Zatím tedy takhle
Moderátor: Miky_CZ
Re: Zatím tedy takhle
Vozejk běžně - jednomletka z lomu 1570 kg
1/2 kubíku betonu
vyrubaný betony, kameny do zdi z lesa....
1/2 kubíku betonu
vyrubaný betony, kameny do zdi z lesa....
Re: Zatím tedy takhle
Ráno skočím do auta a letím do práce, ale auto ja tak nějak chcíplý. Říkám si kurňa, že by byla taková kosa. Když jsem zvednul haubnu....
No bylo tam kousavý zvířátko
No bylo tam kousavý zvířátko
Re: Zatím tedy takhle
Tak si takhle jedu a koukám, že v louce je zapadlej jeden prcek. Ŕíkám si tak mu pomůžu a vlít jsem k němu do sněhu, no byl tam zaprdlej v závěji. Nedostal jsem se až k němu, tak jsem se prohrábnul co nejdál, vyndal lázo z navijáku, nastartoval, přidal plyn a začal jsem ho z toho vytahovat. Pohoda žádný velký navíjení, sníh nebyl až tak hlubokej a ten prcek taky moc neváží.
Dostal jsem ho přes muldu, ale auto i kydž bylo nastartovaný a lehce jsem mu přidal plyn, tak mi to jednou chcíplo. No vycouval jsem, protože už se hejbal sám a vyjíždím po stejný trase přes pangejt a když jsem byl v nejlepším, auto chcíplo a bylo hotovo. Baterka šlus. Ze silnice nás tam pozoval cestář, tak mi nakonec musel cuknout na silnici. Baterka ani prd, tak jsem ji poklepal kontakty kladivem a ona se trošku chytla, asi upadnul spoj z článku na vývod baterky.
Dostal jsem ho přes muldu, ale auto i kydž bylo nastartovaný a lehce jsem mu přidal plyn, tak mi to jednou chcíplo. No vycouval jsem, protože už se hejbal sám a vyjíždím po stejný trase přes pangejt a když jsem byl v nejlepším, auto chcíplo a bylo hotovo. Baterka šlus. Ze silnice nás tam pozoval cestář, tak mi nakonec musel cuknout na silnici. Baterka ani prd, tak jsem ji poklepal kontakty kladivem a ona se trošku chytla, asi upadnul spoj z článku na vývod baterky.
Re: Zatím tedy takhle
Dneska si takhle letím na Horskou Kvildu a kousek u slatě najednou kolona všichni na blikačkách, stojí i auta proti, chvilku čekám a říkám si co tam blbnou...
Tak jsem začal kolonu předjíždět a on tam folkvagn kaďák ve škarpě a větší brácha tuarég se ho tam snažil vytáhnout. No nehnul s nim ani o prd. Byl tam ve škarpě na břichu a hotovo.
Popojedu vedle a ptám se chceš cuknout?
Tuarég odjel, já vyndal kynetickej špagát, a na třetí lehký cuknutí byl venku jako špunt z flašky. Silnice byla jedno kluziště, tak jen na redukci se špérou lehce jen váhou auta zapérovat na špagátě, ale zase né moc abych mu z toho neudělal dvě a druhá možnost pak byl naviják... Ale jen aby mi pak zase nechcípla ta funglovka baterka
Tak jsem začal kolonu předjíždět a on tam folkvagn kaďák ve škarpě a větší brácha tuarég se ho tam snažil vytáhnout. No nehnul s nim ani o prd. Byl tam ve škarpě na břichu a hotovo.
Popojedu vedle a ptám se chceš cuknout?
Tuarég odjel, já vyndal kynetickej špagát, a na třetí lehký cuknutí byl venku jako špunt z flašky. Silnice byla jedno kluziště, tak jen na redukci se špérou lehce jen váhou auta zapérovat na špagátě, ale zase né moc abych mu z toho neudělal dvě a druhá možnost pak byl naviják... Ale jen aby mi pak zase nechcípla ta funglovka baterka
- mipr
- Příspěvky: 664
- Registrován: 11 črc 2014 11:34
- tel.: +421907431767
- auto: Diskosky mam rad :-)
- Bydliště: Horska 30, Bratislava
Re: Zatím tedy takhle
[emoji16]
LRservis.sk Bratislava
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)
Re: Zatím tedy takhle
Tak jsem auto trošku odsolil, umyl a udělal jarní přechody techniky a lehce nějakou údržbu
Jarní výhled z okna kanceláře.
Jarní výhled z okna kanceláře.
Re: Zatím tedy takhle
Je to pořád krásné auto
Re: Zatím tedy takhle
Tak jsem se taky po nějakým čase trošku proškolil.
Auto začalo občasně nečekaně bez výstrahy chcípat, za chvilku sice naskočilo, ale zase stejně chcíplo. Výměna cívky nic neřešila, ták jsem se do toho pustil. Typoval jsem že umřelo na rozdělovači spínač pro zapalovací cívku. Pěkně v klídku a pohodě že mi leží na regále funglovka rozdělovač ze kterýho jsem před asi dvěma lety přendal podtlakovej regulátor předstihu. Ale to by nebyl landrouvr, aby člověk nevyškolil.
Čapnul jsem rozdělovač že ho šupnu do motouru a ejhle nešel... nepasoval byl divně pootočenej, nepasovalo polohou osazení pro olejovou pumpu..
Po trošku nervů jsem starej rozdělovač a novej hodil na ponku vedke sebe o to se člověk nestačí divit. Náhon oproti poloze palce je pootoženej o půl zubu a náhon na olejový čerpadlo zhruba o 90 st. ale s tím si jde pohnout. Problém je s pohou palce vůči převodu a tím i polohou na motoru, nastavení předstihu, prostě to je v čudu. Včíl mudruj.
No dobrá, přehodil jsem jen samotnej modul, auto sice chytlo, ale na prd, chcípalo zlobilo... Hodil jsem tam stroboskop, abych viděl jestli jde jiskra, no naprd, přehodil jsem zase starej modul, ten chvíli šel a nebo nešel, takže přehazovačka tam a zpět jeden rozdělovač, pak převod z jednoho rozdělovače na druhej abych měl stejnou polohu palce.... snímací cívka tam a zpět, až jsem si to celý rozjebal na rozvodech a musel jsem jít od základu - značka na řemenici a palec nastavit na první válec... no nervy začínaly téct. Motor několikrát uchcanej, nový svíčky a stále nic. Tak jsem chyt ten starej modul a vykuch jsem mu kryt, lehce jsem jehlou ťuknul o přívody a ejhle, jeden drát se zvednul. Vůbec tam nedržel na plošňáku, tak jsem byl doma. No oprava by byla na 5 minut s pájkou, ale protože to je zajebaný tím polotekutým silikonem, tak je to neopravitelný. Ten modul z novýho rozdělovače je taky v háji, ale abych měl jistotu, mrknul jsem do šuplíku, prdnul jsem tam napřed na stole MOSFETa tranďák jen tak na hulváta jestli to bude jiskřit a jiskřilo, tak jsem to prdnul i s tím hulvátem do auta a motor chytil na brnk.
Takže modul z novýho rozdělovače je taky v . Tož buď si seženu jinej modul a nebo si udělám něco pořádnýho sám. Ono by bylo blbý aby ni tam u motouru visel tranďák na drátech. On by asi brzo šel do věčných lovišť.
Auto začalo občasně nečekaně bez výstrahy chcípat, za chvilku sice naskočilo, ale zase stejně chcíplo. Výměna cívky nic neřešila, ták jsem se do toho pustil. Typoval jsem že umřelo na rozdělovači spínač pro zapalovací cívku. Pěkně v klídku a pohodě že mi leží na regále funglovka rozdělovač ze kterýho jsem před asi dvěma lety přendal podtlakovej regulátor předstihu. Ale to by nebyl landrouvr, aby člověk nevyškolil.
Čapnul jsem rozdělovač že ho šupnu do motouru a ejhle nešel... nepasoval byl divně pootočenej, nepasovalo polohou osazení pro olejovou pumpu..
Po trošku nervů jsem starej rozdělovač a novej hodil na ponku vedke sebe o to se člověk nestačí divit. Náhon oproti poloze palce je pootoženej o půl zubu a náhon na olejový čerpadlo zhruba o 90 st. ale s tím si jde pohnout. Problém je s pohou palce vůči převodu a tím i polohou na motoru, nastavení předstihu, prostě to je v čudu. Včíl mudruj.
