horuci pal.filter td5
Moderátor: Miky_CZ
-
- Příspěvky: 124
- Registrován: 18 zář 2009 08:46
- tel.: +421903513257
- auto: D2 td5
- Bydliště: Žilina
horuci pal.filter td5
chcem sa opytat, ci je to normalne, ze po 5-6 minutach chodu je horuci palivovy filter, dalej by ma zaujimalo cim to moze byt motor nejde po stlaceni plynu okmzite do otacok.Chyta nabrnk aj studeny a bez zhavenia, na volnobeh otacky nezakolisu, ked zapne turbo, tak vystreli ako dive, ale ten prechod z volnobehu do zapnutia turba akoby sa mu nechcelo(pal.filter meneny) ani
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: horuci pal.filter td5
Palivový filter je vyhrievaný. V zime mu to bude trvať dlšie. Preto nie je dobré jazdiť s prázdnou nádržou, lebo okrem rizika poškodenia pal. čerpadla, sa nafta zohrieva aj tým, že palivo vracajúce sa cez prepad je horúce. Teplá nafta má tendencie k peneniu a to môže spôsobovať zavzdušňovanie systému a zníženiu životnosti vstrekovačov. V zime zasa kondenzát na stenách prázdnej nádrže a zaneseniu pal. filtra vodou. Celkovo je lepšie v zime jazdiť s viac plnou ako prázdnou nádržou.muriatko píše:chcem sa opytat, ci je to normalne, ze po 5-6 minutach chodu je horuci palivovy filter, dalej by ma zaujimalo cim to moze byt motor nejde po stlaceni plynu okmzite do otacok.Chyta nabrnk aj studeny a bez zhavenia, na volnobeh otacky nezakolisu, ked zapne turbo, tak vystreli ako dive, ale ten prechod z volnobehu do zapnutia turba akoby sa mu nechcelo(pal.filter meneny) ani
TD5ka je do 2000ot lenivá ako prasa. Pomôže zvýšenie výkonu, kontaktuj Ivana Jezberu, funguje tu pod svojim menom. Lacnejší aj menej účinný zásah je zablendovať EGR. Citelná zmena k lepšiemu. Mám to za sebou a síce sa nedá hovoriť o zvýšenom výkone no ten spodok je o poznanie lepší.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
-
- Příspěvky: 15264
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: horuci pal.filter td5
Doplním - palivový filtr je ohřívaný horkým palivem které se vrací z motoru (ohřeje se cestou ke vstřikovačům uvnitř motoru), následně je chlazeno chladící vodou motoru (takže na teplotu přes 80stC) a pak už jde do trubek zpátky k filtru. Filtr se tedy docela slušně zahřeje.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo