TrueTrack
-
- Příspěvky: 1054
- Registrován: 16 led 2007 20:10
- tel.: +421 917 189 010
- auto: D3 2007 + D4 2012
- Bydliště: SK - Zálesie
TrueTrack
Ahojte, ma niekto prakticke skusenosti s TrueTrack? zaujimaju ma najma negativa, pozitiva su jasne. Popripade nejake specifika, zmeny (zvlastnosti) v spravani auta .... skratka vsetko co by ma odradilo od kupy
O negativahc ttotiz na zahranicnych forach pisu najma ti, ktori s tym vlastnu skusenost nemaju, ale poculi (videli).
Dik.
O negativahc ttotiz na zahranicnych forach pisu najma ti, ktori s tym vlastnu skusenost nemaju, ale poculi (videli).
Dik.
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2
Blue Evoque 2014 2.2
- RudaK
- Příspěvky: 8487
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: TrueTrack
jezbera ivan píše:Ahojte, ma niekto prakticke skusenosti s TrueTrack? zaujimaju ma najma negativa, pozitiva su jasne. Popripade nejake specifika, zmeny (zvlastnosti) v spravani auta .... skratka vsetko co by ma odradilo od kupy
O negativahc ttotiz na zahranicnych forach pisu najma ti, ktori s tym vlastnu skusenost nemaju, ale poculi (videli).
Dik.
Ivane,myslím že ho měl Karel od Přerova na původní D1 200TDI.Asi tak.Jinak tu reakci znám.Nejvíc o tom mluví ti,co vo tom slyšely.
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
Ano měl jsem tento typ samosvoru na bývalém autě konkrétně vzadu,bohužel najel jsem s tímto difem jen asi 1000 km, ale i tak můžu zodpovědně napsat, že na suchém asfaltě ani nevíš, že ho tam máš, nijak neprudí, v terénu se při jeho činnosti začnou ozývat kovové zvuky jak do sebe zajíždějí šneky, ale to asi nelze považovat za negativum.Jedinou jeho nevýhodou je to, že skutečně nemá 100% účinek (asi jen 75%), ale dá se mu pomoci nožní brzdou.rozhodně bych ho dnes doporučil spíš na přední nápravu z důvodu lepší trakce v zatáčkách na nezpevněném povrchu.
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!
-
- Příspěvky: 1054
- Registrován: 16 led 2007 20:10
- tel.: +421 917 189 010
- auto: D3 2007 + D4 2012
- Bydliště: SK - Zálesie
Kovove zvuky? Uz som cital o tom vseico ale o zvukoch akychkolvek nebola zatial zmienka. Ak by to tak malo byt, tak to u mna dlho nevydrzi, lebo akykolvek neprirodzeny zvuk z auta mi zere nervy a pije krv.
Co sa tyka tej "neuplnej" 75% uzavery, to je prave to, co mne sa na tom pozdava aj pre zadnu napravu. Je to totiz sposob ako pri vacsich pneu uchranit prevodove ustrojenstvo pred polamanim a vyhnut sa tak nekomciacim investiciam do HD popolosi, kinetakov.......
Ako myslis, za sa tomu da pomoct noznou brzdou?
Co sa tyka tej "neuplnej" 75% uzavery, to je prave to, co mne sa na tom pozdava aj pre zadnu napravu. Je to totiz sposob ako pri vacsich pneu uchranit prevodove ustrojenstvo pred polamanim a vyhnut sa tak nekomciacim investiciam do HD popolosi, kinetakov.......
Ako myslis, za sa tomu da pomoct noznou brzdou?
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2
Blue Evoque 2014 2.2
On ten kovový zvuk neznamená žádné rány, ale právě "jen " to najíždění šneků do sebe - není to žádná hrůza,ale je to slyšet.S tou šetrností k poloosám a kloubům je to fakt nic jsem nezničil.
