Hele každý nějak začínalMadTom píše: 13 kvě 2025 08:17 Hezké, i ta modrá ochranná fólie. Pokud ale má na autě zůstat, tak by to ještě chtělo zapracovat na její instalaci. Je to samý nehezký záhyb. A na sloupích trošku moc odstává.![]()
Range Classic různé...
Re: Range Classic různé...
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
Re: Range Classic různé...
Máte to moc hezký, klobouk dolů 
Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6
- Mirko
- Příspěvky: 2885
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Range Classic různé...
Šedivák je vyvařený:



Teď se chystají vnější plechy:


a hromada děr:

a budu muset ke zpovědi, poněvadž jsem byl nevěrný... Sice jsem přijel správným vozem:

ale pak jsem kamarádovi v rámci společensko-grilovací akce pomáhal zvýšit odbornost jeho pokusu o oživení Fordu F350:

Nicméně mě nepřekvapilo, že ani americké kovadlině nestačí po 23 letech jen nalejt benzín do nádrže.... Trochu haprovala komprese a vstřikovače by, v případě, že bychom opravdu dopravili benzín do motorového prostoru, zřejmě převážně odmítali službu.



Teď se chystají vnější plechy:


a hromada děr:

a budu muset ke zpovědi, poněvadž jsem byl nevěrný... Sice jsem přijel správným vozem:

ale pak jsem kamarádovi v rámci společensko-grilovací akce pomáhal zvýšit odbornost jeho pokusu o oživení Fordu F350:

Nicméně mě nepřekvapilo, že ani americké kovadlině nestačí po 23 letech jen nalejt benzín do nádrže.... Trochu haprovala komprese a vstřikovače by, v případě, že bychom opravdu dopravili benzín do motorového prostoru, zřejmě převážně odmítali službu.
- Mirko
- Příspěvky: 2885
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Range Classic různé...
Šedivák je ozákladovaný:

a odvezl jsem ho k lakyrníkovi:

protože trochu jednotnější by těm panelům prospěla...
Kastle je upravená na větší nádrž LPG:

Výběr vertikálních toroidů už je dost omezený, tento jsem sháněl skoro rok a jsem docela rád, že se nakonec objevila 100l verze, i když to znamená rozšířit prolis v kufru. Teď akorát vůz zprovoznit dříve, než té nádrži zase propadne platnost
Mirko

a odvezl jsem ho k lakyrníkovi:

protože trochu jednotnější by těm panelům prospěla...
Kastle je upravená na větší nádrž LPG:

Výběr vertikálních toroidů už je dost omezený, tento jsem sháněl skoro rok a jsem docela rád, že se nakonec objevila 100l verze, i když to znamená rozšířit prolis v kufru. Teď akorát vůz zprovoznit dříve, než té nádrži zase propadne platnost
Mirko
- Mirko
- Příspěvky: 2885
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Range Classic různé...
S tou folií jsem to vzdal, Tome. Prostě jsem ji sundal, já to lépe nalepit neumím
Takže po zprovoznění a kompletace zadní části:

což zahrnovalo i výměnu zrezlých patek světel atd.

a následně zprovoznění vzduchového podvozku:

a provizorní montáže interiéru:

vůz Long opravdu vyjel za roh...v garáži:

pak ještě trochu zlobilo ABS a i ten vzduchový podvozek (než jsem si všiml, že signál z altíku nějak zlobí a kompresor tím pádem ani neví, že motor jede) a konečně na světlo:


a pak rovnou na STK:

Takže Long může po letech zase oficiálně jezdit po silnici. Zbývá samozřejmě spousta zkušebních kilometrů k vyladění much, vyrobit koberce a pak může konečně zpět k Prahé.
V zástupech tady totiž už stojí k poskládání můj šedivák:

kde mě taky nečeká úplně málo práce...

