D2 problém po výměně táhel podvozku
Moderátor: Miky_CZ
-
- Příspěvky: 2748
- Registrován: 15 črc 2008 21:30
- tel.: 736769704
- auto: Discovery TD5,F2
- Bydliště: kousek od Nového Jičína
D2 problém po výměně táhel podvozku
Discovery 2 rv 2004.Po výměně obou dvou táhel na zadní měchy je spolujezdova strana o 3-4 cm níže než řidičova. Kde hledat příčinu?
-
- Příspěvky: 15256
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: D2 problém po výměně táhel podvozku
To myslíš po výměně čidel na zadní nápravě? A je ta výška "stabilní", nebo se nějak mění a auto třeba padá dolů na dorazy? Pokud je to stabilní, tak může stačit zkalibrovat víšku diagnostikou - 4cm jsou už celkem dost, ale pokud se sejde 2cm dolů od předchozího čidla a 2cm nahoru od nového, tak to až tam moc není.
A proč byla čidla měněna?
Bez diagnostiky můžeš maximálně zkusit čidla prohodit. Auto by se mělo naklonit na druhou stranu.
A proč byla čidla měněna?
Bez diagnostiky můžeš maximálně zkusit čidla prohodit. Auto by se mělo naklonit na druhou stranu.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: D2 problém po výměně táhel podvozku
Ahoj, přidám dotaz do tohoto vlákna. Vyměnil jsem oba snímače výšky na D2. Původní závada spočívala v tom, že trvale šel kompresor (i za jízdy). Po výměně snímačů se sice závada nevyřešila, ale stylem pokus omyl se mi podařilo zjistit, že za to může relé. Výškově se mi strany podařilo nějak dát stejně (v rámci cm), ale celkově je zadek dole. To celé jsem se pokusil provést bez diagnostiky.
Teď jsem zřejmě u konce, bez toho aniž to srovnám diagnostikou se dále neposunu. Auto ale asi nedojede nikam daleko.
Nenašel by se někdo, kdo má cestu kolem Litomyšle, má diagnostiku a byl by ochoten se stavit?
Teď jsem zřejmě u konce, bez toho aniž to srovnám diagnostikou se dále neposunu. Auto ale asi nedojede nikam daleko.
Nenašel by se někdo, kdo má cestu kolem Litomyšle, má diagnostiku a byl by ochoten se stavit?
Owner of British cars.
Rover75V6 (1999)
Rover420SDi (2000)
Rover XW 216 Coupe (1998)
Rover XW 200 Turbo Coupe (1996)
LR Discovery II Td5 (1999)
Rover75V6 (1999)
Rover420SDi (2000)
Rover XW 216 Coupe (1998)
Rover XW 200 Turbo Coupe (1996)
LR Discovery II Td5 (1999)
-
- Příspěvky: 15256
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: D2 problém po výměně táhel podvozku
Co že bylo s tím relé? Bylo spečené? Ono relé je ovládané řídící jednotkou, nesepne se jenom tak samo od sebe.
Pokud se ti podaří auto nafoukat, tak odpojit pojistku od ABS, tím se vypne jak možnost, že se auto samo nafoukne, tak i že se samo vyfoukne, a potom už se s tím dá někam dojet na diagnostiku. Pokud nechceš přijít o ABS, a tím i o tachometr (rychlost auta se beze z ABS), tak odpojit konektory od ventilů a kompresoru - všechny 4 konektory jsou u kompresoru.
Pokud se ti podaří auto nafoukat, tak odpojit pojistku od ABS, tím se vypne jak možnost, že se auto samo nafoukne, tak i že se samo vyfoukne, a potom už se s tím dá někam dojet na diagnostiku. Pokud nechceš přijít o ABS, a tím i o tachometr (rychlost auta se beze z ABS), tak odpojit konektory od ventilů a kompresoru - všechny 4 konektory jsou u kompresoru.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: D2 problém po výměně táhel podvozku
Zvenku na relé nic vidět není, ani na kontaktech. Za radu dík, zkusím to někam dostat.
Owner of British cars.
Rover75V6 (1999)
Rover420SDi (2000)
Rover XW 216 Coupe (1998)
Rover XW 200 Turbo Coupe (1996)
LR Discovery II Td5 (1999)
Rover75V6 (1999)
Rover420SDi (2000)
Rover XW 216 Coupe (1998)
Rover XW 200 Turbo Coupe (1996)
LR Discovery II Td5 (1999)
-
- Příspěvky: 15256
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: D2 problém po výměně táhel podvozku
V Olomouci diagnostiku umím. Relé zkus přehodit za jiné a uvidíš. Pokud jsi měnil čidla, tak je potřeba to na diagnostice seřídit - 1 cm rozdílu výšky okem nepoznáš, 3 cm klidně mohou být dané rozptylem parametrů mezi čidly. Zásadní je, aby to za jízdy nebylo vyloženě moc vysoko nebo moc nízko - když to bude vysoko, tak je tam šance, že měch bouchne, když nízko, tak je potřeba, aby na nápravě byly funkční dorazy, jinak bude jako doraz fungovat tlumič, a na to není dělaný.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: D2 problém po výměně táhel podvozku
Já jsem si na "Tebe"
s diagnostikou tak trochu myslel
, že když to bude trochu pojízdný, že bych Tě o ni požádal.


Owner of British cars.
Rover75V6 (1999)
Rover420SDi (2000)
Rover XW 216 Coupe (1998)
Rover XW 200 Turbo Coupe (1996)
LR Discovery II Td5 (1999)
Rover75V6 (1999)
Rover420SDi (2000)
Rover XW 216 Coupe (1998)
Rover XW 200 Turbo Coupe (1996)
LR Discovery II Td5 (1999)
-
- Příspěvky: 15256
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: D2 problém po výměně táhel podvozku
V pohodě, zavolej a domluvíme se.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo