TD5 a "chip"

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5125
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: Defender TD5 a "chip"

#201 Příspěvek od DanoDEF » 25 lis 2009 20:40

Kangaroo píše: Defík 110 TD5 se zahrádkou a stanem na MT 255/85 16 - bez chipování ! (GPS Ukazuje nachlup stejně)
... ano mozne to je.

... dost zalezi na vahe ako je auto nalozene.

... ja dosahujem 130 - 135 ( dole kopcom mam maximalku 152 podla GPS ) ale mam vymenenu red. prevodovku na tazsi prevod a standartdne nalozeny na cca 2500kg
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
patrik
Příspěvky: 2620
Registrován: 05 dub 2007 23:24
Bydliště: slovensky grob

Re: Defender TD5 a "chip"

#202 Příspěvek od patrik » 25 lis 2009 21:07

tak toto je nedam ani keby som sa posral :twisted: :twisted:
. tel 0905532342 bratislavsky kraj mail info@atlascamper.sk

Uživatelský avatar
evo828
Příspěvky: 364
Registrován: 02 úno 2009 14:11
tel.: ifoon
auto: mam
Bydliště: Bratislava

Re: Defender TD5 a "chip"

#203 Příspěvek od evo828 » 25 lis 2009 23:08

patrik píše:tak toto je nedam ani keby som sa posral :twisted: :twisted:
lenze tvoje auto vazi skoro 3 tony :lol:
Diagnostika na LR: diagnostika, aktivacie pridavnych funkcii, upravy konfiguracie auta
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... =12&t=8896

Uživatelský avatar
patrik
Příspěvky: 2620
Registrován: 05 dub 2007 23:24
Bydliště: slovensky grob

Re: Defender TD5 a "chip"

#204 Příspěvek od patrik » 25 lis 2009 23:22

niee moje ma 2500kg 8) kua ja som zabudol na seba +125kg :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: tam bude pes zakopany :idea:
. tel 0905532342 bratislavsky kraj mail info@atlascamper.sk

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4205
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Defender TD5 a "chip"

#205 Příspěvek od low » 25 lis 2009 23:56

dano dal jsem skopce na chlup presne :-)))
http://www.offg.cz expediční poradenství, offroad expedice na míru po celém světě, offroadškola, http://www.offroadskola.cz

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

Re: Defender TD5 a "chip"

#206 Příspěvek od Jenda » 26 lis 2009 12:02

...ja jen narusim debatu kolik to komu jede z kopce,plnici tlak (mereno manometrem ze turbem)me Td5 byl 1,4 (v tahu) a po konzultaci se servismenem ze Strakonic je to u tohohle Gareta standard.Taky mi rikal ze nema smysl chtit dosahovat vyssi tlaky pokud budu chtit spolehlivost.
Pak uz bych mel koupit jine turbo ale to uz je nekde jinde.
To Kangaroo ,140 km/h se zahardkou a MTeckama je z rise snu.Navic bez cipu :!:
Bud rad ze ti to takhle funguje.Opet se potvrzuje ze kazdy motor Td5 je JINEJ uz od vyrobce a opet se potvrzuje ze anglani jsou inzenyrsky mamrdi kdyz ani nedokazou sundat z linky auto se stejnym vyladenim.
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Uživatelský avatar
patrik
Příspěvky: 2620
Registrován: 05 dub 2007 23:24
Bydliště: slovensky grob

Re: Defender TD5 a "chip"

#207 Příspěvek od patrik » 26 lis 2009 14:56

dnes som natankoval evo diesel od slovnaftu a motor je zivsii. hlavne krutak je urcite lepsi a aj maximalka je cca 135km/h . odporučil mi ho natankovat Marek Mosny z MMMRACINGU
. tel 0905532342 bratislavsky kraj mail info@atlascamper.sk

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

Re: Defender TD5 a "chip"

#208 Příspěvek od MOPADŽI » 26 lis 2009 15:40

Tak já mám cca 2800kg auto (z toho je 150l je nafta, 45l je voda) + já 108kg :oops: pak ještě zvýšený odpor cx o 4xHella pr.22cm na střeše a zahrádku.
Top speed mám 115 no i 120Km/h, když dobře fouká.
Je pravda, že mně určitě několik vraníků někde pořád spí a spí...
Až je ale někdo probudí a ještě k tomu, spřežení rozšíří, to bude letadlo :ty jeden...:

Už aby to bylo :D
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2886
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

Re: Defender TD5 a "chip"

#209 Příspěvek od erik » 14 pro 2009 12:12

...jsem v dokladech nasel info o mem chipu...AUTOLOGIC® Max Power 170 BHP-AUTOLOGIC® Max Torque 333 Nm
http://www.james-french.co.uk/power-upgrades.asp
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Uživatelský avatar
patrik
Příspěvky: 2620
Registrován: 05 dub 2007 23:24
Bydliště: slovensky grob

Re: Defender TD5 a "chip"

#210 Příspěvek od patrik » 01 led 2010 22:09

konečne ide motor jak za mlada - cely problem s vykonom bol vo vahe vzduchu - mal so ju novu ,ale bol to britpart . potom som dal novu ale siemens a to je ine kafe . motor krasne taha od spodu a konečne aj trochu zadymi. maximalku som neskusal - možno zajtra ked pojdem na maly novoročny offroad do Serede.
Naposledy upravil(a) patrik dne 01 led 2010 22:17, celkem upraveno 1 x.
. tel 0905532342 bratislavsky kraj mail info@atlascamper.sk

