http://www.landrovermotor.com/indexframehs28.html
2.8 TGV
Moderátor: Acon
Re: 2.8 TGV
Taky jsem po něm nějakej čas koukal a plánoval, že si ho jednou koupím, ale zatím jsem to přehodnotil.Honza píše:Milý ježíšku tohle bych nutně potřeboval![]()
http://www.landrovermotor.com/indexframehs28.html
1. kde shánět náhradní díly?, hlavně pokud jsei někde na cestách. Na 300 nebo Td5 seženeš lecos leckde.
2. Velkej výkon = větší namáhání převodovky, diferáků, polos..... tím pádem menší spolehlivos a tu já preferuji.
3. Pro běžný ježdění mi TD5 stačí, v bahně po nápravy je to taky jedno a maximálně nedám nějak velmi prudkej a dlouhej výjezd a to přežiju(stejně bych se bál).
- Honza
- Příspěvky: 132
- Registrován: 04 led 2007 21:41
- auto: RRC
- Bydliště: Spojené Valašské Emiráty
- Kontaktovat uživatele:
Já jen kdyby si chtěl někdo naježit.
Zatím mi na něho ještě něco chybí (těch 5500 bych měl ale v CZK
) a tak si budu brumlat s VM . 
Záleží do čeho všeho se ten motor dává,píšou tam něco o kubotě a ta je celkem drahá tak s dílama nevim
Zatím mi na něho ještě něco chybí (těch 5500 bych měl ale v CZK
Záleží do čeho všeho se ten motor dává,píšou tam něco o kubotě a ta je celkem drahá tak s dílama nevim
RRC-Pojedeme zkratkou,je to sice dál ale zato horší cesta :-)
Jako to dáš :-))
Jako to dáš :-))
- erik
- Příspěvky: 2892
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Radkova zamena Td 5 za TGV byla financne narocna... Jestli si pamatuju, tak rikal neco kolem 535 tis... Ono to nejsou jenom katalogove hodnoty...Honza píše:Já jen kdyby si chtěl někdo naježit.
Zatím mi na něho ještě něco chybí (těch 5500 bych měl ale v CZK) a tak si budu brumlat s VM .
Záleží do čeho všeho se ten motor dává,píšou tam něco o kubotě a ta je celkem drahá tak s dílama nevim
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
- Hitman
- Příspěvky: 113
- Registrován: 14 čer 2007 08:58
- tel.: 732950592
- auto: def 2,8btdi
- Bydliště: Ústí nad Labem
čirou náhodou jsem na tenhle motor taky narazil a dost mě zaujal a ted mi to vrtá hlavou ale jak píše kangaroo ...
jinak co jsem našel tak motor se vyrábí v argentině a brazílii někde jsem našel že by vyšel i s kitem místo 200 tdi kolem 150 tis Kč bez daně jestli jsem to dobře pochopil
http://www.mdengineering.co.uk/index.ph ... y&cat_id=1
jinak co jsem našel tak motor se vyrábí v argentině a brazílii někde jsem našel že by vyšel i s kitem místo 200 tdi kolem 150 tis Kč bez daně jestli jsem to dobře pochopil
http://www.mdengineering.co.uk/index.ph ... y&cat_id=1
mobil: 732950592
- Josef-Z (Jugin)
- Příspěvky: 738
- Registrován: 25 črc 2008 22:27
- tel.: 773492666
- auto: Discovery 300TDi
- Bydliště: Slatinky
Huste
, ale když si ho koupíme všichni tak časem bude spoustu ND
.
A nebo nový 300 Tdi jestly dobře čtu: http://www.johncraddockltd.co.uk/car_po ... rodid=3828
A nebo nový 300 Tdi jestly dobře čtu: http://www.johncraddockltd.co.uk/car_po ... rodid=3828
Nejsou nový jsou RECON - tedy "generálkovaný"...Jugin píše:Huste, ale když si ho koupíme všichni tak časem bude spoustu ND
.
A nebo nový 300 Tdi jestly dobře čtu: http://www.johncraddockltd.co.uk/car_po ... rodid=3828
Country boy...