No dobrá, přehodil jsem jen samotnej modul, auto sice chytlo, ale na prd, chcípalo zlobilo... Hodil jsem tam stroboskop, abych viděl jestli jde jiskra, no naprd, přehodil jsem zase starej modul, ten chvíli šel a nebo nešel, takže přehazovačka tam a zpět jeden rozdělovač, pak převod z jednoho rozdělovače na druhej abych měl stejnou polohu palce.... snímací cívka tam a zpět, až jsem si to celý rozjebal na rozvodech a musel jsem jít od základu - značka na řemenici a palec nastavit na první válec... no nervy začínaly téct. Motor několikrát uchcanej, nový svíčky a stále nic. Tak jsem chyt ten starej modul a vykuch jsem mu kryt, lehce jsem jehlou ťuknul o přívody a ejhle, jeden drát se zvednul. Vůbec tam nedržel na plošňáku, tak jsem byl doma. No oprava by byla na 5 minut s pájkou, ale protože to je zajebaný tím polotekutým silikonem, tak je to neopravitelný. Ten modul z novýho rozdělovače je taky v háji, ale abych měl jistotu, mrknul jsem do šuplíku, prdnul jsem tam napřed na stole MOSFETa tranďák jen tak na hulváta jestli to bude jiskřit a jiskřilo, tak jsem to prdnul i s tím hulvátem do auta a motor chytil na brnk.
Takže modul z novýho rozdělovače je taky v . Tož buď si seženu jinej modul a nebo si udělám něco pořádnýho sám. Ono by bylo blbý aby ni tam u motouru visel tranďák na drátech. On by asi brzo šel do věčných lovišť.
- Mirko
- Příspěvky: 2830
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zatím tedy takhle
Ty zapalovací moduly jsou hrozné šmejdy. Občas se ještě objeví nějaké Beru "Made in germany", ale všechny ty Lucasy atd. je v podstatě jako jít hrát do herny. Nový rozdělovač s vadným modulem jsem měl už taky, od Powerspark UK. Na jejich rozdělovačích bylo na každém něco. Nyní jezdím 123 ignition, která ten modul nepotřebuje.
Re: Zatím tedy takhle
123 ingition jsem měl taky, 2x odešla ta jejich špešl cívka ( hlídá se na ní proud) a pak samotný zapalko, ( odzkoušeno i mimo auto.) na reklamaci nereagovali a to mi reklamaci psal rodilej němec, aby to bydlo podle jejich.
Takže nemám problém si udělat svoje.
Dojedu kousek od Budvaru za Eliotem pro modul od lukase a jestli bude zlobit dělám svoje.
Já se kdysi nadělal různých zapalování kopice, dnes je lepší volba součástek, tenkrát MOSFETy neexistovali.
Takže nemám problém si udělat svoje.
Dojedu kousek od Budvaru za Eliotem pro modul od lukase a jestli bude zlobit dělám svoje.
Já se kdysi nadělal různých zapalování kopice, dnes je lepší volba součástek, tenkrát MOSFETy neexistovali.
Re: Zatím tedy takhle
Dlouho jsem nic nepsal, ale auto vcelku funguje a jediný co jsem opravoval, tak jsem měnil simering unašeče z převodovky na přední kardan, při tý příležitosti jsem přetesnil spodní víko převodovky, pošlechtil jsem před zimou zadní názazník, přední jsem si nechal na jarní přechody, při cestě na sraz mi rupnul výměník na topení, tak jsem přehodil hadice a srázek jsem odjezdíl a pak následovalo sundání palubky a to už podruhý za deset let. Trošku mi to prohlídnul Eliot u Budvaru před STK a jinak NIC... jezdím, tahám káru a když je sníh, tak lufťáky z pangejtů.
Teď přehodím zimní gumy za ty normální , s tím tam švihnu nové zadní tlumiča no a při nějakým tom volným času musím shodit přadní nárazník a udělat ho hezčí. To vše.
Teď přehodím zimní gumy za ty normální , s tím tam švihnu nové zadní tlumiča no a při nějakým tom volným času musím shodit přadní nárazník a udělat ho hezčí. To vše.
Re: Zatím tedy takhle
Ještě pár vobrázků.
- mipr
- Příspěvky: 664
- Registrován: 11 črc 2014 11:34
- tel.: +421907431767
- auto: Diskosky mam rad :-)
- Bydliště: Horska 30, Bratislava
Re: Zatím tedy takhle
Mne ta palubni deska jeste jen ceka. Bude uz 3 leto co posloucham od manzelky kdy to uz spravim (D3 , popraskala). Nemuzu ani napsat jak se na to “tesim”… [emoji16][emoji85][emoji87]
LRservis.sk Bratislava
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)
Re: Zatím tedy takhle
to je jen pro odolný jedince
Re: Zatím tedy takhle
Ještě jsem měnil vodní pumpu, páč tam občas vrzalo ložisko a vzadu je vidět otočená hadice s jakou jsem chvilku jezdil, když rupnul výměník. Pacahatel - trubička je taky zvěčněná.