pomoc s EAS

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Zpráva
Autor
Jose

#81 Příspěvek od Jose » 19 pro 2008 15:44

Takhle nějak by to udajně mnělo být propojený.

Pozice 9 a 10 jsou 4mm
Pozice 11 a 12 jsou 6mm
Pozice 13 a 14 jsou 8mm
Pozice 2 je 6mm a je na opravu vzduchového vedení.
# 1 jede na levý zadní
# 2 pravého zadního
# 3 Levá přední
# 4 Pravá přední
# 5 a 7 se sušičkou vzduchu (položka 8 mm)
# 6 na vzduch-tank
# 9 je výfukový tlumič
# 11 je průduch pro bránici (4 mm line, otevřené na konci ostatní)

Uživatelský avatar
cenda111
Příspěvky: 60
Registrován: 09 úno 2007 18:15
Bydliště: Kutná Hora

#82 Příspěvek od cenda111 » 21 pro 2008 11:49

supr,díky měl jsem dvě prohozené

Uživatelský avatar
ondraural
Příspěvky: 5
Registrován: 21 pro 2008 15:07
tel.: +420602289451
auto: P38 2,5TDi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

rada

#83 Příspěvek od ondraural » 25 pro 2008 17:56

Zdravím příznivce této značky vozů,jsem také již 4roky majitelem RR 2,5 diesel .Na tento server jsem narazil náhodou,ale až teď,když tady pročítám množství záludností tohoto vozu,(které z části prožívám i nadále taky)musím říct,že léčit tento vůz v autorizovaném servisu je opravdu finanční lahůdka.
Při problémech s EAS (ty mě také neminuly)zpuchřelé zadní měchy,které mě stály již tady zmiňovaných 8500,-za kus bez DPH byl problém na rok vyřešen v autoriz.Ford Dorda Liberec,(zatlačil jsem slzu a hříšné peníze za měchy zaplatil)se tuto zimu rozhodly umřít i ty přední.
Po vyhodnocení palubního počítače o fatální chybě v EAS a následném zablokování vozidla jsem měsíc čekal na volný termín do servisu pro odblokování.... :? Aby se to již neopakovalo rád bych koupil nové přední měchy,za snad rozumější peníze viz korespondence z minulých dob:
Mirek 1234.cz píše:
alap píše:Mirek 1234.cz ty se zabýváš opravami EAS?
Řekni Elliotovi, prodá ti měchy i čidla. Já pracuji pro sebe a "naše lidi" :wink:
PS: Je možno mě s tímto pomoct(předem díky i za tip)
Ondra
Kdo si hraje nezlobí !

Odpovědět