Rada Discovery1

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
peto
Příspěvky: 195
Registrován: 08 srp 2009 17:33
tel.: +421902707282
auto: P38 TDS

Rada Discovery1

#1 Příspěvek od peto » 08 srp 2009 19:24

Zdravim chcem si kupit prvy offroad a rozhodol som sa ze to bude discovery1 2,5TDI 5 dverove chcem to vyuzivat viac do terenu ako na cestu.Porate mi prosim naco si dat pozor pri kupovani. Aka silna je tam redukcia a co to zvladne v terene
Diky za odpovede.

Uživatelský avatar
soson
Příspěvky: 154
Registrován: 19 črc 2009 21:51
tel.: +421905917322
auto: DI 200 TDI
Bydliště: žilina

Re: Rada Discovery1

#2 Příspěvek od soson » 09 srp 2009 01:32

ahoj, dalsi nadejny. jazdim DI 200 TDI 1991, cize velmi poctive auto, s cislami v redukcii ti sice velmi nepomozem, ale subjektivne pri land roveri plati: pokial ma olej, vodu, naftu alebo benzin, tak si proste nedokazes predstavit kam to vylezie a kade vsade je to schopne zliest (nie sa zgulat). jazdil som aj DI 300 TDI 1997, na nom ma stale nasier... kontrolka SRS, ABS. mal som tu cest aj s DII TD5 2004. tak to bol uz iny komfort. vzadu mechy, stabilizatory, veeela koni plus a veeela Nm plus, ale elktricke auto, som skor zastancom mechaniky, skratka vsetko co nas tlaci dopredu uz vymysleli, uz do toho pchaju len viac veci napokazenie. zhrnute a podciarknute: u land rovera si mas z coho vybrat: DI 200TDI za 2000 az 2500,- eur, DI 300TDI 4000 az 6500,- eur, DII az do 12000,- eur, RRC, SI, SII, SIII, Defose........ je toho mrte, lacne (relativne lacne) diely oproti japan carom, to uz proste zalezi na tebe. pozn. pred vcerom som bol kukat DI 300 TDI 1996 pre kamosa. bol z nemecka. no hniloba na pohladanie. ak mozes, pozri sa po nejakom v taliansku. jeden taky mam, a na to ze ma 18 rokov je straaaaasne cukrikovy.

soson
DI, 250 TDI, proste improvizacia za jazdy...

lod285

Re: Rada Discovery1

#3 Příspěvek od lod285 » 09 srp 2009 09:23

ahoj,shodou okolnosti taky shanim discovery 1,vcera jsem byl obhlidnout jedno tdi 300 z r 96 a pri druhem startovani me neslo otocit klicem,prodavajici tvrdil ze je to proto, ze byly otevrene dvere nebo co,ze pry je to nejak elektronicky zajistene nebo co,pak tam sednul zavrel dvere a bez problemu nastartoval. zajimalo by me jestli to tak opravdu je anebo ze me delal vola a zamek zapalovani je v cudu. taky by me zajimaly nazory 200 oproti 300,auto chci na obcasne tahani lode na privesu,ma to dohromady 3450kg,chci v tom co nejmene elektroniky a co nejmensi spotrebu,vazne mi nevadi stahovat okno klickou :shock: :lol: a ani nepotrebuji byt na dalnici nejrychlejsi,do terenu se zatim nechystam maximalne tak na nejakou polnacku.diky za nazory

Steve
Příspěvky: 1157
Registrován: 29 bře 2008 02:33
auto: D.I manuál 1997
Bydliště: Zlínsko

Re: Rada Discovery1

#4 Příspěvek od Steve » 09 srp 2009 10:01

Pokud otevřeš auto DO a do určité doby nenastartuješ, pak musíš znovu "odemknout" DO, bliká ti na palubce červený klíček.
Nastartovat při otevřených dveřích lze; pokud vypneš motor, nevytáhneš klíč a otevřeš dveře, tak tě to upozorní, stejně jako na zapnutá světla při vypnutém zapalování a otevření dveří.
Discovery je životní styl.

Steve
Příspěvky: 1157
Registrován: 29 bře 2008 02:33
auto: D.I manuál 1997
Bydliště: Zlínsko

Re: Rada Discovery1

#5 Příspěvek od Steve » 09 srp 2009 10:08

Osobně doporučuju D.I 300 TDi, taky jsem si ho pořídil :wink:
Kupovat v bazarech jak českých, tak německých je riziko, pokud nejsi znalcem auta.
Co se týká stavu vozidla, třeba koroze, je většinou Itálie vhodná možnost, ale určité problémy jsou samozřejmě s převozem a tím, že nakupuješ venku.
Pokud chceš prověřené auto s minimem rizik, hledej tady na fóru, je to lepší než anonymní bazar. Dost často to auto někdo jiný zná, případně ho koupíš od někoho, kdo se živí dovozem a opravami s možností následného servisu.
Mrkni to rubriky Prodej, tam něco vybereš. Když ne hned, tak později určitě. Zrovna nedávno tam byly nebo jsou Dvě D.I od Karla.
Discovery je životní styl.

Steve
Příspěvky: 1157
Registrován: 29 bře 2008 02:33
auto: D.I manuál 1997
Bydliště: Zlínsko

Re: Rada Discovery1

#6 Příspěvek od Steve » 09 srp 2009 10:12

Je tam D.I za sto:
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... f=4&t=7319
Nebo od Pepy.Z za 96 třídvéřák. :wink:
Discovery je životní styl.

lod285

Re: Rada Discovery1

#7 Příspěvek od lod285 » 09 srp 2009 10:43

to steve: dekuji,s tim zamkem mas pravdu,to bude moje chyba,ono se me to stalo pri prohlidce motoru a otevrene kapote a dverich.v cechach kupovat nebudu,ziju v Anglii a mam tady kolem sebe docela slusny vyber 8) .mimochodem ta 96 2.5 s 89000 majlemi a technickou z minuleho pondeli je za 1600 liber.auta z jihu
anglie byvaji taky v dobrem stavu,oni tady nesoli cesty,snih byl za posledni 4 roky dohromady asi 10dni,a na tech autech je to videt.200 nebo 300... nejsem naivni a je mi jasne ze se takhle stare auto sem tam pos..e.pocitam ze 300 by byla na opravy asi drazsi,je to tak?

Uživatelský avatar
peto
Příspěvky: 195
Registrován: 08 srp 2009 17:33
tel.: +421902707282
auto: P38 TDS

Re: Rada Discovery1

#8 Příspěvek od peto » 09 srp 2009 14:33

diky za rady dufam ze si vyberiem zachovaly kus

Uživatelský avatar
marek sk,lm
Příspěvky: 178
Registrován: 18 črc 2009 09:07
tel.: +421908162506
auto: discovery 1 300tdi
Bydliště: lipt.mikulas

Re: Rada Discovery1

#9 Příspěvek od marek sk,lm » 10 srp 2009 08:54

mam 300tdi a taktiez odporucam.zatial spokojnost a nadsenie.vraj najlepsia je 300. kamos dlho makal v anglii v scorpionracing a vystrihal ma pred td5-kami.dufam ,ze som sa nikoho nedotkol :lol: pozrite si ramy-hlavne v anglii boli vraj hodne pohnite,najcastejsie na najnizsom mieste-pri nadrzi,drziaky kasne za prednymi kolesami,odklopit sedacky a vysklbat koberce...napr.-obzeral som jednu a nemala vzduchovy filter! :coze:vole na difoch,predne tisichrany na polosiach ci niesu vysekane.axialne vole na kolesach-treba silno sklbat kolesom-zvisle capi na prednej naprave....kardany,krize-videl som uz aj naopak zlozenu kardanku.najlepsie kupovat s niekym co ma o tom paru :wink:
http://www.drevotuning.sk,www.retrowood.sk
D1 300tdi , HONDA CIVIC 1,6i aerodeck ,"hnisan"almera 1,8i , ford tranzit 2,5 hladky

