Zvýšení výkonu 300Tdi?
Moderátor: Acon
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Zvýšení výkonu 300Tdi?
Jak zvýšit výkon u 300Tdi?
mam manual, egr ventil zaslepeny, k/n vzduchovy filtr.
Jeste by par koniku na vic neskodilo, kazdy potrebuje obcas nekoho predjet a to sou vzdycky nervy.
A co teprve az nazuju vetsi gumy.
co obsahuje tenhle kit? 30 tacu za to nedam ale jenom tak pro informaci
http://www.mdengineering.co.uk/index.ph ... y&cat_id=6
mam manual, egr ventil zaslepeny, k/n vzduchovy filtr.
Jeste by par koniku na vic neskodilo, kazdy potrebuje obcas nekoho predjet a to sou vzdycky nervy.
A co teprve az nazuju vetsi gumy.
co obsahuje tenhle kit? 30 tacu za to nedam ale jenom tak pro informaci
http://www.mdengineering.co.uk/index.ph ... y&cat_id=6
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Po rozkliknutí toho linku tam píšou tohle:
1. Cylinder head (Complete with valves and springs)
2. Fuel injection pump
3. Waste gate actuator
Moje pochopení je:
1. Hlavu motoru (Komplet s ventilama a pružinama)
2. Vstřikovací pumpu
3. Tlakový regulátor (mezi turbem a motorem)
ještě je k tomu speciální těsnění těsnění a silikonový hadice. Tady se o tom rozepsali na LR4x4 ale je to taky v ingliš.
Jsem o tom taky uvažoval ale mám najeto 300 tis. s tim motorem a je velmi spolehlivej tak ho nechci rozrejpat nějakejma ultrašpeciálníma úpravama.
1. Cylinder head (Complete with valves and springs)
2. Fuel injection pump
3. Waste gate actuator
Moje pochopení je:
1. Hlavu motoru (Komplet s ventilama a pružinama)
2. Vstřikovací pumpu
3. Tlakový regulátor (mezi turbem a motorem)
ještě je k tomu speciální těsnění těsnění a silikonový hadice. Tady se o tom rozepsali na LR4x4 ale je to taky v ingliš.
Jsem o tom taky uvažoval ale mám najeto 300 tis. s tim motorem a je velmi spolehlivej tak ho nechci rozrejpat nějakejma ultrašpeciálníma úpravama.
Defender 90 200Tdi "ZEBRA" / Range Rover L322 V8 4.4 / Series III 109" 2.25l exMOD "VOJÁK" + Sankey Trailer Narrow Track
servisuje http://www.OWR.cz
servisuje http://www.OWR.cz
- Land Jirka
- Příspěvky: 3474
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Píšou tam, že je jinak seřízené vstřikovací čerpadlo, upravený obtokový ventil na turbu pro zvýšení tlaku turba a jiné těsnění hlavy válců s repasovanou hlavou pro zlepšení chlazení hlavy??
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
zajimave, ja ted uvazuju na selektrickym vetrakem, moje viskospojka je po smrti teda podle navodu v jinem tematu vypada to ze se toci natvrdo porad, a jeste me napadlo vyndat katalyzator
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Land Jirka
- Příspěvky: 3474
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Zvýšení
Kamarád má sundanou vrtuli,má elektrickou na čidlo a navíc přímej ovladač spínání,trochu to pomuže a motor neni takovej vírník...ale pokud brodíš nedoporučuji budu taky dělat
Ale shodli jsme se, nee??Land Jirka píše:Zase su druhej.
Defender 90 200Tdi "ZEBRA" / Range Rover L322 V8 4.4 / Series III 109" 2.25l exMOD "VOJÁK" + Sankey Trailer Narrow Track
servisuje http://www.OWR.cz
servisuje http://www.OWR.cz
- Land Jirka
- Příspěvky: 3474
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7830
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Nic, ale kdyby v tom výčtu nebyla tak by to bylo strašně drahý. K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
no a ted jeste co ten katalyzator? misto neho rezonator nebo jenom trubku? a udela to vubec neco krome zvuku?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- eliott
- Příspěvky: 11492
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
No a to jim ještě musíte vrátit starou hlavu, čerpadlo a ovládání obtoku turba . Náhodou, neviděl někdo někde plechové vícevrstvé těsnění pod hlavu na 300 tdi? Ono přidat koníky není zas takový problém, ale těsnění je asi nejslabší článek
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
výkon
Kat z mé zkušenosti,stačí trubka a nebo ho nechat na oko a trubku jím protáhnout tak to pak vypadá že tam je... ale výkon kousíček asi jako s tím větrákem....Miky_CZ píše:no a ted jeste co ten katalyzator? misto neho rezonator nebo jenom trubku? a udela to vubec neco krome zvuku?
- Land Jirka
- Příspěvky: 3474
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
no takze pujde ven kat a vrtule pujde na elektriku.
Nejake dalsi napady?
Nejake dalsi napady?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
ja v tom nenecham vrtat nikoho jineho nez peslika z valmezu, jsem zastancem toho ze auto by melo mit jednoho mechanika.
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Taky jsme vyhodili na zebře tlumič a dali místo něj trubku. Defík teď jezdí strašně rychle až se toho bojim.
- Přílohy
-
- da4295.jpg (6.17 KiB) Zobrazeno 25129 x
Defender 90 200Tdi "ZEBRA" / Range Rover L322 V8 4.4 / Series III 109" 2.25l exMOD "VOJÁK" + Sankey Trailer Narrow Track
servisuje http://www.OWR.cz
servisuje http://www.OWR.cz
Ani nee, jezdim na MTčkách, se zahrádkou a stanem, takže se to tam celkem ztratí. Zvuk to má lepší ale žádný velký zlepšení výkonu nebo snížení spotřeby od toho očekávat nelze. Subjektivně mi připadá, že se líp rozjíždí turbo.Miky_CZ píše:KRANG: a co zvuk to musi byt dobry maras
Defender 90 200Tdi "ZEBRA" / Range Rover L322 V8 4.4 / Series III 109" 2.25l exMOD "VOJÁK" + Sankey Trailer Narrow Track
servisuje http://www.OWR.cz
servisuje http://www.OWR.cz