NEW DEFENDER - reálné poruchy členů fóra

L663
Zpráva
Autor
PetrSSS
Příspěvky: 1
Registrován: 26 zář 2023 06:41

Re: NEW DEFENDER - reálné poruchy členů fóra

#21 Příspěvek od PetrSSS » 08 črc 2024 11:05

Ahoj,

jezdím D300 1 rok, najeto cca. 25k.

Řešil jsem:
- Inkontinence ostřikovačů (přední světla, zadní kamera)
- Prasklé těsnění na levých zadních dveřích (jedná se o 3mm prasklinu, která nemá na funkci vliv, ale proč to v záruce nevyměnit)
- Vypadávající infotainment (vyřešeno SW updatem on-air)

Znám se s majiteli dalších 4 nových Defíků (D300, D250, V8 110 a V8 90) a nikdo z nich neměl vážnější poruchu.

Co se týče terénu, před koupí jsem prošel pár recenzí a často se tam psalo, že se jedná o SUV nevhodné do většího terénu, takže se raději držíme asfaltu, max. zkusíme nějakou polňačku.
1.png
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.png

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5116
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: NEW DEFENDER - reálné poruchy členů fóra

#22 Příspěvek od DanoDEF » 08 črc 2024 11:38

Na tych obr je vsetko spravne - spravne prostredie pre Defender.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Luboš GR
Příspěvky: 4
Registrován: 13 zář 2020 14:05
auto: Discovery IV

Re: NEW DEFENDER - reálné poruchy členů fóra

#23 Příspěvek od Luboš GR » 11 črc 2024 18:32

Ahoj
Přidám taky pár poznatků
Mám D250 přes dva roky a najeto 75 000km a zatím bez poruch.Pouze dvakrát manžeta kterou jsem vždy roztrhnul o nějakou větev.Myslím si že se jim to docela povedlo.V terénu to funguje celkem obstojně na to že je to SUV a co to nevyjede tak dá naviják.Po silnic pak normální osobák takže delší přesuny do romanie nebo balkán v naprosté pohodě.Jediné co je dost nepraktické a otravné že když se někde zastaví tak potom musí člověk znovu všechny ty jejich kaktusy znovu nastavit a povypínam ale to je asi drobnost.Za mne fakt multifunkční věc dřív jsem měl vždy Off + osobák ted si vystačím s jedním.A to že tam je mraky elektriky to je samozřejmě pravda ale to je bohužel nutnost aby to fungovalo jak to funguje
IMG_2864.jpeg
IMG_2971.jpeg

Uživatelský avatar
myso87
Příspěvky: 208
Registrován: 12 dub 2017 11:36
auto: Defender 110 300tdi

Re: NEW DEFENDER - reálné poruchy členů fóra

#24 Příspěvek od myso87 » 13 črc 2024 11:51

Jeden Defender radsej spachal samovrazdu…

https://www.topky.sk/cl/100313/2804799/ ... emusel-byt

vik2
Příspěvky: 240
Registrován: 21 úno 2014 07:56
auto: Def 110 300Tdi

Re: NEW DEFENDER - reálné poruchy členů fóra

#25 Příspěvek od vik2 » 19 črc 2024 07:03

To Luboš GR: Veliká Klekovača hezký, byli jste v bunkru?

Luboš GR
Příspěvky: 4
Registrován: 13 zář 2020 14:05
auto: Discovery IV

Re: NEW DEFENDER - reálné poruchy členů fóra

#26 Příspěvek od Luboš GR » 19 črc 2024 17:53

Ano byli jsme i v bungkru bývalé vojenské letiště zakopané v kopci.Parádička.Jezdily jsme po těch bejvalejch radarovejch základnách
Přílohy
IMG_3040.jpeg
IMG_3037.jpeg

Uživatelský avatar
tomas_mpb
Příspěvky: 47
Registrován: 22 črc 2014 22:48
tel.: 60343162
auto: RRC 1978
Bydliště: Praha 6

Re: NEW DEFENDER - reálné poruchy členů fóra

#27 Příspěvek od tomas_mpb » 17 srp 2024 22:41

Tak v pátek koupeno Def P400, rv2022, najeto 35k
Sobota
Neudrzi na dálnici na tempomat 140km/h, do kopce leze teploměr kapaliny skoro do maxima. Auto prostě nejede.
Doplněn ostřikovač, celní okno bohužel stále neostřikuje
Ostřikovač čelní nefunguje zadní ano.
Ztráta výkonu trvá.
Auto neukazuje žádnou závadu.

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2905
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: NEW DEFENDER - reálné poruchy členů fóra

#28 Příspěvek od Neklan » 18 srp 2024 20:18

Def 110 D250 (6-ti válec) SE. Koupen nový na přelomu července a srpna 2021 a provozoval jsem ho do poloviny května letošního roku. Pak jsem ho nabídnul k prodeji, což se zrealizovalo minulý týden. Najel jsem 75 tisíc km a měl jsem tyto závady:
1) výměna plast. krytů A sloupků v záruce - známý problém
2) skřípání stropnice - jenom stačilo dotáhnout madlo nad řidičem
3) 2x prasklé čelní sklo - pokaždé kamínek u spodního okraje pod úrovní stěračů, takže se hned rozjela prasklina, řešeno pojistkou, poprvé bylo nové okno rychle, podruhé jsem čekal 4 týdny.
4) Vypadávání infotainmentu - v určitých lokalitách. Jakmile auto najede do nějakých souřadnic (třeba Plzeň, Mladá Boleslav nebo Lysá nad Labem), zhasne středový display a začne se restartovat.
5) Denní svícení na jednom z předních světel - světlomet vyměněn v záruce, ale čekal jsem na něj 4 týdny.

Žádné mechanické závady nebo něco, co by mě nechalo ve štychu. Před ním jsem měl dvě D4 za sebou, na každé z nich jsem najel skoro 200 tisíc km a měl jsem jedinou závadu (motory mi kupodivu držely), ale hlavně to byla auta, která byla mnohem praktičtější s obrovským kufrem a variabilitou interiéru. Def byla zajímavá zkušenost, jsem rád, že jsem ho měl, ale po pominutí nadšení z nového auta mě začaly štvát různé nedokonalosti, jako malý kufr, vypadávající infotainment s čímž si nikdo v autorizovaném servisu očividně nevěděl rady, nesmyslně drahý servis a celkově provoz, jakkoli spotřeba byla docela dobrá atd. Samozřejmě měl také spoustu vynikajících vlastností, kvůli kterým jsem ho měl rád. Kupoval jsem si ho, protože jsem měl tu možnost a protože mám rád značku Land Rover, ale v očích laické veřejnosti to bude vždycky jen stylový kompenzátor mindráků... Takže nastal okamžik, kdy jsem si po dvaceti letech ježdění výhradně Land Rovery řekl, že moderní auta této tradiční značky už pro mě nejsou. Defender mi poskytnul jednu skvělou poslední službu - jeho prodej mi zaplatil koupi úplně nového Subaru Outback v nejlepší výbavě. Dva veterány - SIII a two-door RRC si samozřejmě nechávám.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250

Uživatelský avatar
DiscoDrak
Příspěvky: 429
Registrován: 12 čer 2013 14:26
tel.: 607060684
auto: DiscoII

Re: NEW DEFENDER - reálné poruchy členů fóra

#29 Příspěvek od DiscoDrak » 23 srp 2024 10:25

Nazdar, díky za info. To bude ten modrý co byl na FB, že? Jsem ti na to tam reagoval s tou fotkou plného kufru... Za mě ty problémy, které popisuješ sice zamrzí, ale z mého pohledu to není žádná trága. Souhlasím s tím kufrem, ten by mohl být větší (D4 je nepřekonatelná...). mechanika funguje, motory drží, měchy a podvozek no problem... to jsou pro mě ty důležité věci.
Ještě jednou díky za vstup o poruchách.

