender
K té práškové barvě jsem to psal proto, protože některé lakovny se zákazníka ani nezeptají a dají nejlevnější jednu vrstvu a některé zase tvrdí, že více vrstev není potřeba...
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Land Jirka
- Příspěvky: 3538
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: K: plechové disky – defender
Pár postřehů z mé dlouhodobé zkušenosti používání a servisování 4x4 aut:
Prášková barva je většinu velmi tvrdá a křehká. Z tohoto důvodu je při mechanickém poškození (kamínek, oděrky v terénu) náchylná na praskání a odprýsknutí.
Prasklinky se špatně se opravují v domácích podmínkách a pak dochází ke korozi a masivnímu odlupování podkorodované barvy.
Částečně se toto dá omezit pozinkováním podkladu před lakováním.
Nutnost při použití práškové, ale i normální barvy je lakovaný díl otryskat. Bez otryskání jsou to vyhozené peníze.
Disky a podobné části podvozku bych lakoval raději kvalitní mokrou barvou už jen z důvodu, že mám sprej, nebo trochu barvy ve stejném odstínu a můžu si případné poškození kdykoliv doma rychle opravit.
Že se těch poškození za pár měsíců používání při jízdě i mimo silnici nasbírá.
Potom se na opraveném povozu za dva roky objevují znova orezliny a můžeme začít nanovo...
Můj postup by byl:
1.otryskat
2. našopovat zinkem protože povrch má po metalizaci (šopování) mírně drsnou strukturu na které perfektně drží barva
3.lakovat kvalitní základní mokrou barvou
4.lakovat kvalitní vrchní mokrou barvou
Prášková barva je většinu velmi tvrdá a křehká. Z tohoto důvodu je při mechanickém poškození (kamínek, oděrky v terénu) náchylná na praskání a odprýsknutí.
Prasklinky se špatně se opravují v domácích podmínkách a pak dochází ke korozi a masivnímu odlupování podkorodované barvy.
Částečně se toto dá omezit pozinkováním podkladu před lakováním.
Nutnost při použití práškové, ale i normální barvy je lakovaný díl otryskat. Bez otryskání jsou to vyhozené peníze.
Disky a podobné části podvozku bych lakoval raději kvalitní mokrou barvou už jen z důvodu, že mám sprej, nebo trochu barvy ve stejném odstínu a můžu si případné poškození kdykoliv doma rychle opravit.
Že se těch poškození za pár měsíců používání při jízdě i mimo silnici nasbírá.
Potom se na opraveném povozu za dva roky objevují znova orezliny a můžeme začít nanovo...
Můj postup by byl:
1.otryskat
2. našopovat zinkem protože povrch má po metalizaci (šopování) mírně drsnou strukturu na které perfektně drží barva
3.lakovat kvalitní základní mokrou barvou
4.lakovat kvalitní vrchní mokrou barvou
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431
- Adam P.
- Příspěvky: 996
- Registrován: 20 čer 2014 13:33
- tel.: 777241654
- auto: defík 130 TD5 2001
- Bydliště: teď drnholec, ale původem su kyjovják!
Re: K: plechové disky – defender
jirko, díky za vstup! pouvažuju o tom v případě těch stříbrných borbetů, co mám na autě teď. ty si nakonec asi nechám, ale uvažuju, že bych je nechal dát do černé. ty boosty co jsem k autu dostal taky jsem už prodal, ty se mně nehodily.
zkusím jezdit na origo wolfech, co mně posune not-0-rick, možná to s 255/85 půjde i bez podložek, uvidíme. ty jsou ale bílé, můj původní plán byl ladit to do černa. černé doplňky, černá střecha a kola. ale protože mám jeden pěkný bílý wolf jako rezervu a ty not-0-rickovy vypadají hezky, tak mně přijde škoda/zbytečné to hned přelakovávat do černa. a v bílé to na autě nebude vypadat úplně blbě, když necháme bílou střechu. ze všeho nejdřív ale musíme trochu oživit ten motor s takovýma kolama by to při současném výkonu nejelo už vůbec
původní plán s černými koly:
bíla by nakonec asi taky šla
zkusím jezdit na origo wolfech, co mně posune not-0-rick, možná to s 255/85 půjde i bez podložek, uvidíme. ty jsou ale bílé, můj původní plán byl ladit to do černa. černé doplňky, černá střecha a kola. ale protože mám jeden pěkný bílý wolf jako rezervu a ty not-0-rickovy vypadají hezky, tak mně přijde škoda/zbytečné to hned přelakovávat do černa. a v bílé to na autě nebude vypadat úplně blbě, když necháme bílou střechu. ze všeho nejdřív ale musíme trochu oživit ten motor s takovýma kolama by to při současném výkonu nejelo už vůbec
původní plán s černými koly:
bíla by nakonec asi taky šla
defender 130 TD5 2001 a SAAB 9-5 aero 2007 //// EX: defender 110 TD5 2003 a SAAB 9-3 LPT 2000 :)
Re: K: plechové disky – defender
To je jak auto z Pákistánu.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
- Adam P.
- Příspěvky: 996
- Registrován: 20 čer 2014 13:33
- tel.: 777241654
- auto: defík 130 TD5 2001
- Bydliště: teď drnholec, ale původem su kyjovják!
Re: K: plechové disky – defender
my tak máme doma všechno, manželka má na to firmu https://www.peckafashion.cz
defender 130 TD5 2001 a SAAB 9-5 aero 2007 //// EX: defender 110 TD5 2003 a SAAB 9-3 LPT 2000 :)