tak přesně na tuto značku sem se teď díval. uvažuju o těch S3 – https://www.engelbert-strauss.cz/bezpec ... 9-830.html
a hadry mají na pohled taky parádní a jestli jsou, jak říkáš i kvalitní, tak si k botům asi koupím i něco na sebe
Moderátor: Miky_CZ
tak přesně na tuto značku sem se teď díval. uvažuju o těch S3 – https://www.engelbert-strauss.cz/bezpec ... 9-830.html
Akorát potřeba prostudovat ti jejich tabulku velikostí, mají to jakýsi divoký. Už jsem některý věci měnil,třeba bundu velikost L,tam bych mohl někoho vzít s sebouAdam P. píše: ↑20 říj 2017 21:54tak přesně na tuto značku sem se teď díval. uvažuju o těch S3 – https://www.engelbert-strauss.cz/bezpec ... 9-830.html
a hadry mají na pohled taky parádní a jestli jsou, jak říkáš i kvalitní, tak si k botům asi koupím i něco na sebe
jo, přes jejich e-shop. je to DE firma a jediné zastoupení a jediný prodejce v ČR jsou oni sami, v č. budějovicích. takže bráno přímo od nich. přesně nevím, co tím myslí. každopádně ty boty přišly na pohled v pohodě, nijak detailně jsem je nezkoumal. já se v nich prošel doma a po kanclu, jak říkám, dohromady tak 20 m, po rovině, žádné schody nic. odeslal jsem je s tím, že jsou cajk, nic špatně jsem na nich neviděl. a teď oni tohle takže já ani nevím, co tím jako myslí. jsou to fakt kundy, takhle se seriozní firma nechová. i kdyby tomu něco bylo, což evidentně nemohlo být způsobeno mým zaviněním, tak se k tomu měli postavit čelem – mně poslat nové menší boty jako by nic a tohle si vyřešit interně. např. prodat se slevou jakože kosmetická vada, druhá jakost, vzorkové zboží, testovací zboží atp. možností je spousta. ale hodit to na hlavu zákazníkovi a dělat mrtvého brouka je kunďárna na druhou! jako kdybych chtěl třeba vyměnit za jiný model, tak neřeknu a budu prostě chodit v botách, co se mně nelíbí, to přežiju. ale mně sou velké = nepoužitelné. takže na hovno. a jsou to 4000, kdyby šlo o 1000, tak na to seru a nechám si je na sekání zahrady na dvorku a jako boty na zničení okolo baráku. ale takto? takto se prostě nechová seriózní obchodník. budu to řešit přes ochranu spotřebitelů a právníka. ale nejlepší na tom je to, že ti visí čtyři tísíce v luftě a nemáš v čem v zimě chodit. takže uvalím zase další tisíce za nějaké jiné boty (kde to sand už bude cajk) a čekat a platit znalecké posudky a právníky, než se to (a to bůhvíjak) vyřeší. tohle je prostě věc, která ti totálně zkurví pátek a celý víkend!!! do piči!
stihl bych bez problémů. jenže tyto kurvy to celé postavily trochu jinak: ano, vracíte zboží. ale zboží je použité, nošené, nese toho nějaké viditelné známky (jaké já v tuto chvíli nevím a ani nevím, že když jsme je posílal zpět by s botou něco bylo jinak, než když přišla). takže oni to automaticky hodili takto. vy vracíte nějak poničené zboží, tudíž nemůžete uplatnit vrácení do 14 dní bez udání důvodu. dobré, že? takto to vyřešili, takže já už nemůžu nic. ani vyměnit, ani vrátit bez udání důvodu. navíc týden v prdeli, protože to týden zkoumali. ale to už to bylo u nich zpět, takže počítám, že právně jsem aspoň v této věci v pohodě, protože to už bylo jakoby vráceno (nebo na výměnu, to je jedno). minulý pátek to přišlo, v pondělí jsem posílal zpět, dnes tohle. prostě jak říkám, tohle je jednoznačný ojeb z jejich strany...
