Prosim te jaka zavada to byla?MadTom píše: 04 pro 2025 08:25 Pod volantem jsou 2 "kroužky" - jeden vede dráty do volantu - airbag, tlačítko klaksonu, tlačítka tempomatu a tlačítko DO rádia - ten nemá na imobilizér vliv. Druhý je budící cívka (kroužek) okolo spínačky, to už vliv má, ale dle konfigurace.
Zásadní je, aby fungovala dálka. Pokud nejde, tak EKA kód, pokud je znám.
Zjednodušeně - dálkou se odemkne a odimobilizuje auto, jednotka BCU díky tomu přestane blokovat startér a odimobilizuje řídicí jednotku motoru, která přestane blokovat ovládání vstřikovačů.
Bez diagnostiky a zjištění stavu, co se kde děje a případně co nefunguje to moc řešit nejde. Naposledy jsem řešil přijímač DO v D2 (je zhruba uprostřed střechy) který fungoval, ale klíček od něho musel být tak 10 cm, po výměně to fungovalo na víc než 10 m. Bez diagnostiky neřešitelné, protože se klíčky zvládly rozsinchronizovat, a i když přijímač signál pobral, tak to nic neudělalo, protože tam byla druhá závada, co to blokovala.
A ma tu nekdo nejakej navod jak se dostat do tej strechy?