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Defender TD5 a "chip"

#211 Příspěvek od PavelU » 01 led 2010 22:15

Čtu váha vzduchu a vzpomněl jsem si na dotaz kamaráda. Jaké je napětí na váze vzduchu na motoru Td5... :?:
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5125
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: Defender TD5 a "chip"

#212 Příspěvek od DanoDEF » 01 led 2010 22:21

patrik píše:konečne ide motor jak za mlada
... tak to je dobra sprava az teraz mozes uvazovat o chipe ked je vsetko OK

... no proste si zistil, ze BRITPART je ...
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

Re: Defender TD5 a "chip"

#213 Příspěvek od Jenda » 02 led 2010 09:48

...kuprikladu spojkovy valec od Britpart vydrzel pouze necely rok.Po rozebrani jsem v nem nasel cosi zvici velikosti ostrihaneho nechtu od palce u nohy,jen to bylo z hliniku.
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: Defender TD5 a "chip"

#214 Příspěvek od RudaK » 02 led 2010 10:19

Jenda píše:...kuprikladu spojkovy valec od Britpart vydrzel pouze necely rok.Po rozebrani jsem v nem nasel cosi zvici velikosti ostrihaneho nechtu od palce u nohy,jen to bylo z hliniku.
Honza


Za málo peněz - málo muziky :Sorry:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

Re: Defender TD5 a "chip"

#215 Příspěvek od Jenda » 02 led 2010 10:28

....no ono to v dobe kdy jsem ji kupoval od jednoho,, hodneho" pana a nevedel o skutecne cene nebyla az tak pravda.Ale to uz je o me hlouposti :lol:
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Uživatelský avatar
Pama
Příspěvky: 181
Registrován: 10 led 2009 20:26
tel.: 724365722
auto: většina LR
Bydliště: Vyškov

Re: Defender TD5 a "chip"

#216 Příspěvek od Pama » 02 led 2010 12:03

Tak jsem se dostal na forum k závodníkům :lol:

Já sem pořídil auto už s čipem, protože mi kluci co TD5 jezdí, řekli, že auto jede jako fík.
Byl bych ale raděj, aby plnicí tlaky a všechny ostatní parametry zůstaly v originále
od inženýrů z Gb, myslím si, že jejich nastavení je přece jen nejlepší vzhledek k životnosti, krouťáku atd.
Chtěl jsem dát zpět origo nastavení, ale prý by to bylo tak deset klacků a to mi za ujetých cca 2000km
nestojí.


A komu vadí, že mu kára nekouří, přikládám foto. :lol:


[attachment=0]udič 2.JPG[/attachment]
Přílohy
udič 2.JPG
udič 2.JPG (7.2 KiB) Zobrazeno 3417 x

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5125
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: Defender TD5 a "chip"

#217 Příspěvek od DanoDEF » 02 led 2010 12:07

Pama píše: Chtěl jsem dát zpět origo nastavení, ale prý by to bylo tak deset klacků a to mi za ujetých cca 2000km
nestojí.
... je to o tom aku tam mas ECU ci prepisovatelnu alebo neprepisovatelnu.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Pama
Příspěvky: 181
Registrován: 10 led 2009 20:26
tel.: 724365722
auto: většina LR
Bydliště: Vyškov

Re: Defender TD5 a "chip"

#218 Příspěvek od Pama » 02 led 2010 12:21

[quote="DanoDEF"][quote="Pama"]
Chtěl jsem dát zpět origo nastavení, ale prý by to bylo tak deset klacků a to mi za ujetých cca 2000km
nestojí.
[/quote]

... je to o tom aku tam mas ECU ci prepisovatelnu alebo neprepisovatelnu.[/quote]

Já vím Dano, přiznám se, že nevím, jestli jsou tam jen přepsaný data, nebo i změna HW,
ale pokud ten motor už zhruba 100 000km s čipem dal, tak mý kilometry už jsou vlastně zanedbatelný,
navíc nevím , jestli bych tou změnou zpět nenadělal víc škody, než je nyní.


Já jsem přispěl do této diskuze proto, abych majitelům origo stavu přidal argument, pro zachování origo stavu,
já bych ho rozhodně neměnil.

(je ale pravda,že jsem od mýho Defa nikdy nechtěl 140km/h)

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: Defender TD5 a "chip"

#219 Příspěvek od RudaK » 02 led 2010 15:06

Tady přeci nejde o maximální rychlost,ale o výkon a toho není nikdy dost :mrgreen:
na každým kvaltu ....... :ty jeden...:
p.s. diesel který nekouří - nejede :P
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

Re: Defender TD5 a "chip"

#220 Příspěvek od Jenda » 02 led 2010 16:42

...ja mam reemap u kteryho se maximalka nejak zvlast nezvysila,navic o to neslo.Slo o kroutak a to aby to tahlo od spoda a ja nemusel tak casto auto vytacet a prerazovat.Navic se to v terenu kdy potrebuju vic vykonu ve stoupani projevi i tak ze nemusim jezdit ,,plnej kotel".Navic pri rychlosti 120km/h na dalnici ted jedu za pul plynu a rychlost nestracim v kazdem kopci.
Je to o tom ze vim ze to tam mam ale auto si nestrham,navic sla dolu spotreba :idea:
H.
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Odpovědět