O.
Neklan píše: 18 srp 2024 20:18 Def 110 D250 (6-ti válec) SE. Koupen nový na přelomu července a srpna 2021 a provozoval jsem ho do poloviny května letošního roku. Pak jsem ho nabídnul k prodeji, což se zrealizovalo minulý týden. Najel jsem 75 tisíc km a měl jsem tyto závady:
1) výměna plast. krytů A sloupků v záruce - známý problém
2) skřípání stropnice - jenom stačilo dotáhnout madlo nad řidičem
3) 2x prasklé čelní sklo - pokaždé kamínek u spodního okraje pod úrovní stěračů, takže se hned rozjela prasklina, řešeno pojistkou, poprvé bylo nové okno rychle, podruhé jsem čekal 4 týdny.
4) Vypadávání infotainmentu - v určitých lokalitách. Jakmile auto najede do nějakých souřadnic (třeba Plzeň, Mladá Boleslav nebo Lysá nad Labem), zhasne středový display a začne se restartovat.
5) Denní svícení na jednom z předních světel - světlomet vyměněn v záruce, ale čekal jsem na něj 4 týdny.

Žádné mechanické závady nebo něco, co by mě nechalo ve štychu. Před ním jsem měl dvě D4 za sebou, na každé z nich jsem najel skoro 200 tisíc km a měl jsem jedinou závadu (motory mi kupodivu držely), ale hlavně to byla auta, která byla mnohem praktičtější s obrovským kufrem a variabilitou interiéru. Def byla zajímavá zkušenost, jsem rád, že jsem ho měl, ale po pominutí nadšení z nového auta mě začaly štvát různé nedokonalosti, jako malý kufr, vypadávající infotainment s čímž si nikdo v autorizovaném servisu očividně nevěděl rady, nesmyslně drahý servis a celkově provoz, jakkoli spotřeba byla docela dobrá atd. Samozřejmě měl také spoustu vynikajících vlastností, kvůli kterým jsem ho měl rád. Kupoval jsem si ho, protože jsem měl tu možnost a protože mám rád značku Land Rover, ale v očích laické veřejnosti to bude vždycky jen stylový kompenzátor mindráků... Takže nastal okamžik, kdy jsem si po dvaceti letech ježdění výhradně Land Rovery řekl, že moderní auta této tradiční značky už pro mě nejsou. Defender mi poskytnul jednu skvělou poslední službu - jeho prodej mi zaplatil koupi úplně nového Subaru Outback v nejlepší výbavě. Dva veterány - SIII a two-door RRC si samozřejmě nechávám.

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2905
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: NEW DEFENDER - reálné poruchy členů fóra

#30 Příspěvek od Neklan » 03 zář 2024 17:53

Ahoj, jo, jo, to je on. Nějak se mi po něm začíná stýskat :rofl :chuckle
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250

Uživatelský avatar
vizos
Příspěvky: 572
Registrován: 18 led 2007 09:13
tel.: 739266781
auto: D3 ala G4 a S1
Bydliště: Předmostí

Re: NEW DEFENDER - reálné poruchy členů fóra

#31 Příspěvek od vizos » 14 říj 2024 21:04

Neklan píše: 18 srp 2024 20:18 Def 110 D250 (6-ti válec) SE. Koupen nový na přelomu července a srpna 2021 a provozoval jsem ho do poloviny května letošního roku. Pak jsem ho nabídnul k prodeji, což se zrealizovalo minulý týden. Najel jsem 75 tisíc km a měl jsem tyto závady:
1) výměna plast. krytů A sloupků v záruce - známý problém
2) skřípání stropnice - jenom stačilo dotáhnout madlo nad řidičem
3) 2x prasklé čelní sklo - pokaždé kamínek u spodního okraje pod úrovní stěračů, takže se hned rozjela prasklina, řešeno pojistkou, poprvé bylo nové okno rychle, podruhé jsem čekal 4 týdny.
4) Vypadávání infotainmentu - v určitých lokalitách. Jakmile auto najede do nějakých souřadnic (třeba Plzeň, Mladá Boleslav nebo Lysá nad Labem), zhasne středový display a začne se restartovat.
5) Denní svícení na jednom z předních světel - světlomet vyměněn v záruce, ale čekal jsem na něj 4 týdny.