2,8 TGV
Ten motor se dělá ve stejné továrně jako 300tdi, které se pro potřeby armády a některých trhů v Brazílii stále vyrábějí. Z třístovky také vychází a hodně dílů je shodných. V MD Engineering v Anglii jsem byl a mají jich tam na dílně spoustu. Kromě Land Roverů je montují houfně i do London Taxis a díly jsou přes MD Engineering k dispozici.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
2,8
Jinak nové "třístovky" nabízí třeba Britské ministerstvo obrany, ale pouze pro export mimo EU. Nene Overland v Peterborough je bez těchto nebo podobných omezení nabízí za GBP17.995+DPH, což při dnešním kurzu a DPH 17,5% (v GB) je cca 650.000,-Kč. Jedná se o levostranné bílé Defy 110 300tdi s klima.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
Vracím se k tomu co jsem zde již psal výše a trochu to přehodnocuji. Při cestě do Afriky mě TD5 trochu zklamala. Ztráta výkonu stále trvá (zkusil jsem již lecos a nic, snad něco řekne diagnostika u Eliota) (určitě to bude nějaká blbost mechanicky je motor OK) a díky tomu, že do té řídící jednotky není vidět je jakákoli oprava na cestách v divočině poměrně složitá.
Nyní uvažuji o výměně za čistě mechanický motor 300 tdi nebo TGV. Musím přiznat že TGV mě opravdu začíná lákat. Větší výkon, nejlépe spojený s rzchloběhem v převodovce, by se zvláště na delší přejezdy fakt hodil.
Co se týká mé obyvy s větším opotřebením částí podvozku myslím, že rozumným zacházením s autem a se tomu dá vyvarovat.
Jediná otázka zůstává (nepočítám-li finance) jak s náhradnímy díly. Z druhé strany si tento motor chci koupit pro jeho spolehlivost a počítám s tím že tam ten motor dám a 200 tis km tam bude fungovat bez poruchy. Nebo se pletu?
Nyní uvažuji o výměně za čistě mechanický motor 300 tdi nebo TGV. Musím přiznat že TGV mě opravdu začíná lákat. Větší výkon, nejlépe spojený s rzchloběhem v převodovce, by se zvláště na delší přejezdy fakt hodil.
Co se týká mé obyvy s větším opotřebením částí podvozku myslím, že rozumným zacházením s autem a se tomu dá vyvarovat.
Jediná otázka zůstává (nepočítám-li finance) jak s náhradnímy díly. Z druhé strany si tento motor chci koupit pro jeho spolehlivost a počítám s tím že tam ten motor dám a 200 tis km tam bude fungovat bez poruchy. Nebo se pletu?
Dobrá volba, nevidim nevýhodu u 200 nebo 300 TDi oproti TD5. Mám natočeno 300 tis. a motor táhne jak za mlada.Kangaroo píše: Nyní uvažuji o výměně za čistě mechanický motor 300 tdi
Defender 90 200Tdi "ZEBRA" / Range Rover L322 V8 4.4 / Series III 109" 2.25l exMOD "VOJÁK" + Sankey Trailer Narrow Track
servisuje http://www.OWR.cz
servisuje http://www.OWR.cz
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
TD5
Mám najeto 270tis. Přes kolegu Jezberu sem si pořídíl načípovanou ECU a najezil jsem s ní většinu západní Afriky. Mojí vinou ještě ve Španělsku přejezdem pohoří jsem ji táhlém kopci dal "čočku"a kdybych neměl nainstalovanej teploměr výfukovejch plynů tak by mě to asi tak nesralo.
Zkrátka nanačipovaná jednotka nepřesáhne teplotu 550C. Načipovaná není problem 850C. V tomto okamžiku výfukové potrubí se začíná kroutit a štefty vyžíhané počtem najetých km prostě uletěly na prvním válci. Dle následných informací první a pátej výdech do výfukového jsou ty nejvíce ohrožené. Můžu říct, že TD5 jela jako z praku pěkně od spodu a asi bych do přestavby po téhle zkušenosti nešel nejen odstrašující cena, ale ten následný bazmek, kterej vznikne. ECU tam stejně musí zůstat kvůli klimě, kabeláži atd. a následné servisování bude asi přinejmenší komplikované.
MIloš II
Zkrátka nanačipovaná jednotka nepřesáhne teplotu 550C. Načipovaná není problem 850C. V tomto okamžiku výfukové potrubí se začíná kroutit a štefty vyžíhané počtem najetých km prostě uletěly na prvním válci. Dle následných informací první a pátej výdech do výfukového jsou ty nejvíce ohrožené. Můžu říct, že TD5 jela jako z praku pěkně od spodu a asi bych do přestavby po téhle zkušenosti nešel nejen odstrašující cena, ale ten následný bazmek, kterej vznikne. ECU tam stejně musí zůstat kvůli klimě, kabeláži atd. a následné servisování bude asi přinejmenší komplikované.
MIloš II
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park