Bohužel když auto vykřížíš na 2 kola tak už ten samosvor je v koncích, já to řešil tak, že jsem dal kvalt, přidal trochu plynu cca 1200 ot. pustil spojku, dvě protilehlá kola v luftě hrabala a já levou nohou přišlapoval brzdový pedál až skoro k okamžiku udušení motoru v určitý moment se samosvor zase chytl a došle k překonání obtížného místa a to jsem měl jen zadní truetrac.Tak jsem to vyzkoušel několikrát a vždy vyjel!
Mohlo by to velmi dobře fungovat v kombinaci automatická převodovka a kontrola prokluzu TC. Jinak jako největší výhodu vidím použití tohoto diferáku při jízdě po sněhu tam ho žádný jiný nenahradí
Bohužel když auto vykřížíš na 2 kola tak už ten samosvor je v koncích, já to řešil tak, že jsem dal kvalt, přidal trochu plynu cca 1200 ot. pustil spojku, dvě protilehlá kola v luftě hrabala a já levou nohou přišlapoval brzdový pedál až skoro k okamžiku udušení motoru v určitý moment se samosvor zase chytl a došle k překonání obtížného místa a to jsem měl jen zadní truetrac.Tak jsem to vyzkoušel několikrát a vždy vyjel!
Mohlo by to velmi dobře fungovat v kombinaci automatická převodovka a kontrola prokluzu TC. Jinak jako největší výhodu vidím použití tohoto diferáku při jízdě po sněhu tam ho žádný jiný nenahradí
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!
-
- Příspěvky: 1054
- Registrován: 16 led 2007 20:10
- tel.: +421 917 189 010
- auto: D3 2007 + D4 2012
- Bydliště: SK - Zálesie
No my na D90 prave TC mame (a ten automat je v dlhodobom plane, i ked v oddeleni veci na paradu) a preto vazne zvazujem dozadu truetrack (dopredu ho idem dat urcite), lebo sa on nestaras a funguje vzdy ked ho potrebujes a nie len ked zapnes tlacitko. ARBcko mam v garazi a nebyt casoveho nedostatku tak uz je aj nahodene, ale teraz som dost studoval truetrack a pride mi to pohodlne a dostatocne riesenie. Snad rockcrowling by pre TT asi nebol ale nase podmienky kde sa stale nieco niekam smyka a hrabe, mi to pride ako solidne riesenie s velkym dorazom na ochranu prevodoveho ustrojenstva, nakolko tam idem dat Simex Jungle Trekker 33" co je v reale 34"karel píše:Mohlo by to velmi dobře fungovat v kombinaci automatická převodovka a kontrola prokluzu TC.
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2
Blue Evoque 2014 2.2
Je to přesně tak jak píšeš, ARB je buď nula nebo 100%, pokud s ní chceš zatočit kola se sunou rovně, když ji vyřadíš táhne většinou jen jedno kolo a navíc to vnější což je horší u truetracu tahá to vnitřní.Navíc pokud máš dlouhý zdvih pružin tedy dobré křížení tak nebude problém ani v trialových sekcích Svého času jsem si psal s jedním klukem (Čechem) který žije v Kanadě a podle jeho slov jezdí s oběma truetracy to samé co jiní s ARB, jen to chce trochu jiný styl jízdy.
Krátké video"
http://www.youtube.com/watch?v=vuzTYgbdSBE
Krátké video"
http://www.youtube.com/watch?v=vuzTYgbdSBE
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!
