#67
Příspěvek
od MadTom » 27 led 2025 08:47
Já jsem bulkhead takto nerozebíral, "jenom" opískoval zvenku, vyvařil co bylo špatně (rožky nahoře a kousek pod čelním sklem, podlahy), co jsem měnil a bylo původně ze dvou plechů na sobě, tak je nově jenom z jednoho plechu. Následně jsem si svařil rám ze silného jeku (tuším 60*60*5 nebo něco podobného) a k tomu bulkhead přišrouboval v místech originál šroubů. Jednak aby se to celé nezkroutilo a jednak aby to bylo za co zvedat. A potom už do žárového zinku - dvakrát. Poprvé aby se to "vyhřálo" a povolily zbytky laku uvnitř, potom kyselinou vyžrat a následně znovu do zinku, aby se dostal všude, kam má zatéct. Následně nalakovat a dutiny vystříkat voskem. Zábava byla, jak dostat zinek z mřížek pod klapkama - vyřešil to PB hořák a kompresor - hořákem nahřát a kompresorem odfouknout přebytečný zinek. Funguje to výborně, jenom to chce brýle a smířit se s pozinkovanou podlahou.
Když koukám na to, jak jsi to celé rozebral - jak to budeš spojovat? Bodovat nebo vařit skrz díry? A hlavně, jak tomu udržíš všechny rozměry a rovinnost při tom zpětném skládání?
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo