Rada Discovery1
Moderátor: Miky_CZ
Rada Discovery1
Zdravim chcem si kupit prvy offroad a rozhodol som sa ze to bude discovery1 2,5TDI 5 dverove chcem to vyuzivat viac do terenu ako na cestu.Porate mi prosim naco si dat pozor pri kupovani. Aka silna je tam redukcia a co to zvladne v terene
Diky za odpovede.
Diky za odpovede.
- soson
- Příspěvky: 154
- Registrován: 19 črc 2009 21:51
- tel.: +421905917322
- auto: DI 200 TDI
- Bydliště: žilina
Re: Rada Discovery1
ahoj, dalsi nadejny. jazdim DI 200 TDI 1991, cize velmi poctive auto, s cislami v redukcii ti sice velmi nepomozem, ale subjektivne pri land roveri plati: pokial ma olej, vodu, naftu alebo benzin, tak si proste nedokazes predstavit kam to vylezie a kade vsade je to schopne zliest (nie sa zgulat). jazdil som aj DI 300 TDI 1997, na nom ma stale nasier... kontrolka SRS, ABS. mal som tu cest aj s DII TD5 2004. tak to bol uz iny komfort. vzadu mechy, stabilizatory, veeela koni plus a veeela Nm plus, ale elktricke auto, som skor zastancom mechaniky, skratka vsetko co nas tlaci dopredu uz vymysleli, uz do toho pchaju len viac veci napokazenie. zhrnute a podciarknute: u land rovera si mas z coho vybrat: DI 200TDI za 2000 az 2500,- eur, DI 300TDI 4000 az 6500,- eur, DII az do 12000,- eur, RRC, SI, SII, SIII, Defose........ je toho mrte, lacne (relativne lacne) diely oproti japan carom, to uz proste zalezi na tebe. pozn. pred vcerom som bol kukat DI 300 TDI 1996 pre kamosa. bol z nemecka. no hniloba na pohladanie. ak mozes, pozri sa po nejakom v taliansku. jeden taky mam, a na to ze ma 18 rokov je straaaaasne cukrikovy.
soson
soson
DI, 250 TDI, proste improvizacia za jazdy...
Re: Rada Discovery1
ahoj,shodou okolnosti taky shanim discovery 1,vcera jsem byl obhlidnout jedno tdi 300 z r 96 a pri druhem startovani me neslo otocit klicem,prodavajici tvrdil ze je to proto, ze byly otevrene dvere nebo co,ze pry je to nejak elektronicky zajistene nebo co,pak tam sednul zavrel dvere a bez problemu nastartoval. zajimalo by me jestli to tak opravdu je anebo ze me delal vola a zamek zapalovani je v cudu. taky by me zajimaly nazory 200 oproti 300,auto chci na obcasne tahani lode na privesu,ma to dohromady 3450kg,chci v tom co nejmene elektroniky a co nejmensi spotrebu,vazne mi nevadi stahovat okno klickou
a ani nepotrebuji byt na dalnici nejrychlejsi,do terenu se zatim nechystam maximalne tak na nejakou polnacku.diky za nazory


Re: Rada Discovery1
Pokud otevřeš auto DO a do určité doby nenastartuješ, pak musíš znovu "odemknout" DO, bliká ti na palubce červený klíček.
Nastartovat při otevřených dveřích lze; pokud vypneš motor, nevytáhneš klíč a otevřeš dveře, tak tě to upozorní, stejně jako na zapnutá světla při vypnutém zapalování a otevření dveří.
Nastartovat při otevřených dveřích lze; pokud vypneš motor, nevytáhneš klíč a otevřeš dveře, tak tě to upozorní, stejně jako na zapnutá světla při vypnutém zapalování a otevření dveří.
Discovery je životní styl.
Re: Rada Discovery1
Osobně doporučuju D.I 300 TDi, taky jsem si ho pořídil
Kupovat v bazarech jak českých, tak německých je riziko, pokud nejsi znalcem auta.
Co se týká stavu vozidla, třeba koroze, je většinou Itálie vhodná možnost, ale určité problémy jsou samozřejmě s převozem a tím, že nakupuješ venku.
Pokud chceš prověřené auto s minimem rizik, hledej tady na fóru, je to lepší než anonymní bazar. Dost často to auto někdo jiný zná, případně ho koupíš od někoho, kdo se živí dovozem a opravami s možností následného servisu.
Mrkni to rubriky Prodej, tam něco vybereš. Když ne hned, tak později určitě. Zrovna nedávno tam byly nebo jsou Dvě D.I od Karla.