Žádné mechanické závady nebo něco, co by mě nechalo ve štychu. Před ním jsem měl dvě D4 za sebou, na každé z nich jsem najel skoro 200 tisíc km a měl jsem jedinou závadu (motory mi kupodivu držely), ale hlavně to byla auta, která byla mnohem praktičtější s obrovským kufrem a variabilitou interiéru. Def byla zajímavá zkušenost, jsem rád, že jsem ho měl, ale po pominutí nadšení z nového auta mě začaly štvát různé nedokonalosti, jako malý kufr, vypadávající infotainment s čímž si nikdo v autorizovaném servisu očividně nevěděl rady, nesmyslně drahý servis a celkově provoz, jakkoli spotřeba byla docela dobrá atd. Samozřejmě měl také spoustu vynikajících vlastností, kvůli kterým jsem ho měl rád. Kupoval jsem si ho, protože jsem měl tu možnost a protože mám rád značku Land Rover, ale v očích laické veřejnosti to bude vždycky jen stylový kompenzátor mindráků... Takže nastal okamžik, kdy jsem si po dvaceti letech ježdění výhradně Land Rovery řekl, že moderní auta této tradiční značky už pro mě nejsou. Defender mi poskytnul jednu skvělou poslední službu - jeho prodej mi zaplatil koupi úplně nového Subaru Outback v nejlepší výbavě. Dva veterány - SIII a two-door RRC si samozřejmě nechávám.
Ahoj, krásně napsáno. Po tom co nám D3 lehce vyhořela sem po novém New Def stále pokukoval a několikrát se byl projet. Ale po tvých zkušenostech co jsi napsal a zhodnocení co teď chceme. Nejspíš volba padne na nějakou dodávku se zvedací střechou nebo stanem který pořad schovávám. A na LR přijde čas až někdy zas pro radost :D . Protože tolik srandy co jsme si s D3 užili a nacestovali je k nezaplaceni :blush :blush :blush .
Jedna Series one 1950 nápravy na špalkách a rám na dvoře ale nic nebliká ani nemlátí.

Vladicek
Příspěvky: 1037
Registrován: 26 led 2018 15:01
auto: Discovery 4, new Def

Re: NEW DEFENDER - reálné poruchy členů fóra

#32 Příspěvek od Vladicek » 26 říj 2024 22:30

Já mám 130 tisíc a řešil jsem:
- novou poloosu (a to byl dlouhý příběh)
- teď na 130 tisíc výměnu předních kotoučů (není to porucha, ale píšu to sem)
- gufero na zadní nápravě

A sloupky jsem neměnil ,ale asi bych měl protože to hučí
LED část světlometu mi odešla, ale stojí to prý 50 tisíc tak na to kašlu a nepoužívám denní svícení
Discovery 4, XLifter, tablet, Wi-Fi hotspot atd.

K0l0mek
Příspěvky: 49
Registrován: 24 zář 2020 16:40
auto: Discovery4

Re: NEW DEFENDER - reálné poruchy členů fóra

#33 Příspěvek od K0l0mek » 29 říj 2024 09:17

A zkousel jste nekdo resit to denni sviceni i jinak nez vymenou svetlometu? Viz. vlakno od kolegy k D4 - pridano jako SS.
Přílohy
Screenshot 2024-10-29 at 9.16.01.png

Vladicek
Příspěvky: 1037
Registrován: 26 led 2018 15:01
auto: Discovery 4, new Def

Re: NEW DEFENDER - reálné poruchy členů fóra

#34 Příspěvek od Vladicek » 18 lis 2024 23:32

Vladicek píše: 26 říj 2024 22:30 Já mám 130 tisíc a řešil jsem:
- novou poloosu (a to byl dlouhý příběh)
- teď na 130 tisíc výměnu předních kotoučů (není to porucha, ale píšu to sem)
- gufero na zadní nápravě

A sloupky jsem neměnil ,ale asi bych měl protože to hučí
LED část světlometu mi odešla, ale stojí to prý 50 tisíc tak na to kašlu a nepoužívám denní svícení
Ještě doplním že teď 135 tisíc výměna pravého zadního náboje.
Albánsky hory dávají, albánský hory berou :-)
Discovery 4, XLifter, tablet, Wi-Fi hotspot atd.

Odpovědět