eliott píše:Měl jsem na mysli něco jiného. Myslím rozdíly mající vliv na výkon případně životnost. Vím že oba mají stejné vrtání, zdvih, mají stejné těsnění pod hlavu, to zn. že je možné hlavy vyměnit
Zadrž. Ač je těsnění hlavy stejné nejdou zaměnit. 200TDi má na vačce ozubené kolo které pohání hřídel čerpdla oleje. Netuším přesně kudy ta hřídel vede, tenhle motor jsem rozebraný neviděl.
Mají stejná ložiska na klice atd. osobně je mi víc sympatický 200tdi, právě pro klínové řemeny, ale zase přístup k rozvodům je jednoznačně lépe vyřešený u 300ky.
Ložiska jsou stejný. Souhlasím i s rozvodama, ale to příslušenství na klíňák

pokud by bylo levnější něž u 300TDi tak ano. Jenže opak je pravdou
S tou převodovkou musím stejně něco dělat, protože auto je původně dokonce starý 2,5 TD, ale v Anglii vyměnili motor za 200ku. Slyšel jsem že staré převodovky byly mnohem poruchovější než u pozdějších 300tdi. Jaká je nejlepší?
Jednoznačne R-380 z 300TDi. R-77 z 200Tdi jsou poruchovější.
Ješte k těm vstřikům. Kupoval jsem nové vnitřky vstřiků na svou 300ku a přišli mi nějaké velké. Po přečtení čísel ze starých vstřiků mi řekli, že tam mám vstřiky z 200ky. Porovnával jsem hlavu s 200, vstřiky jsou hodně podobné, ale jsou v hlavě trochu jinak přidělané. Na druhou stranu vstřiky které přišli původně by do hlavy na mé 300ce nešli, držák vstřiku by byl moc tustý. Je možné že by 300ka z roku 96 měla ještě staré vstřiky? Kdy přesně se lámala výroba?
Nafotím ty vstřiky a dám je sem, ať vidíš rozdíl. Myslím, že je nesmysl aby 300Tdi měla staré vstřiky.
Poznáš podle VINu jestli je to 300TDi. Poslední dvě písmena před koncovým šestičíslím je rok výroby. Pokud tam je do LA je 200TDi od MA je 300TDi. Řazeno dle abecedy
To je otázek, co?

No jo no, nechtělo se mi odpovídat na tolik otázek najednou
