Diskoš II píše:Zdravím
tak jsem se stal taky členem rodiny LR.
Mám Disco II r.v.2002 facelift.
V každém případě tě vítáme do rodiny LR
Diskoš II píše:Nevím proč, ale je zadek na pérech, tak nevím jestli se taková Disca vyráběla...!!!
Ano, taková Discovery se skutečně vyráběla. Většinou byly měchy na zadní nápravě buď za příplatek, nebo ve standartu u vyšších modelů SE, ... atd.
Diskoš II píše:1.dotaz
Zkoušel jsem za ním tahat vlek 3.5t a nevím jestli je problém v těch pérech, tlumičeKO, chybějicí měchy, nebo volný podvozek, ale nad 70km/h je auto skoro neříditelné(strašně plave a hazí to s autem)!!!
Bohužel to (tahat 3.5t) je jeden z důvodu, proč jsem si ho koupil!!!
Mimo jiné taky záleží jak máš naloženou káru. Pokud máš naloženou vetší váhu vzadu na káře tak ti začne plavat každé auto. Vyzkoušej někdy zatížit více oj, možná to bude lepší. V každém případě silnější péra a tlumiče by si zadek určítě zasloužil.
Diskoš II píše:2.dotaz
Mohl by mi někdo poradit, kdy se mají měnit olejové naplně (Rozvodovky, převodovka a motor)? A jaké druhy olejů?
Do diferenciálů - SAF-XO, redučka - HYPOY, převodovka manuální - Texaco MTF 94 - pouze tento, né jiný!!, motor 5w-40 plná syntetika.
Motor po 20.000 měnit odstředivku a plnoprůtokový filtr po 40.000 nebo 60.000km, převodovka po 20.000, ostatní ti ještě zjistím, nechci tady plácat jen tak.
Diskoš II píše:Mám jeden problém od koupě si stěžuju na převodovku. Za studena tam absolutně nejde dvojka a ostatní rychlosti velmi ztuha, ale jak se auto ohřeje tak je to celkem v pohodě. Nemám vyměnit olej a jaký? Dle faktur byl jednou měněný!
To je bohužel slabost Discovery II. Zkusit vyměnit olej, pokud to nepomůže tak se stím smířit, nebo demontovat a vyměnit všechny synchrony a řadící vydličky - cca 35.000,- bez dph
Diskoš II píše:3.dotaz
Když ráno nastartuji a dám za jedna a pouštím spojku, tak slyším takový divný zvuk(jako by řvalo ložisko na spojce nebo přítlačák), ale jinák to nedělá??? Disco má najeto 144 00km.
Něco to signalizuje?
Značí to pouze to, že se ti ozývá mosazné pouzdro - futro v setrváku kde je uložená spojková hřídel, tohle dělá hodně Discover. Dá se vyměnit a bude pokoj, to pouzdro stojí cca 160,- bez dph,ale je stím hodně práce - musí převodovka ven. Jinak pokud to budete někdo dělat, kupte si originál pouzdro. Není to obyčejný materiál obsahuje zapečený grafit, který hřídel maže. Byly tu pokusy si futro udělat a skončilo to ukroucením spojkové hřídele.
Howk