Já bych jim to poslal znovu zpět s tím, že již nežádám výměnu za menší číslo jak tomu bylo před tím, ale že využívám lhůty 14 dní na vrácení bez udání důvodu. A důvod neférové jednání ze strany prodejce. A jestli tvrdí, že jsou boty již použité a ochozené tak tomu muselo být již v době kdy je posílali jako nové.Adam P. píše: ↑03 lis 2017 12:15stihl bych bez problémů. jenže tyto kurvy to celé postavily trochu jinak: ano, vracíte zboží. ale zboží je použité, nošené, nese toho nějaké viditelné známky (jaké já v tuto chvíli nevím a ani nevím, že když jsme je posílal zpět by s botou něco bylo jinak, než když přišla). takže oni to automaticky hodili takto. vy vracíte nějak poničené zboží, tudíž nemůžete uplatnit vrácení do 14 dní bez udání důvodu. dobré, že? takto to vyřešili, takže já už nemůžu nic. ani vyměnit, ani vrátit bez udání důvodu. navíc týden v prdeli, protože to týden zkoumali. ale to už to bylo u nich zpět, takže počítám, že právně jsem aspoň v této věci v pohodě, protože to už bylo jakoby vráceno (nebo na výměnu, to je jedno). minulý pátek to přišlo, v pondělí jsem posílal zpět, dnes tohle. prostě jak říkám, tohle je jednoznačný ojeb z jejich strany...
Z mé zkušenosti si stačí najít pár zákonů, ty jim ocitovat, odkazovat se na ně a pak pohrozit podáním věci k šetření ČOI. Většinou to řeší nějaký šmudla, co o tom nic neví a pak okamžitě vracejí peníze. Již několikrát mi to pomohlo (elektronika +-5 tis) tak držím palce!Adam P. píše: ↑03 lis 2017 17:51 alfe, přesně jak píšeš mně to poradili na SOS i na dTestu (i s tou ČOI). takže tak udělám. a osobně to vidím stejně – pokud tam vůbec nějaký problém je, tak už tam byl když mně to posílali a já jsem si toho nevšiml. podle mě jim to prostě někdo bez udání důvodu vrátil a už tam ta chyba byla (asi udělal on) a jim to pak leželo na skladě a čekali až si to nějaký chudák objedná (42 je u chlapů přece jen asi méně obvyklá). což jsem byl já. a buď mně to poslali aniž by si toho sami všimli, nebo to prostě zkusili a řekli si, že bu'd mně to sedne a nechám si je, nebo když to budu chtít vrátit/vyměnit tak mě na tom uvaří. a't to bylo jak to bylo, každopádně je to z jejich strany pěkná prasárna, za tím si stojím. dík že jsem se o to mohl s někým podělit. situaci to sice nevyřaší, ale člověk si aspoň trochu uleví
a jinak, zde ani tak nejde o značku, jako spíš o přístup obchodníka. boty to budou určitě super, stejně jako ty hadry, co nabízejí. fakt se mně to líbí. i takto na krátké ošahání bylo vidět, že to bude festovní kvalitní bota, o tom žádná. nechal bych si ji i odřenou, vyšisovanou nebo jakkoliv jinak (jen) vizuálně poškozenou, ale prostě chodit v o číslo větší botě je na houby, zvlášť když v ní plánuješ i nějaké byť jednodušší treky a jiné chození po horách. a po těchto zkušenostech s nimi už fakt nikdy. takže budu muset hledat znovu od nuly něco jiného. mně se totiž hned tak něco nezalíbí...
no já to absolutně nechápu dneska ty boty přišly zpět. tak jsem se na ně díval a není tam fakt skoro nic. malinko, úplně neznatelně pokrčená kůže v ohybu mezi nártem a prsty. prostě tam, kde se bota vždycky ohne, když v ní chodíš. ale pět lidí tady v kanclu na to čumělo a nechápali stejně jako já na těch botách fakt nic není, jako nové. nechápu o to víc, co má tohle být za hru jako kdyby ty boty dali ve svém e-shopu jako "vyzkoušené" nebo "rozbalené" za 3.400 namísto 3.800 za nové, tak je to super kauf, čtyři stovky pro ně nic není, pořád na to vyvaří dost a všichni jsou v poho. prostě tento jejich postup nechápu a vlastně už ani nechci. zítra posílám zpět s odstoupením od smlouvy. očekávám od nich zamítnutí a opět vratku s tím, že su piča co ty boty rozbila a že to nejde a že centrála v německu se svým reklamačním oddělením o tom rozhodla a bla bla bla. pak to předám ČOI a dokud budu mít sílu tak do nich budu tepat co to půjde. čuráci!
To ses opravdu zaregistroval jen proto, aby jsi se s námi podělil o toto moudro????janhorrr píše: ↑25 zář 2019 11:22 Dobrý den. Já kupuju si na to kupuju outdoorové boty, převážně tu https://www.forsize.cz/100267-panske-outdoorove-boty
Objednám a můžu sije tam vyzvednout a vyzkoušet...plus mi tam vždycky poradí