D3 TDV6 Manual - chyba U0401-94 a nudzovy rezim
Moderátor: Miky_CZ
D3 TDV6 Manual - chyba U0401-94 a nudzovy rezim
D3-ka mi vyhodila chybu U0401 a uz sa jej neviem zbavit. Vysledkom je nudzovy rezim.
Diagnostika chybu vycita z modulu "All Terrain", a stazuje sa ze su invalid data od Engine / Power Train modulu.
Vymazanie chyby nepomoze, chyba nabehne hned po nastartovani.
Ine chyby:
- Fuci hadicka od kompresora, casom to vyhodi chybu "pomaly narast tlaku". Nemalo by to mat suvis, bolo to uz predtym.
- Parkovacia brzda potrebuje repas (suciastky su uz doma len kvoli tejto novej chybe na to nie je priestor). Zase, suvis to asi nema, bez parkovacky som uz nejaky cas.
Dalsie chyby tam nie su.
Skusal som dobit bateriu (ale auto startuje bez problemov), odpojil som snimac na brzdovom pedali, horne zadne brzdove svetlo, skusal som odpajat niektore poistky, nepomohlo.
Odpojil a skontroloval som tie velke konektory za bateriou, vyzeraju byt uplne v pohode.
Co sa este da svojpomocne vyskusat (resp. s pomocou automechanika ktory ale nie je zbehly na LR)?
Resp. nejaky tip na servisaka - autoelektrikara region Myjava?
Myslim ze toto je posledna zavada ktoru este budem riesit, sice to bolo perfektne auto ale nemam cas riesit problemy. Asi prisiel cas na predaj...
Diagnostika chybu vycita z modulu "All Terrain", a stazuje sa ze su invalid data od Engine / Power Train modulu.
Vymazanie chyby nepomoze, chyba nabehne hned po nastartovani.
Ine chyby:
- Fuci hadicka od kompresora, casom to vyhodi chybu "pomaly narast tlaku". Nemalo by to mat suvis, bolo to uz predtym.
- Parkovacia brzda potrebuje repas (suciastky su uz doma len kvoli tejto novej chybe na to nie je priestor). Zase, suvis to asi nema, bez parkovacky som uz nejaky cas.
Dalsie chyby tam nie su.
Skusal som dobit bateriu (ale auto startuje bez problemov), odpojil som snimac na brzdovom pedali, horne zadne brzdove svetlo, skusal som odpajat niektore poistky, nepomohlo.
Odpojil a skontroloval som tie velke konektory za bateriou, vyzeraju byt uplne v pohode.
Co sa este da svojpomocne vyskusat (resp. s pomocou automechanika ktory ale nie je zbehly na LR)?
Resp. nejaky tip na servisaka - autoelektrikara region Myjava?
Myslim ze toto je posledna zavada ktoru este budem riesit, sice to bolo perfektne auto ale nemam cas riesit problemy. Asi prisiel cas na predaj...
- Hubert
- Příspěvky: 2494
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: D3 TDV6 Manual - chyba U0401-94 a nudzovy rezim
Co za chyby má motor?
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Re: D3 TDV6 Manual - chyba U0401-94 a nudzovy rezim
Ziadne.
Su iba tri chyby:
- U0401
- pomaly narast tlaku v rezervoari. Kod si nepamatam ale kompresor fuka, viem presne kde fuci hadicka, nie je to elektricka chyba.
- nefunkcna EPB. Kod si teraz nepamatam ale je presne podla ocakavania, lanko sa po nudzovom odbrzdeni nevie zachytit. Proste nie je to "elektricka" chyba.
Nic co by vysvetlovalo U0401.
Presiel som si aj live data Engine Control Module a nenasiel som nic co by mi pripadalo byt divne (tak ale nie som mechanik).
Su iba tri chyby:
- U0401
- pomaly narast tlaku v rezervoari. Kod si nepamatam ale kompresor fuka, viem presne kde fuci hadicka, nie je to elektricka chyba.
- nefunkcna EPB. Kod si teraz nepamatam ale je presne podla ocakavania, lanko sa po nudzovom odbrzdeni nevie zachytit. Proste nie je to "elektricka" chyba.
Nic co by vysvetlovalo U0401.
Presiel som si aj live data Engine Control Module a nenasiel som nic co by mi pripadalo byt divne (tak ale nie som mechanik).
- Hubert
- Příspěvky: 2494
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: D3 TDV6 Manual - chyba U0401-94 a nudzovy rezim
Motor má vypnuté EGRy, nebo nějak pozměněný software?
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Re: D3 TDV6 Manual - chyba U0401-94 a nudzovy rezim
Ano, EGR su vypnute, ine zmeny nie.
