




https://www.azlro.org/
Na navazani spoluprace jsme sli zcela vedecky.
To si takhle objednal Xliftera chlapek z Arizony. Poslali jsme balicek DHLkem, jako vzdy.
No a DHLko ho ztratilo. Takze hledalo DHLko. Hledal American. Hledal nasinec. A nic. Nidko nic nedohledal.
Inu reklamacni rizeni, co s tim, no nic, poslali jsme dalsi. DHLko poslal zpet odskodne 1500 penez jakoze je to fajn a dobry, konec pribehu.
Arizonan spokojenej, pohoda. Bude mit Xliftera na vikend na Arizonsky LR show.
No a co mille DHL. Prekvapilo. Dva dny pred vikendem se ztraceny balicek zazracne vynoril a Arizonan mel najednou dva.
Co s tim? Slovo dalo slovo a nalezeny balicek skoncil v soutezi, vsichni byli happy a pili az do rana.
Tak i takove jsou cesty marketingove

Velke diky Frantiskovi za "making it happen"!