Kupovat v bazarech jak českých, tak německých je riziko, pokud nejsi znalcem auta.
Co se týká stavu vozidla, třeba koroze, je většinou Itálie vhodná možnost, ale určité problémy jsou samozřejmě s převozem a tím, že nakupuješ venku.
Pokud chceš prověřené auto s minimem rizik, hledej tady na fóru, je to lepší než anonymní bazar. Dost často to auto někdo jiný zná, případně ho koupíš od někoho, kdo se živí dovozem a opravami s možností následného servisu.
Mrkni to rubriky Prodej, tam něco vybereš. Když ne hned, tak později určitě. Zrovna nedávno tam byly nebo jsou Dvě D.I od Karla.
Discovery je životní styl.
Re: Rada Discovery1
Je tam D.I za sto:
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... f=4&t=7319
Nebo od Pepy.Z za 96 třídvéřák.
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... f=4&t=7319
Nebo od Pepy.Z za 96 třídvéřák.

Discovery je životní styl.
Re: Rada Discovery1
to steve: dekuji,s tim zamkem mas pravdu,to bude moje chyba,ono se me to stalo pri prohlidce motoru a otevrene kapote a dverich.v cechach kupovat nebudu,ziju v Anglii a mam tady kolem sebe docela slusny vyber
.mimochodem ta 96 2.5 s 89000 majlemi a technickou z minuleho pondeli je za 1600 liber.auta z jihu
anglie byvaji taky v dobrem stavu,oni tady nesoli cesty,snih byl za posledni 4 roky dohromady asi 10dni,a na tech autech je to videt.200 nebo 300... nejsem naivni a je mi jasne ze se takhle stare auto sem tam pos..e.pocitam ze 300 by byla na opravy asi drazsi,je to tak?

anglie byvaji taky v dobrem stavu,oni tady nesoli cesty,snih byl za posledni 4 roky dohromady asi 10dni,a na tech autech je to videt.200 nebo 300... nejsem naivni a je mi jasne ze se takhle stare auto sem tam pos..e.pocitam ze 300 by byla na opravy asi drazsi,je to tak?
Re: Rada Discovery1
diky za rady dufam ze si vyberiem zachovaly kus
- marek sk,lm
- Příspěvky: 178
- Registrován: 18 črc 2009 09:07
- tel.: +421908162506
- auto: discovery 1 300tdi
- Bydliště: lipt.mikulas
Re: Rada Discovery1
mam 300tdi a taktiez odporucam.zatial spokojnost a nadsenie.vraj najlepsia je 300. kamos dlho makal v anglii v scorpionracing a vystrihal ma pred td5-kami.dufam ,ze som sa nikoho nedotkol
pozrite si ramy-hlavne v anglii boli vraj hodne pohnite,najcastejsie na najnizsom mieste-pri nadrzi,drziaky kasne za prednymi kolesami,odklopit sedacky a vysklbat koberce...napr.-obzeral som jednu a nemala vzduchovy filter!
vole na difoch,predne tisichrany na polosiach ci niesu vysekane.axialne vole na kolesach-treba silno sklbat kolesom-zvisle capi na prednej naprave....kardany,krize-videl som uz aj naopak zlozenu kardanku.najlepsie kupovat s niekym co ma o tom paru 



http://www.drevotuning.sk,www.retrowood.sk
D1 300tdi , HONDA CIVIC 1,6i aerodeck ,"hnisan"almera 1,8i , ford tranzit 2,5 hladky
D1 300tdi , HONDA CIVIC 1,6i aerodeck ,"hnisan"almera 1,8i , ford tranzit 2,5 hladky
Re: Rada Discovery1
Pokud jsi nemohl otočit klíčkem , pak věz , že umírá spínačka , ale šikovný zámečník ji da do kupy a promaže . Mám to už za sebou .lod285 píše:ahoj,shodou okolnosti taky shanim discovery 1,vcera jsem byl obhlidnout jedno tdi 300 z r 96 a pri druhem startovani me neslo otocit klicem,prodavajici tvrdil ze je to proto, ze byly otevrene dvere nebo co,ze pry je to nejak elektronicky zajistene nebo co,pak tam sednul zavrel dvere a bez problemu nastartoval. zajimalo by me jestli to tak opravdu je anebo ze me delal vola a zamek zapalovani je v cudu. taky by me zajimaly nazory 200 oproti 300,auto chci na obcasne tahani lode na privesu,ma to dohromady 3450kg,chci v tom co nejmene elektroniky a co nejmensi spotrebu,vazne mi nevadi stahovat okno klickou![]()
a ani nepotrebuji byt na dalnici nejrychlejsi,do terenu se zatim nechystam maximalne tak na nejakou polnacku.diky za nazory