Uživatelský avatar
Phulc
Příspěvky: 328
Registrován: 28 srp 2009 17:25
Bydliště: LIBEREC

Re: Rada Discovery1

#10 Příspěvek od Phulc » 28 srp 2009 18:16

lod285 píše:ahoj,shodou okolnosti taky shanim discovery 1,vcera jsem byl obhlidnout jedno tdi 300 z r 96 a pri druhem startovani me neslo otocit klicem,prodavajici tvrdil ze je to proto, ze byly otevrene dvere nebo co,ze pry je to nejak elektronicky zajistene nebo co,pak tam sednul zavrel dvere a bez problemu nastartoval. zajimalo by me jestli to tak opravdu je anebo ze me delal vola a zamek zapalovani je v cudu. taky by me zajimaly nazory 200 oproti 300,auto chci na obcasne tahani lode na privesu,ma to dohromady 3450kg,chci v tom co nejmene elektroniky a co nejmensi spotrebu,vazne mi nevadi stahovat okno klickou :shock: :lol: a ani nepotrebuji byt na dalnici nejrychlejsi,do terenu se zatim nechystam maximalne tak na nejakou polnacku.diky za nazory
Pokud jsi nemohl otočit klíčkem , pak věz , že umírá spínačka , ale šikovný zámečník ji da do kupy a promaže . Mám to už za sebou . :Pohoda:
Nissan PATROLL 160 3,3 td + Mišivbuši Panděro 2,8td , ex-L.R. DISCO I 2,5 tdi
Co Tě nezabije ... to se vrátí ... a zkusí to znovu !

Uživatelský avatar
peto
Příspěvky: 195
Registrován: 08 srp 2009 17:33
tel.: +421902707282
auto: P38 TDS

Re: Rada Discovery1

#11 Příspěvek od peto » 01 zář 2009 22:28

tak us som sa rozhodol bude to 200tdi moste mi povedat nieco blisie o tom modele???
diky za vsetky rady

honza_b
Příspěvky: 145
Registrován: 20 zář 2009 20:56
auto: ------

Re: Rada Discovery1

#12 Příspěvek od honza_b » 15 říj 2009 11:19

Ahoj

Abych nezakládal nové vlákno tak se vetřu sem. Sešly se penízky a pokukuju po Disku. Mám okolo devadesati tisic takže chápu že auto asi nebude úplně stopro a nějaký investice nutně musí nastat ale rád bych s autem najezdil třeba 10 tkm a pak něco nechal udělat a tak dál.

Mám dotaz na kilometry. Je 260 tkm na disko hodně nebo je to v pohodě? Chápu že záleží na údržbě a že 160 tkm na tacháči může mít i odepsanej šrot, páč byl majitel prasce. Jakou má motor 300 tdi (200 tdi) životnost? Na kolik rámcově vyjde generálka motoru? Jestli se nepletu tak motor nemá vložky válců a snese dva výbrusy (myslím že to někde psal Landjirka).
ještě mne napadlo že u auta s více km jsou už vyměněný některý "spotřební díly" (zkušenost s mým Francouzkým Trabantem Renault Espace II, koupil jsem ho s relativně málo km a hned mě čekala výměna vodní pumpy páč ta okolo těch 160 tkm odchází..)

Věc další kolik rámcově stojí vyvaření takovejch věcí jako jsou prahy, či podlaha v kufru. Jde mi o to abych si udělal představu
co by mne čekalo (výše uvedený Trabant nerezne páč je to kostra na který je 20 kg zinku a plastový panely takže v tomto ohledu jsem bez zkušeností)

Krom věcí který už jsem tu stokrát pročet, má Disko nějaký "elektronický" závady který se blbě případně draho opravujou? (opět zkušenost s francouzem :Ja blb: ) myslím že se zmiňuje čidlo airbagu. Maj všechny Diska okna (přední) a zrcátka v elektrice?

Další dotaz, nejbližší servis kde rozumí teréňákům v ideálním případě LR. Bylím v Českém středohoří kousek (cca 12 km ) od Lovosic. (Mirek 70 - nebo tak nějak je v Roudnici nebo v Terezíně?)

