Ahoj.
Mám na své L322 3.6tdv8 problém. Při stání na volnoběh je cítit nafta (kouř vidět není).
Po sešlápnutí plynu od 3500ot černě zakouří (odplivne).
Za jízdy v tahu do kopce začne poškubávat a kouřit černě.
Diagnostika nic nehlásí. Jediné co je vidět žívá data požadovaný a skutečný tlak na railu mimo tolerance (chce 8000 a má na volnoběh 22000 při přidání plynu až 86000)
Na autě jsou nová turba (pravé je po 100km někdy slyšet jak škrtá, po znovusešlápnutí plynu už ne)
Může za to to turbo? Nebo ventil regulace na čerpadlě? Nebo ten co je u railu?
Nechci kupovat díly abych si to ověřil. Raději bych šel na tutovku nebo našel někoho kdo mi problém vyřeší protože s tím má zkušenost.
Děkuji za pozornost.
Vysoký tlak railu 3.6tdv8
- gibson
- Příspěvky: 3317
- Registrován: 08 bře 2011 16:33
- tel.: +421907201052
- auto: D1, mini, L322 Tdv8
- Bydliště: stará ľubovňa
Re: Vysoký tlak railu 3.6tdv8
hadice su ok?
myslim tie do intercooleru - zvyknu praskat
myslim tie do intercooleru - zvyknu praskat
DI 300Tdi - pojazdne
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk
Re: Vysoký tlak railu 3.6tdv8
Na poslech nic slyšet není. Kouknu na to.
Re: Vysoký tlak railu 3.6tdv8
Piezomoduly vo vstrekoch zvyknu spôsobovať vysoky tlak paliva.
Re: Vysoký tlak railu 3.6tdv8
Takže ten ventil u čerpadla a na railu to dělat nemůže? Na live datech vstřiky dávají všechny pravidelně stejně.