Nissan PATROLL 160 3,3 td + Mišivbuši Panděro 2,8td , ex-L.R. DISCO I 2,5 tdi
Co Tě nezabije ... to se vrátí ... a zkusí to znovu !
Co Tě nezabije ... to se vrátí ... a zkusí to znovu !
Re: Rada Discovery1
tak us som sa rozhodol bude to 200tdi moste mi povedat nieco blisie o tom modele???
diky za vsetky rady
diky za vsetky rady
Re: Rada Discovery1
Ahoj
Abych nezakládal nové vlákno tak se vetřu sem. Sešly se penízky a pokukuju po Disku. Mám okolo devadesati tisic takže chápu že auto asi nebude úplně stopro a nějaký investice nutně musí nastat ale rád bych s autem najezdil třeba 10 tkm a pak něco nechal udělat a tak dál.
Mám dotaz na kilometry. Je 260 tkm na disko hodně nebo je to v pohodě? Chápu že záleží na údržbě a že 160 tkm na tacháči může mít i odepsanej šrot, páč byl majitel prasce. Jakou má motor 300 tdi (200 tdi) životnost? Na kolik rámcově vyjde generálka motoru? Jestli se nepletu tak motor nemá vložky válců a snese dva výbrusy (myslím že to někde psal Landjirka).
ještě mne napadlo že u auta s více km jsou už vyměněný některý "spotřební díly" (zkušenost s mým Francouzkým Trabantem Renault Espace II, koupil jsem ho s relativně málo km a hned mě čekala výměna vodní pumpy páč ta okolo těch 160 tkm odchází..)
Věc další kolik rámcově stojí vyvaření takovejch věcí jako jsou prahy, či podlaha v kufru. Jde mi o to abych si udělal představu
co by mne čekalo (výše uvedený Trabant nerezne páč je to kostra na který je 20 kg zinku a plastový panely takže v tomto ohledu jsem bez zkušeností)
Krom věcí který už jsem tu stokrát pročet, má Disko nějaký "elektronický" závady který se blbě případně draho opravujou? (opět zkušenost s francouzem
) myslím že se zmiňuje čidlo airbagu. Maj všechny Diska okna (přední) a zrcátka v elektrice?
Další dotaz, nejbližší servis kde rozumí teréňákům v ideálním případě LR. Bylím v Českém středohoří kousek (cca 12 km ) od Lovosic. (Mirek 70 - nebo tak nějak je v Roudnici nebo v Terezíně?)
Dík za odpovědi!

Abych nezakládal nové vlákno tak se vetřu sem. Sešly se penízky a pokukuju po Disku. Mám okolo devadesati tisic takže chápu že auto asi nebude úplně stopro a nějaký investice nutně musí nastat ale rád bych s autem najezdil třeba 10 tkm a pak něco nechal udělat a tak dál.
Mám dotaz na kilometry. Je 260 tkm na disko hodně nebo je to v pohodě? Chápu že záleží na údržbě a že 160 tkm na tacháči může mít i odepsanej šrot, páč byl majitel prasce. Jakou má motor 300 tdi (200 tdi) životnost? Na kolik rámcově vyjde generálka motoru? Jestli se nepletu tak motor nemá vložky válců a snese dva výbrusy (myslím že to někde psal Landjirka).
ještě mne napadlo že u auta s více km jsou už vyměněný některý "spotřební díly" (zkušenost s mým Francouzkým Trabantem Renault Espace II, koupil jsem ho s relativně málo km a hned mě čekala výměna vodní pumpy páč ta okolo těch 160 tkm odchází..)
Věc další kolik rámcově stojí vyvaření takovejch věcí jako jsou prahy, či podlaha v kufru. Jde mi o to abych si udělal představu
co by mne čekalo (výše uvedený Trabant nerezne páč je to kostra na který je 20 kg zinku a plastový panely takže v tomto ohledu jsem bez zkušeností)
Krom věcí který už jsem tu stokrát pročet, má Disko nějaký "elektronický" závady který se blbě případně draho opravujou? (opět zkušenost s francouzem

Další dotaz, nejbližší servis kde rozumí teréňákům v ideálním případě LR. Bylím v Českém středohoří kousek (cca 12 km ) od Lovosic. (Mirek 70 - nebo tak nějak je v Roudnici nebo v Terezíně?)
Dík za odpovědi!



