#130
Příspěvek
od Acon » 08 bře 2009 21:18
PavelU píše:Nevím jestli toto je to správné řešení, je to nějaká universální "krabička".
Podle mě je lepší řešení nechat si naprogramovat ECU na konkrétní motor, který máš v autě a přesně jej naladit. Přečti si celé vlákno a Ivan Jazbera přesně popisuje ideální chipování (podle mě).
To nie je univerzálna krabička. Je zvlášť pre DI, DII a iná pre automat alebo manuál. To, že to niekto vydražil na ebay môže znamenť len toľko, že to bolo nefunkčné tak ako môže byť nefunkčné čokoľvek. Preto, ak do toho vôbec pôjdem, kúpim a nechám to inštalovať v servise a ak to nebude mať požadovaný efekt, tak to jednoducho vrátim. Servis, ktorý som spomínal to má v DII, dá sa to aj dopredu odskúšať. Problematiku tuningu ako tak poznám a prečítal som si aj toto vlákno. Ja by som zasa do zásahu do ECU nešiel, ak by mi k tomu nedokázali dať protokol o meraní na brzde. "Univerzálna krabička" je zmeraná a snáď sa dá dôverovať Britpartu, že do sveta nepustí niečo, čo dáva motoru likvidačné parametre.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.