Únik nafty
Moderátor: Acon
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Únik nafty
Chlapi, viete odkial by mohla uniknúť nafta? Manželka pred hodinou odišla, po cca 90km mi volá, že jej svieti rezerva (bolo tam viac ako 1/2 nádrže) a po ďalších 10km postála. Zadné dvere aj s rezervou sú celé zahádzané naftou. Idem zachvílu za ňou, viete na čo sa mám pripraviť?
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
Re: Únik nafty
zanzibar jednou vypravell ze se mu u DII kaminkem od kola rozlomil plastovy vypousteci sroub nadrze (myslim) a priznaky byly uplne stejne jak pises...
Country boy...
- PavelU
- Příspěvky: 5182
- Registrován: 01 úno 2009 17:54
- tel.: +420 603716996
- auto: Land Rover
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Únik nafty
Může být povolený palivový filtr u zadního kola...
Filtr samotný nebo odkalovací zátka... 


LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
Re: Únik nafty
Bude to ta zátka na filtru, jednou už se mi to stalo taky 

Land Rover Defender 110 TD5
- Land Jirka
- Příspěvky: 3587
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Únik nafty
Já jsem už párkrát na DII měnil prodřené hadice co vedou od čerpadla v nádrži k filtru.
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431
-
- Příspěvky: 137
- Registrován: 25 led 2007 12:36
- tel.: +421905916799
- auto: RR L322 TDV8
- Bydliště: Martin SK
Re: Únik nafty
Presne toto som vravel Aconovi ked som mu volal, lebo takuto zavadu som mal aj ja. Ale po preskumani hadic mi tvrdil ze mu to ide z prednej casni niekde z motora. A to ma teda nenapada nic co som mu mohol poradit.Land Jirka píše:Já jsem už párkrát na DII měnil prodřené hadice co vedou od čerpadla v nádrži k filtru.
Mozno teraz niekoho nieco napadne naco by sa mal kuknut.
Ďuďo
Ex:Discovery 2, TD5 2003
- jarorr
- Příspěvky: 484
- Registrován: 26 črc 2007 20:12
- tel.: +421 905 830 569
- auto: Def,P38,Lightweight,
- Bydliště: 48° 42' 50.2" Sever, 21° 15' 29.1" Východ
Re: Únik nafty
Ahoj Dudo.Ja to vidim skvor na ventil tlaku paliva ak to ide z prednej casti a je to Td5.
-
- Příspěvky: 137
- Registrován: 25 led 2007 12:36
- tel.: +421905916799
- auto: RR L322 TDV8
- Bydliště: Martin SK
Re: Únik nafty
Jaro ahojky. Urcite to ide z predku podla toho co mi vravel. Ano je to TD5. Som si isty ze si to tu zajtra precita a cez vikend na to mrkne. Dikz za tipjarorr píše:Ahoj Dudo.Ja to vidim skvor na ventil tlaku paliva ak to ide z prednej casti a je to Td5.

Ďuďo
Ex:Discovery 2, TD5 2003
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Únik nafty
Ďakujem Dudovi za ochotu, volal mi a popísal závady s ktorými sa 2x stretol. Do pal. čerpadla mi vedú 4 hadice z toho jedna je už vymenená za gumovú. No keď som ležal pod autom a šmátral nad nádržou, bolo tam sucho. Až keď som trochu pohol autom, aby sme ho mohli odtiahnuť, zistil som, že mláka je pod pravou stranou motora. Skúmanie hadičiek pri nádrži mi ale zabralo dosť času a na ďalšie postupy už bola tma. Auto som odtiahol k svokrovcom a v piatok poobede sa do toho idem pustiť. No keď som si posvietil baterkou, videl som, že motor je celý mokrý od nafty. Zaujímavé je, že 1. polovica podvozku je suchá a mastné to je až od polovice. Ani by ma nenapadlo, že to tieklo vpredu.
Už začínam byť z toho anglána nervózny. Keď som roky jazdil na talianoch, všetci ohrňovali nos ale za 200 000km som ani na jednom nezažil to čo na Disko za 10tisíc.
Už začínam byť z toho anglána nervózny. Keď som roky jazdil na talianoch, všetci ohrňovali nos ale za 200 000km som ani na jednom nezažil to čo na Disko za 10tisíc.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Únik nafty
regulátor tlaku paliva? doteraz som počul len o tom, že ten zvykne kvapkať, nie že za 40km vypustí 40l nafty 

Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- PavelU
- Příspěvky: 5182
- Registrován: 01 úno 2009 17:54
- tel.: +420 603716996
- auto: Land Rover
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Únik nafty
Jo to by mohl být ten regulátor tlaku paliva, je na pravé straně motoru(ve směru jízdy)...
Tady ho má Admin naprodej
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... 32&start=0

Tady ho má Admin naprodej

LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
-
- Příspěvky: 15262
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Únik nafty
Mě regulátor taky jenom kapal, ale je v něm taková ta pružná věc s membránou (pod tím kovovým kloboučkem) která praská a v tomkloubočku je dírka cca 3mm, takže pokud to praskne dost, tak to může dost téct, tlak tam na to je.
Nejdřív ale zkontrolovat všechny hadice okolo.
http://www.discovery2.co.uk/Fpr.html - tady je pěknej návod, jak se ten regulátor mění, jde to docela dobře, akorát to chce určitě nové těsnění, nejenom regulátor. A doporučuju kouknout do RAVE, je tam rozmalované kam která hadice vede, aby jsi při kontrole na nějakou nezapoměl nebo ji nepřehlídl.
Nejdřív ale zkontrolovat všechny hadice okolo.
http://www.discovery2.co.uk/Fpr.html - tady je pěknej návod, jak se ten regulátor mění, jde to docela dobře, akorát to chce určitě nové těsnění, nejenom regulátor. A doporučuju kouknout do RAVE, je tam rozmalované kam která hadice vede, aby jsi při kontrole na nějakou nezapoměl nebo ji nepřehlídl.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Land Jirka
- Příspěvky: 3587
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Únik nafty
Regulátor se mění dobřě, jen když je to ten starej typ, ten novej stojí za houpy. Když se na novým mění i ta hadička co jde dopředu nad alternátor, tak je to porod. 

Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Únik nafty
Hneď som väčší optimistaLand Jirka píše:Regulátor se mění dobřě, jen když je to ten starej typ, ten novej stojí za houpy. Když se na novým mění i ta hadička co jde dopředu nad alternátor, tak je to porod.


Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
-
- Příspěvky: 15262
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Únik nafty
Mě to šlo v podohě, ale to asi i proto, že nemám ruce jak lopaty, jinak tam doopravdy moc místa není.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- default
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 19 úno 2007 12:53
- tel.: +420775196109
- auto: LR DII; Volvo XC90 -
- Bydliště: mám
- Kontaktovat uživatele:
Re: Únik nafty
Já jsem si to nechal udělat v Nové Pace. Za původního vedení 

DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
- Úďa - alias PETR DII
- Příspěvky: 208
- Registrován: 15 zář 2009 12:42
- auto: DII TD5
- Bydliště: Dřínov
Re: Únik nafty
Nazdar.
Tak přodřenou tlakovou hadici před nádrží jsem měl (je fakt něž jsem na to přišel, dost jsem po parkovištích nadával co to maj lidi za sračky auta) a od nafty zakonzervovaný spodek i zadek.
Teď bohužel jsem byl u chlapců v kolíně DEF a bohužel mi zase teče ten naftový modul vepředu. Doufám že to před Mohelnicí kluci vymění. Bohužel jsem mehlo a neumím si na DII udělat žádné opravy.
Petr
Tak přodřenou tlakovou hadici před nádrží jsem měl (je fakt něž jsem na to přišel, dost jsem po parkovištích nadával co to maj lidi za sračky auta) a od nafty zakonzervovaný spodek i zadek.
Teď bohužel jsem byl u chlapců v kolíně DEF a bohužel mi zase teče ten naftový modul vepředu. Doufám že to před Mohelnicí kluci vymění. Bohužel jsem mehlo a neumím si na DII udělat žádné opravy.
Petr
Petr DII - alias Úďa
jezdím SKÁTULU DISCO II - LR byla náhoda, teď je to radost. Foto (http://uda-hedus.rajce.idnes.cz" onclick="window.open(this.href);return false;)
jezdím SKÁTULU DISCO II - LR byla náhoda, teď je to radost. Foto (http://uda-hedus.rajce.idnes.cz" onclick="window.open(this.href);return false;)
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Únik nafty
Tak, závada bola zasa primitívnejšia, ako sa čakalo. Povolený holender na regulátory tlaku, ten, čo z neho ide hadička niekam dopredu.
Keď sa nad tým tak zamyslím, Disko mám od Februára a skoro v kuse niečo riešim. Už som chvílu uvažoval, že ju predám a LR mi nesmie cez bránu. No po ešte hlbšom zamyslení som zistil, že LR za to nemôže. Až na káblový zvezok k vstrekovačom, ktoré boli regulérne zatečené, tak:
1/ prehrievanie a zavzdušňovanie chlad. systému, ktoré som diagnostikoval ako tesnenie pod hlavou a všetci tu na fóre aj mimo fóra mi to potvrdili, bola banalita, spôsobená kreténom, čo menil pôvodnému majiteľovi chladič a termostat otočil o 180 st. Celá oprava (tesnenie pod hlavou...) ma stála skoro 500€čok a stačilo za 10min otočiť termostat
2/ 50l nafty rozprášenej po polovici SK, všetkým sa predrala hadička od pal. čerpadla a mne? Nie, mne sa musel povoliť holender, lebo ho mechanik pri výmene tesnenia pod hlavou buď zle dotiahol, alebo jednoducho zauradovala tepelná rozťažiteľnosť kovu a povolilo sa to samé.
Takže výsledné skóre je. 3 poruchy z toho 2 majú na svedomí nesvedomitý mechanici. A ja už som to chcel predávať.
Keď sa nad tým tak zamyslím, Disko mám od Februára a skoro v kuse niečo riešim. Už som chvílu uvažoval, že ju predám a LR mi nesmie cez bránu. No po ešte hlbšom zamyslení som zistil, že LR za to nemôže. Až na káblový zvezok k vstrekovačom, ktoré boli regulérne zatečené, tak:
1/ prehrievanie a zavzdušňovanie chlad. systému, ktoré som diagnostikoval ako tesnenie pod hlavou a všetci tu na fóre aj mimo fóra mi to potvrdili, bola banalita, spôsobená kreténom, čo menil pôvodnému majiteľovi chladič a termostat otočil o 180 st. Celá oprava (tesnenie pod hlavou...) ma stála skoro 500€čok a stačilo za 10min otočiť termostat

2/ 50l nafty rozprášenej po polovici SK, všetkým sa predrala hadička od pal. čerpadla a mne? Nie, mne sa musel povoliť holender, lebo ho mechanik pri výmene tesnenia pod hlavou buď zle dotiahol, alebo jednoducho zauradovala tepelná rozťažiteľnosť kovu a povolilo sa to samé.
Takže výsledné skóre je. 3 poruchy z toho 2 majú na svedomí nesvedomitý mechanici. A ja už som to chcel predávať.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- PavelU
- Příspěvky: 5182
- Registrován: 01 úno 2009 17:54
- tel.: +420 603716996
- auto: Land Rover
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Únik nafty
Ještě jsi zapoměl napsat kdo je ten "odborník", který namontuje termostat obráceně...
...jenom aby se mu ostatní vyhli obloukem




LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Únik nafty
To práve neviem. Chladič menil ešte pôvodný majiteľ a robili mu to v Žiline, no nemyslím, že to robil niekto kto v LR aspoň sedel a tak je celkom malá šanca, že na neho natrafí niekto odtialto.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.