LR D2 Td5
- paia
- Příspěvky: 243
- Registrován: 19 kvě 2009 14:45
- tel.: mám ;o)
- auto: Audi Allroad
- Bydliště: Praha / Šternberk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rada Discovery1
mám poměrně čerstvé zkušenosti s koupí ojetiny, sice byla trošku dražší, než máš v kasičce, ale ne o moc, aby to mělo nějaký vliv. jako první věc, kterou jsem udělal byla výměna náplní, protože to byla velká neznámá, cenově nijak extra drahá položka. další, na co jsem se zaměřil byla lehká koroze na hliníkové kastli, šikovnej lakýra mi to spravil za hubičku a rovnou jsme udělali i dutiny. další věc byla baterka, která měla nakročeno do věčných lovišť už na sraze na Valachách a minulej týden odešla definitivně. položka za 3,5t Kč... pak tu máme věčné úniky oleje ze všech možných i nemožných míst, tohle jsem zatím neřešil, i když mi už tata nadává, že všude nechávám fleky. zatím jsem nemusel dolívat, takže to asi tak vážny nebude.
co se týče elektriky, tak s tou problémy nemám, kromě občas nefungujícího zadního blinkru, kde se zanášejí kontakty od výfuku. okna i zdrcátka mám v elektrice, airbag nesvítí, takže nejspíš funguje.

bývalá Discovery I 300Tdi v automatu, nyní Audi Allroad
- marek sk,lm
- Příspěvky: 178
- Registrován: 18 črc 2009 09:07
- tel.: +421908162506
- auto: discovery 1 300tdi
- Bydliště: lipt.mikulas
Re: Rada Discovery1
vymena olejov ta vyjde cca na 3000sk (+motorovy olej)je ich myslim 5 (+1).celokom dobra vec je dotiahnut a hlavne -umyt a premazat loziska v nabojoch a super je aj rozobrat a vycistit-prefuknut kompresorom odvzdusnenia naprav (aj prevodoviek??
)- na zadku som mal na poloosiach kvapky vody a ked som "deratizoval" spravilo sa to-ziadna voda 
filtre, rozvody,recirkulacia vyf.plinou,vycistit interc.,.........


filtre, rozvody,recirkulacia vyf.plinou,vycistit interc.,.........

http://www.drevotuning.sk,www.retrowood.sk
D1 300tdi , HONDA CIVIC 1,6i aerodeck ,"hnisan"almera 1,8i , ford tranzit 2,5 hladky
D1 300tdi , HONDA CIVIC 1,6i aerodeck ,"hnisan"almera 1,8i , ford tranzit 2,5 hladky
- marek sk,lm
- Příspěvky: 178
- Registrován: 18 črc 2009 09:07
- tel.: +421908162506
- auto: discovery 1 300tdi
- Bydliště: lipt.mikulas
Re: Rada Discovery1
gufera ,loziska su tipizovane a kupis ich v lubovolnej kvalite vsade,a ND su cenovo temer ako na favorit,a clovek by neveril,co vsetko sa da na tieto auta zohnat...vsetko...
inak elektrina-vraj ju anglani vseobecne moc robit nevedia aplati to aj tu-vraj zo zadnych svetiel budem zufali-uvidime.zatial pohoda.mam ho pol roka a tesim sa na zimnu sol
zatial mi odisiel iba ohrev spetakov ( a taaak som si nato zvikol
)a blbne osvetlenie v kabine.
ale vseobecne som veelmi spokojny aj MOJA PANI,a mne ostala zhnita skoda forman W(R)C
na ktoru nedam dopustit 
inak elektrina-vraj ju anglani vseobecne moc robit nevedia aplati to aj tu-vraj zo zadnych svetiel budem zufali-uvidime.zatial pohoda.mam ho pol roka a tesim sa na zimnu sol


ale vseobecne som veelmi spokojny aj MOJA PANI,a mne ostala zhnita skoda forman W(R)C


http://www.drevotuning.sk,www.retrowood.sk
D1 300tdi , HONDA CIVIC 1,6i aerodeck ,"hnisan"almera 1,8i , ford tranzit 2,5 hladky
D1 300tdi , HONDA CIVIC 1,6i aerodeck ,"hnisan"almera 1,8i , ford tranzit 2,5 hladky