a navíc tam mám nějaké chlípné myšlenky týkající se vylepšení.
Dále příští týden odjíždí od Carbrothers směrem k lakyrníkovi jeden 2door, který výhledově taky bude chtít poskládat:

Pro oba tyto projekty jsme mezitím vyvíjeli šablonu na "zestaření nárazníků:

podle původního vzoru z Cabrioletu.
Taky jsem pomohl Philovi, někteří toho anglického pána znáte ještě z Classic meets, po 10 leté renovaci projít s jeho 1979 2 doorem přes STK:


Toto není moje práce, jen jeho a 2 kamarádů, a smekám před nimi, protože tam dělali prakticky všechny řemesla sami. Snad mu vůz bude dělat radost.
Na návštěvě tady tedy byli po sobě i Eliott a Armstrong:


a budeme vymýšlet co dále s nimi.
Otec se taky činil a dal svému Pickupovi novou barvu:

a hotovej je i rám na jednorožce Stage One:

a jedno ABS zase funguje:

u vozu, který prošel opticky přívětivou renovaci na ostrovech a těch much měl samozřejmě taky víc, než jen to ABS, se kterým přijel, ale nakonec odjel na STK po svých.
ale taky jsem dělal pořádek v dílech:

a zjistil včas, že jet na letní dovolenou Rangem, který stál 7 let v Kopřivách, není úplně bezvadný nápad, pokud nechci, aby to dopadlo hůř než loni v Polsku:

Klekl v Praze na Bertamce.
i když je to nesmrtelný tdi...
Takže asi tak. Classyci žijó:
Takže po zprovoznění a kompletace zadní části:

což zahrnovalo i výměnu zrezlých patek světel atd.

a následně zprovoznění vzduchového podvozku:

a provizorní montáže interiéru:

vůz Long opravdu vyjel za roh...v garáži:

pak ještě trochu zlobilo ABS a i ten vzduchový podvozek (než jsem si všiml, že signál z altíku nějak zlobí a kompresor tím pádem ani neví, že motor jede) a konečně na světlo:


a pak rovnou na STK:

Takže Long může po letech zase oficiálně jezdit po silnici. Zbývá samozřejmě spousta zkušebních kilometrů k vyladění much, vyrobit koberce a pak může konečně zpět k Prahé.
V zástupech tady totiž už stojí k poskládání můj šedivák:

kde mě taky nečeká úplně málo práce...

a navíc tam mám nějaké chlípné myšlenky týkající se vylepšení.
Dále příští týden odjíždí od Carbrothers směrem k lakyrníkovi jeden 2door, který výhledově taky bude chtít poskládat:

Pro oba tyto projekty jsme mezitím vyvíjeli šablonu na "zestaření nárazníků:

podle původního vzoru z Cabrioletu.
Taky jsem pomohl Philovi, někteří toho anglického pána znáte ještě z Classic meets, po 10 leté renovaci projít s jeho 1979 2 doorem přes STK:


Toto není moje práce, jen jeho a 2 kamarádů, a smekám před nimi, protože tam dělali prakticky všechny řemesla sami. Snad mu vůz bude dělat radost.
Na návštěvě tady tedy byli po sobě i Eliott a Armstrong:


a budeme vymýšlet co dále s nimi.
Otec se taky činil a dal svému Pickupovi novou barvu:

a hotovej je i rám na jednorožce Stage One:

a jedno ABS zase funguje:

u vozu, který prošel opticky přívětivou renovaci na ostrovech a těch much měl samozřejmě taky víc, než jen to ABS, se kterým přijel, ale nakonec odjel na STK po svých.
ale taky jsem dělal pořádek v dílech:

a zjistil včas, že jet na letní dovolenou Rangem, který stál 7 let v Kopřivách, není úplně bezvadný nápad, pokud nechci, aby to dopadlo hůř než loni v Polsku:

Klekl v Praze na Bertamce.
i když je to nesmrtelný tdi...
Takže asi tak. Classyci žijó: