
Pneumatiky
Moderátor: Acon
Re: Pneumatiky
ja bych taky prvne liftoval, ale poradnej podvozek s tycema rizeni a praci to je dneska 50K a to nejak nemam nebo mam, ale pak nebude na pneu - v zari chci vyrazit nekam na dovcu a kdyz budu mit lift, ale na hovno kola tak je mi to k hovnu 

Co nejde opravit kladivem, jde opravit vetsim kladivem!
Co nejde opravit vetsim kladivem - tak to nechci!
Def 110 ve vyvoji
Co nejde opravit vetsim kladivem - tak to nechci!
Def 110 ve vyvoji
Re: Pneumatiky
Diky vsem za rady a Pavel mi udelal nejvetsi radost.
Co by si tam dal za rafky na ty 33"?? chtel bych cerny - musim tam davat nejaky podlozky nebo staci koupit pneu + rafky a prehodit?
Co by si tam dal za rafky na ty 33"?? chtel bych cerny - musim tam davat nejaky podlozky nebo staci koupit pneu + rafky a prehodit?
Co nejde opravit kladivem, jde opravit vetsim kladivem!
Co nejde opravit vetsim kladivem - tak to nechci!
Def 110 ve vyvoji
Co nejde opravit vetsim kladivem - tak to nechci!
Def 110 ve vyvoji
- gibson
- Příspěvky: 3312
- Registrován: 08 bře 2011 16:33
- tel.: +421907201052
- auto: DI 300, mini, vw t2
- Bydliště: stará ľubovňa
Re: Pneumatiky
tak to hejRudaK píše:gibson píše: ja som len diskacnenech se mýlit,aspoň proti 90tce si s Disco v terajnu ve výhodě ....

disko z domu uz nepojde ale raz by som chcel mat 90 klasicku zelenu rocnik 2002 - lestenka

DI 300Tdi - pojazdne
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk
- gibson
- Příspěvky: 3312
- Registrován: 08 bře 2011 16:33
- tel.: +421907201052
- auto: DI 300, mini, vw t2
- Bydliště: stará ľubovňa
Re: Pneumatiky
ak by ti stacil orandzovy britparts ta myslim ze sa zmestis do +-20tis. czk bez roboty aj z dopravou z anglicka (ked som sa nikde nepomylil)Mike150 píše:ja bych taky prvne liftoval, ale poradnej podvozek s tycema rizeni a praci to je dneska 50K a to nejak nemam nebo mam, ale pak nebude na pneu - v zari chci vyrazit nekam na dovcu a kdyz budu mit lift, ale na hovno kola tak je mi to k hovnu
ked som to robil ja http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... =6&t=16152" onclick="window.open(this.href);return false;
neviem aky mas k autu vztah ale ja som si to nahadzoval sam ale mna to bavi

DI 300Tdi - pojazdne
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk
Re: Pneumatiky
Gibson diky za rady, ale to bude asi neco jineho na defa 110 Td5 ne?? Mam ho teprv 4 dny tak do toho teprve pronikam
Ale LIFT 2" bych moc rad hlavne kvuli pevnostnaku naviaku budu potrebovat neco tvrdsiho na predek a v zadu hodlam vozit dost materialu. Takze asi stredni nebo mozna i tezke tlumice co?
Diky za rady

Diky za rady
Co nejde opravit kladivem, jde opravit vetsim kladivem!
Co nejde opravit vetsim kladivem - tak to nechci!
Def 110 ve vyvoji
Co nejde opravit vetsim kladivem - tak to nechci!
Def 110 ve vyvoji
Re: Pneumatiky
Ok koupim 255x85R16 BFgoodrich MT KM2, ale jeste bych poprosil o radu co za rafky co neco vydrzi a jsou cerne a vhodne na expedice pro defa 110.
Dik Michal
Dik Michal
Co nejde opravit kladivem, jde opravit vetsim kladivem!
Co nejde opravit vetsim kladivem - tak to nechci!
Def 110 ve vyvoji
Co nejde opravit vetsim kladivem - tak to nechci!
Def 110 ve vyvoji
Re: Pneumatiky
skus wolfy za malo penazi hodne muziky... 

- gibson
- Příspěvky: 3312
- Registrován: 08 bře 2011 16:33
- tel.: +421907201052
- auto: DI 300, mini, vw t2
- Bydliště: stará ľubovňa
Re: Pneumatiky
jasne ze to co som objednava jal je sada ale kazdy kus sa tam da objednat zvlast, ked som ti pocital pribliznu sumu tak som pozeral na pruziny na 110 tie su myslim silnejsie
posurfuj na paddocku, mas tam hociake tlmice aj na vyber z pruzin...
posurfuj na paddocku, mas tam hociake tlmice aj na vyber z pruzin...
DI 300Tdi - pojazdne
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk
- PavelU
- Příspěvky: 5182
- Registrován: 01 úno 2009 17:54
- tel.: +420 603716996
- auto: Land Rover
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pneumatiky
255x85R16 jsou dobrá volba, disky hledej s menším ET než mají originál disky, protože ty větší gumy ti zmenší rejd kol...Mike150 píše:Ok koupim 255x85R16 BFgoodrich MT KM2, ale jeste bych poprosil o radu co za rafky co neco vydrzi a jsou cerne a vhodne na expedice pro defa 110.
Dik Michal

LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
Re: Pneumatiky
Matoo : nemel by si nejaky konkretni tip co by za to stalo? V cerne barve?
Gibson: diky poserfuju a uvidim.
Gibson: diky poserfuju a uvidim.
Co nejde opravit kladivem, jde opravit vetsim kladivem!
Co nejde opravit vetsim kladivem - tak to nechci!
Def 110 ve vyvoji
Co nejde opravit vetsim kladivem - tak to nechci!
Def 110 ve vyvoji
Re: Pneumatiky
Uz takhle ma to britske lego malej rejt
Nechtel bych nic co by to jeste zhorsilo
Je to hodne velkej rozdil?? Kolik ET tak doporucujes?




