
Nádhera, na tom autě je na první pohled vidět, že je "tak trochu jiné".
Poklona, opravdu krása.
Neklan píše:Naštěstí mechanický systém mám pořád také a momentálně na něj jezdím, ale když tomu Austinovi to tak krásně fungovalo na skoro stejným autě a mít o 4 l na sto lepší spotřebu není vůbec k zahození. Nejde ani tak o peníze jako spíš o dojezd na jednu nádrž, který je při současné spotřebě 22 - 25 l /100km a maximálním možném naplnění 80% 80-ti litrové nádrže nedostatečný.
A když jsme už u toho, tak předchozí LPG systém na karburátoru byl podstatně složitější než ten co tam mám teď, kdy plyn je vlastně vstřikován či vypouštěn do sání podobným způsobem, jako pracuje klasické vstřikování.
Neklan píše:Dopřál jsem Rangiemu dodatečný dárek k narozeninám. Protože nový vrchní tailgate jsem koupil i s novým zavíracím mechanismem, vybral jsem rovnou zavírání uzpůsobené pro centrální zamykání a k němu rovnou objednal pohon CL. Alarm s centrálem bočních dveří má můj Rangie už od rekonstrukce, ale teprve teď jsem si dopřál sice ne úplně dobový, za to velmi příjemný luxus odemykání kufru dálkovým ovládáním společně s dveřmi. Musím udělat reklamu Pavlovi Všetičkovi, který vlastně dělal kompletní elektroinstalaci v mém RRC a i tento poslední doplněk je jeho práce - perfektní![]()
Diky vyzkousim, ja bych tam rad jeste dodelal ovladani na central, resp abych si mohl zevnitr tak i na dalku otevrit zadni dvere. No zitra jedu do UK, tak budu mit snad cas trochu popremyslet.Neklan píše:Všéťa je v Dolních Měcholupech (Praha 9), telefon ti kdyžtak pošlu SZ.
S tím otevíráním je to potíž, protože tailgate je obvykle prohnutý ve spodním rámu. Když ten spodní rám rozšroubuješ, tak tam jsou táhla od kliky ke krajním zámkům a ty se dají štelovat. Zkus si s tím trochu pohrát, stejně jako s válečky ve sloupcích, do kterých zámky zapadají. Buď to půjde nebo nepůjde a bude se to otevírat dál. Pak už pomůže asi jen nový tailgate.