jo jo akorat jsem myslel na totez. BTW na upozorneni je idalni pouzivat takovej ten vykricnik u prispevku, tak se ke mne dopruceni dostane zcela urcite (timto dekuji PavloviU, ktery upozornuje na neaktualni inzeraty, kdyz to nedostatecne oznaci sami prodavajici ci kupujici)cyril píše:Právě ve vlákně "Uhozenej admin" bych prosííím asi neřešil Tatru. Je to určitě zajímavý téma...ta česko-slovenská hrdost na národní plečky a tak všeobecně na zlatý český ručičky...(kde jim je konec...?), takže by si to asi zasloužilo vlastní vlákno. To je ale možná práce pro tebe Lowíííku. Co? Díky cyril.
Tatra vcera dnes a zitra
Moderátor: Miky_CZ
- low
- Admin fóra
- Příspěvky: 4204
- Registrován: 04 led 2007 10:39
- tel.: +420 603462950
- auto: def 110 + L322
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Uhozenej admin
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Tatra vcera dnes a zitra
časy tatry 111 sú nespochybniteľné. Ako stavebné vozidlo bola pravdepodobne najlepšia. Do akej miery Magirus Deutz neuspel na Sibíri neviem. 60-90 roky sa niesli v znamení červenokožcov a k pospolitému ľudu sa dostalo len to, čo vrchnosť považovala za vhodné. Práve Magirus D sa tiež používal na Sibíri práve preto, že okrem Tatry bol posledný, ktorý používal vzduchom chladené motory. Jeho neúspech by som si vysvetloval skôr tým, že to bol západný výrobok a za úplne iné peniaze ako Tatra. Myslím si, že kameňom úrazu bol práve ten prívlastok západný . Magirus bol sibírskymi podmienkami overený a uspel bez straty hviezdičky. Pokial si dobre pamätám, tak sibírska etapa išla cez ...Fínsko, Sibír, Aljašku... http://www.overland.org/?q=node/26
http://www.youtube.com/watch?v=F0-_GPuOLGc
Inak Overland je taká obdoba CamelTrophy
http://www.youtube.com/watch?v=F0-_GPuOLGc
Inak Overland je taká obdoba CamelTrophy
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
Re: Tatra vcera dnes a zitra
Souhlasím s Jarošem. Pravděpodobně máte s dnešní konkurencí pravdu, ale zkuste to vzít v praxi. Co nutně potřebuje běžný uživatel v extrémních podmínkách? Potřebuje hifi system, navigaci, el. nastavitelná sedadla atd.? Myslím si, že je důležitější, když je automobil pokud možno co nejjednodušší a spolehlivý. Zkrátka, když nastane nějaká závada, tak vezmu nářadí a svépomocí závadu opravím a to bez potřeby diagnostiky. Jasně, Tatra je asi pozadu, ale je to ke škodě? Přijde mi to jako hodnotit nejnovější Toyotu LC a LR Disco 200tdi.
Range Rover 4.6 Mk II
Re: Tatra vcera dnes a zitra
Discovery je životní styl.
- Kawa12
- Příspěvky: 550
- Registrován: 06 črc 2009 18:10
- auto: rezinka 88,LC V8
- Bydliště: Kralupy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tatra vcera dnes a zitra
Marťas píše:Souhlasím s Jarošem. Pravděpodobně máte s dnešní konkurencí pravdu, ale zkuste to vzít v praxi. Co nutně potřebuje běžný uživatel v extrémních podmínkách? Potřebuje hifi system, navigaci, el. nastavitelná sedadla atd.? Myslím si, že je důležitější, když je automobil pokud možno co nejjednodušší a spolehlivý. Zkrátka, když nastane nějaká závada, tak vezmu nářadí a svépomocí závadu opravím a to bez potřeby diagnostiky. Jasně, Tatra je asi pozadu, ale je to ke škodě? Přijde mi to jako hodnotit nejnovější Toyotu LC a LR Disco 200tdi.
tak,tak....v jednoduchosti to je...
To Acon: nic ve zlém,ale tvé poznámky mi přijdou spíše vyčtené z nějaké literalury,já sice nejsem žádný znalec Tatry ale setkávám se s ní docela často v praxi a to v těších podnínkách(zavážky,skládky) tam konkureci prostě nemá.A tvá poznámka o výšce nárazníku...
Re: Tatra vcera dnes a zitra
Já na ní nedám dopustit
když občas neuletěj poloosy
nebo vodejde motor
tak je celkem spolehlivá 




101FC GS
S II 109
110 HAE
tel. 721763960
S II 109
110 HAE
tel. 721763960
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Tatra vcera dnes a zitra
Marťas píše:
A čo porovnávaš? Tatru 148 s čím? Ak s autami zo 70-80 rokov, tak sú rovnako jednoduché a jednoducho opraviteľné ako tatra. Ak porovnávaš Tatru z posledných 10r s autami za rovnaké obdobie, tak je to zasa to isté....ale zkuste to vzít v praxi. Co nutně potřebuje běžný uživatel v extrémních podmínkách? Potřebuje hifi system, navigaci, el. nastavitelná sedadla atd.? Myslím si, že je důležitější, když je automobil pokud možno co nejjednodušší a spolehlivý. Zkrátka, když nastane nějaká závada, tak vezmu nářadí a svépomocí závadu opravím a to bez potřeby diagnostiky....
Ja som na Sibíri nikdy nebol a tak tie podmienky nedokážem objektívne posúdiť. Dôverne poznám podmienky na SK stavbách, ktoré sú myslím zhodné s CZ a tam je situácia natoľko jasná, že o tom hovoria aj predajné preferencie jednotlivých značiek. Tatra sa v posledných rokoch jednoducho nepredáva a jej podiel na trhu je rádovo v jednotkách %. Ak by bola taká skvelá, čo myslíte? Predávala by sa? Takže ak naozaj hovoríme o práci, tak kde sa stala chyba? Sibír je len zlomok svetového trhu. Aká by bola realita ak by neexistoval východný blok kde bolo apriori zlé všetko zo západu, nevieme čo by tam jazdilo. A vzhľadom na situáciu nebol záujem o výrobu špeciálov do takých podmienok. Aj keď si myslím, že na severnej Kanade a Aljaške kde Tatry nejazdia, sú rovnaké podmienky ako na sibíri.Jaroš píše:to Acon: Myslím,že máš ze svého hlediska pravdu,co se týká dnešních soutěží atd.My zde však hovoříme o práci. ..... .... Ono na záp.Sibiři je v létě dost horko,všude bezedné bažiny,v zimě pak teploty okolo -40 st. Cesty se dělají pomocí zavážky,kdo v létě uhne z cesty,tak je rád když z vozu vyskočí a ten už nikdo nenajde. Právě v takových podmínkách se Tatry osvědčily a proto by je Rusové kupovali i dnes.Což je ovšem nereálné.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
Re: Tatra vcera dnes a zitra
... ta praca by nam mala byt znama offradakom - vykonava sa v lesoch pri zvazani dreva pre moderne auta, ktore ho nosia dalej ale to je tiez iba maly zlomok trhu.Acon píše: Takže ak naozaj hovoríme o práci, tak kde sa stala chyba?
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Tatra vcera dnes a zitra
Tam ale v posledných rokoch tiež prevládajú iné značky ako Tatra. Podiel nových lesovozov je u tatry rovnaký ako v iných oblastiach.
Chlapi neblbnite, ja nie som proti Tatre, vyrastal som v dobách, kedy bola u nás na vrchole slávy a tiež som ju dlho považoval za naj. No realita mi otvorila oči a dnes si už ilúzie nerobím. Pokrok nezastavíš a ak už mám niečo považovať za neprekonané, tak to je Praga V3S. Už na vojne som asi nebol sám svedkom, kedy už nejazdilo nič len tanky a V3S a neskôr už ani tanky nie. Tatra končila dávno pred tým.
Chlapi neblbnite, ja nie som proti Tatre, vyrastal som v dobách, kedy bola u nás na vrchole slávy a tiež som ju dlho považoval za naj. No realita mi otvorila oči a dnes si už ilúzie nerobím. Pokrok nezastavíš a ak už mám niečo považovať za neprekonané, tak to je Praga V3S. Už na vojne som asi nebol sám svedkom, kedy už nejazdilo nič len tanky a V3S a neskôr už ani tanky nie. Tatra končila dávno pred tým.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
Re: Tatra vcera dnes a zitra
Ja se hosi musim zastak Acona,Tatra byla dobra ve sve dobe ale ta uz je pryc.Ze je to bezva auto na stavbu a zavážky?Urcite,o tom neni sporu ale proc?CENA staryho nakladaku je velmi nizka a nahradni dily levne.Kdo ale videl spraseny cesty po TATRE ,tak taky vi jak obtizne se po nich pak bohybuje ostatni technika.Ze jsme dodavali TATRY do ruska za pul darma a kolikrat jsme za ne nic nedostali(viz Rusky dluh).Kolik z vas na te Sibiri opravdu pracovalo,ja sice nebyl na Sibiri ale v podminkach kolem -40 a niz jsem pracoval,takze vim jak obtizne se technika v tehle mrazech udrzuje.
Co se tyce kockopsa pro armadu,to uz nema smysl ani komentovat.Vycet komponentu ze kterych je smontovana ponecham bez komentare.Tohle auto dat armade je ulet
Podotykam ze mam TATRU rad,tak si to neberte osobne
Honza
Co se tyce kockopsa pro armadu,to uz nema smysl ani komentovat.Vycet komponentu ze kterych je smontovana ponecham bez komentare.Tohle auto dat armade je ulet

Podotykam ze mam TATRU rad,tak si to neberte osobne

Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info