- Hubert
- Příspěvky: 2494
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: D3 TDV6 Manual - chyba U0401-94 a nudzovy rezim
Tak odpoj od nich konektory. A dej vědět.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Re: D3 TDV6 Manual - chyba U0401-94 a nudzovy rezim
Ok, vyskusam, vdaka.
Re: D3 TDV6 Manual - chyba U0401-94 a nudzovy rezim
Konecne bol cas na skusanie...
Po odpojeni oboch konektorov (svetle sedy konektor do EGR) chyba zmizla, auto jazdi normalne.
Vdaka za tip!
Po odpojeni oboch konektorov (svetle sedy konektor do EGR) chyba zmizla, auto jazdi normalne.
Vdaka za tip!
- Hubert
- Příspěvky: 2494
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: D3 TDV6 Manual - chyba U0401-94 a nudzovy rezim
Takže blbě vypnutý egry.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Re: D3 TDV6 Manual - chyba U0401-94 a nudzovy rezim
Ale prejavilo sa to az po ca pol roku. Medzitym to jazdilo v pohode.
Otazka je ako dalej - ak to necham odpojene asi neprejdem technickou (ak si to vsimnu).
Otazka je ako dalej - ak to necham odpojene asi neprejdem technickou (ak si to vsimnu).
- petr štrof
- Příspěvky: 911
- Registrován: 29 dub 2010 21:00
- tel.: 603799382
- auto: LR Disco 3 HSE 2006
- Bydliště: NÁCHODSKO
Re: D3 TDV6 Manual - chyba U0401-94 a nudzovy rezim
Egry mám zaslepené cca 350 tis km ,emise , technická neřeší to zatím se tam diagnosticky nedostanou
Re: D3 TDV6 Manual - chyba U0401-94 a nudzovy rezim
Len odpojene konektory je vidiet aj zvrchu. A auto je na rakuskych znackach.
Uvidim, ked uz viem co to je tak sa bude lahsie hladat co s tym.
Uvidim, ked uz viem co to je tak sa bude lahsie hladat co s tym.
-
- Příspěvky: 15145
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: D3 TDV6 Manual - chyba U0401-94 a nudzovy rezim
Odpojené konektory není problém schovat a na EGRy nacvaknout "fake" konektory s kouskem kabelu, vystříhané z nějakého vraku. Nebo citlivě přestříhnout kabel a přestřižení zaizolovat. To jenom jako ochrana proti pohledové kontrole.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Lukasino
- Příspěvky: 3929
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: D3 TDV6 Manual - chyba U0401-94 a nudzovy rezim
V AT na technické sundavají kryt motoru? V ČR jsem to ještě neviděl...
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Re: D3 TDV6 Manual - chyba U0401-94 a nudzovy rezim
OK, urobim to tak.
Kryt motora neviem ale kvoli kontrole uniku oleja napr davaju dole spodny kryt.
Poriesim.
To ze zostane EGR odpojene predpokladam ze nie je problem.
Bohuzial sa neviem dopracovat k infu ci okrem odblokovania EGR v ECU to aj zablendovali
Kryt motora neviem ale kvoli kontrole uniku oleja napr davaju dole spodny kryt.
Poriesim.
To ze zostane EGR odpojene predpokladam ze nie je problem.
Bohuzial sa neviem dopracovat k infu ci okrem odblokovania EGR v ECU to aj zablendovali
- Hubert
- Příspěvky: 2494
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: D3 TDV6 Manual - chyba U0401-94 a nudzovy rezim
Vylámej pin v konektorech na egru a normálně je tam zastrč .
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Re: D3 TDV6 Manual - chyba U0401-94 a nudzovy rezim
Budem to asi riesit tym vylamanim konektora, je to najjednoduchsie riesenie.
Vdaka za rady, ten tip na EGR pomohol!
A kedze vsetko zle je na nieco dobre tak problemy s D3 (este musim doriesit unik vzduchu a EPB, ale tam je riesenie jasne len casu je malo) a tym padom chybajuce auto vhodne na dlhe trasy prispeli k rozhodnutiu ze treba dalsie auto a pred domom pribudla Giulietta (Alfa Romeo) aj s 240 konikmi
Vdaka za rady, ten tip na EGR pomohol!
A kedze vsetko zle je na nieco dobre tak problemy s D3 (este musim doriesit unik vzduchu a EPB, ale tam je riesenie jasne len casu je malo) a tym padom chybajuce auto vhodne na dlhe trasy prispeli k rozhodnutiu ze treba dalsie auto a pred domom pribudla Giulietta (Alfa Romeo) aj s 240 konikmi