Dík za odpovědi! :Sorry: :Sorry: :Sorry:
LR D2 Td5

Uživatelský avatar
paia
Příspěvky: 243
Registrován: 19 kvě 2009 14:45
tel.: mám ;o)
auto: Audi Allroad
Bydliště: Praha / Šternberk
Kontaktovat uživatele:

Re: Rada Discovery1

#13 Příspěvek od paia » 20 říj 2009 14:40

mám poměrně čerstvé zkušenosti s koupí ojetiny, sice byla trošku dražší, než máš v kasičce, ale ne o moc, aby to mělo nějaký vliv. jako první věc, kterou jsem udělal byla výměna náplní, protože to byla velká neznámá, cenově nijak extra drahá položka. další, na co jsem se zaměřil byla lehká koroze na hliníkové kastli, šikovnej lakýra mi to spravil za hubičku a rovnou jsme udělali i dutiny. další věc byla baterka, která měla nakročeno do věčných lovišť už na sraze na Valachách a minulej týden odešla definitivně. položka za 3,5t Kč... pak tu máme věčné úniky oleje ze všech možných i nemožných míst, tohle jsem zatím neřešil, i když mi už tata nadává, že všude nechávám fleky. zatím jsem nemusel dolívat, takže to asi tak vážny nebude. :wink: co se týče elektriky, tak s tou problémy nemám, kromě občas nefungujícího zadního blinkru, kde se zanášejí kontakty od výfuku. okna i zdrcátka mám v elektrice, airbag nesvítí, takže nejspíš funguje.
bývalá Discovery I 300Tdi v automatu, nyní Audi Allroad

Uživatelský avatar
marek sk,lm
Příspěvky: 178
Registrován: 18 črc 2009 09:07
tel.: +421908162506
auto: discovery 1 300tdi
Bydliště: lipt.mikulas

Re: Rada Discovery1

#14 Příspěvek od marek sk,lm » 22 říj 2009 22:43

vymena olejov ta vyjde cca na 3000sk (+motorovy olej)je ich myslim 5 (+1).celokom dobra vec je dotiahnut a hlavne -umyt a premazat loziska v nabojoch a super je aj rozobrat a vycistit-prefuknut kompresorom odvzdusnenia naprav (aj prevodoviek?? :shock: )- na zadku som mal na poloosiach kvapky vody a ked som "deratizoval" spravilo sa to-ziadna voda :Pohoda:
filtre, rozvody,recirkulacia vyf.plinou,vycistit interc.,......... :lol:
http://www.drevotuning.sk,www.retrowood.sk
D1 300tdi , HONDA CIVIC 1,6i aerodeck ,"hnisan"almera 1,8i , ford tranzit 2,5 hladky

Uživatelský avatar
marek sk,lm
Příspěvky: 178
Registrován: 18 črc 2009 09:07
tel.: +421908162506
auto: discovery 1 300tdi
Bydliště: lipt.mikulas

Re: Rada Discovery1

#15 Příspěvek od marek sk,lm » 22 říj 2009 22:54

gufera ,loziska su tipizovane a kupis ich v lubovolnej kvalite vsade,a ND su cenovo temer ako na favorit,a clovek by neveril,co vsetko sa da na tieto auta zohnat...vsetko...
inak elektrina-vraj ju anglani vseobecne moc robit nevedia aplati to aj tu-vraj zo zadnych svetiel budem zufali-uvidime.zatial pohoda.mam ho pol roka a tesim sa na zimnu sol :mrgreen: zatial mi odisiel iba ohrev spetakov ( a taaak som si nato zvikol :lol: )a blbne osvetlenie v kabine.
ale vseobecne som veelmi spokojny aj MOJA PANI,a mne ostala zhnita skoda forman W(R)C :mrgreen: na ktoru nedam dopustit :ty jeden...:
http://www.drevotuning.sk,www.retrowood.sk
D1 300tdi , HONDA CIVIC 1,6i aerodeck ,"hnisan"almera 1,8i , ford tranzit 2,5 hladky

Odpovědět