-
- Příspěvky: 1054
- Registrován: 16 led 2007 20:10
- tel.: +421 917 189 010
- auto: D3 2007 + D4 2012
- Bydliště: SK - Zálesie
Test v ktorom porovnavali TT a ARB som cital aj ja a TT preslo vsetko co ARB. Problem ARB je, ze ho treba zapinat a vypinat a ked sa zabudnes alebo ocitnes necakane v situacii, ze by bola uzavera potrebna, tak ju nemaz aktivovanu, kdezto TT bude davno v akcii a ty si ani nevsimnes, ze bolo treba nieco aktivovat. ARB som mal uz na roznych autach a mozno prave teraz je cas pre zmenu. Dalsi a to nezanedbatelny problem ARB je poruchovost, nakolko je to system skladajuci sa z mnohych casti, a kazda sa moze pokazit, cim ale dojde k nefunkcnosti celeho systemu. Ani jedna ARB uzavierka co som mal (mal som uz tri), namala bezporuchovy priebeh. Ked to spocitam, mal som pokazeny samotny dif, kompresor aj solenoid, sice vzdy na inom aute ale predsa, vysledok vsak ten isty, nefunkcny cely system.
Pri TT sa iba obavam tych "zvukov" ktore popisujes.
Pri TT sa iba obavam tych "zvukov" ktore popisujes.
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2
Blue Evoque 2014 2.2
Já u ARB měnil relé, utrženou hadičku přívodu vzduchu k diferáku a pojistku a od té doby vozím tyto věci jako náhradní s sebou u TT jsem nepotřeboval nic.Navíc i instalaci TT zvládne trochu zručný mechanik.
V defíku ty "zvuky" ani neuslyšíš a životnost výrobce udává pokud si dobře vzpomínám nějakých 60000 mil.Někde k tomu doma najdu ještě manuál
V defíku ty "zvuky" ani neuslyšíš a životnost výrobce udává pokud si dobře vzpomínám nějakých 60000 mil.Někde k tomu doma najdu ještě manuál
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!
- RudaK
- Příspěvky: 8487
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Pánové,vaše debata je balzám pro moji duši.Vzhledem k tomu,že mám automat,tak sem na doporučení volil podobnou cestu - o nic se nestarat.Zatím mám taky jen pozitivní zkušenosti ( akorá mě někde praskla poloosa a zjistil jsem to,až bylo potřeba aby zabraly obě kola ).Ovšem mám 100% uzáverku zadku ( Detroit ),tak asi jen podobný bazmek )
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
-
- Příspěvky: 1054
- Registrován: 16 led 2007 20:10
- tel.: +421 917 189 010
- auto: D3 2007 + D4 2012
- Bydliště: SK - Zálesie
Detroit Locker je technicky nieco uplne ine ale je to tiez automaticke a je to 100% uzavera, ktora je zatvorena stale a naopak otvara sa len pri zatacani. Je vhodna len dozadu a su na nu trochu kontroverznejsie nazory ako na TrueTrack.
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2
Blue Evoque 2014 2.2
-
- Příspěvky: 1054
- Registrován: 16 led 2007 20:10
- tel.: +421 917 189 010
- auto: D3 2007 + D4 2012
- Bydliště: SK - Zálesie
- RudaK
- Příspěvky: 8487
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
karel píše:Doplň si dopředu Truetrac a bude to balzám i pro tvoje auto Rudo a nebudeš ani potřebovat řetazyRudaK píše:Pánové,vaše debata je balzám pro moji duši.)
Karle,řeťazy asi koupím a nejprv chcu doladit podvozek ( ten zatrolený castor na před.nápravě )
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
... aaaale bude potrebovatkarel píše:Doplň si dopředu Truetrac a bude to balzám i pro tvoje auto Rudo a nebudeš ani potřebovat řetazyRudaK píše:Pánové,vaše debata je balzám pro moji duši.)
... rozhodne by som volil True ako Detroit ak uz 100% tak ARB
... ja som za 5rokov nemal problem s ARB
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
-
- Příspěvky: 1054
- Registrován: 16 led 2007 20:10
- tel.: +421 917 189 010
- auto: D3 2007 + D4 2012
- Bydliště: SK - Zálesie
-
- Příspěvky: 1054
- Registrován: 16 led 2007 20:10
- tel.: +421 917 189 010
- auto: D3 2007 + D4 2012
- Bydliště: SK - Zálesie