Co nejde opravit kladivem, jde opravit vetsim kladivem!
Co nejde opravit vetsim kladivem - tak to nechci!
Def 110 ve vyvoji
Co nejde opravit vetsim kladivem - tak to nechci!
Def 110 ve vyvoji
- lumberjack
- Příspěvky: 665
- Registrován: 06 črc 2011 20:18
- tel.: 732 808 469
- auto: Defender TD5 110 HT
- Bydliště: Benešov
Re: Pneumatiky
Rád bych se zeptal na praktické zkušenosti uživatelů terénějších vzorků. Jde mi o to, že i když vlastně téměř každý den jezdím v terénu, tak i přes to, většinu km najezdím po asfaltě. Ale když zaprší, je to holt marnost. Kolik se nechá ujet cca km na gumách jako např. Cooper S/T, BF Goodrich T/A nebo kdo se v tom má vlastně vyznat
Jak moc to ubejvá oproti ostatním vzorkům. Vyplatí se mi pořídit si sadu? Jde mi o rozměr 235/85/16. Díky za postřehy...

Re: Pneumatiky
trebars tu :Mike150 píše:Matoo : nemel by si nejaky konkretni tip co by za to stalo? V cerne barve?
http://www.ebay.co.uk/itm/LAND-ROVER-DE ... 4154a921a2" onclick="window.open(this.href);return false;
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
Re: Pneumatiky
Nevim jak Cooper AT ale AT od BfG maj najezd kolem 30-40tsc km .Samozrejme podle toho jak se k nim chovaslumberjack píše:Rád bych se zeptal na praktické zkušenosti uživatelů terénějších vzorků. Jde mi o to, že i když vlastně téměř každý den jezdím v terénu, tak i přes to, většinu km najezdím po asfaltě. Ale když zaprší, je to holt marnost. Kolik se nechá ujet cca km na gumách jako např. Cooper S/T, BF Goodrich T/A nebo kdo se v tom má vlastně vyznatJak moc to ubejvá oproti ostatním vzorkům. Vyplatí se mi pořídit si sadu? Jde mi o rozměr 235/85/16. Díky za postřehy...

To je dost ne

H.
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info
- lumberjack
- Příspěvky: 665
- Registrován: 06 črc 2011 20:18
- tel.: 732 808 469
- auto: Defender TD5 110 HT
- Bydliště: Benešov
Re: Pneumatiky
Jenda: Jo díky, to jde. Myslel sem ale ještě nějakej brutálnělší vzorek... Porovnávali jsme BF Goodrich AT s mejma General Grabber TR a bylo to tak nějak v blátě nastejno, jen ty BFG maji výhodu, že se jim líp zabírá s rejdem protože mají vzorek už i na boku...
Neví někdo, jak je to přesně s pneu General Grabber TR? Všude většinou píšou, že je to letní pneu, ale na gumě je M+S , tak by měli bejt i na zimu ne? Nerad bych měl pak problém s policajtama...
Neví někdo, jak je to přesně s pneu General Grabber TR? Všude většinou píšou, že je to letní pneu, ale na gumě je M+S , tak by měli bejt i na zimu ne? Nerad bych měl pak problém s policajtama...
Re: Pneumatiky
TR je v podstatě silniční "celoroční guma". Je to velký kompromis, protože musí dobře fungovat na silnici, má hlubší vzorek než běžné silniční gumy, aby trochu fungovala i mimo ni, relativně drobně nařezané bloky připomínají zase zimní gumu, ale směs pochopitelně na rozdíl od ní nemá zvýšený podíl siliky, protože pak by v létě rychle odešla. BFG All Terrain nefungují dobře pouze v rejdu, poměrně agresivní bloky na okrajích běhounu zajišťují záběr mimo silnici i když se jede rovně. Podle mých zkušeností fungují v terénu výrazně lépe než TR a jim podobné víc na silnici orientované pneu. Bahňáky (MT pneu) bych rozhodně nedoporučoval, protože za určitých podmínek (třeba déšť a nízké teploty) mohou být na silnici při lehce snížené koncentraci trochu nebezpečné. Ty se vyplatí, pokud auto musí často v terénu fungovat a jízda po silnici slouží jenom k tomu, aby se auto do toho terénu dostalo. Přičemž stále platí, že dobře řízené auto na AT, může i v bahně fungovat lépe, než špatně řízené auto na MT.
Na BFG AT mám na RRC najeto 22 tisíc km a zatím vypadají pořád jako nové, stejně jako na Discovery, kde už mají najeto skoro 30 tisíc, takže očekávám, že vydrží rozhodně déle než 40 tisíc. Při vyšším nájezdu km samozřejmě musíme očekávat, že schopnosti v terénu se budou postupně zhoršovat. Pokud chceš agresivnější AT, pak sáhni po Cooper ST Maxx. Mám zkušenosti s jejich předchůdci S/T, které v terénu fungovaly výborně, mají podobně odolné boky proti průrazu jako BFG AT a ve finále jsem na nich najel 60 tisíc km! Na silnici ale byly poměrně výrazně hlučnější než BFG AT, které se na silnici chovají v rámci možností velmi způsobně.
Na BFG AT mám na RRC najeto 22 tisíc km a zatím vypadají pořád jako nové, stejně jako na Discovery, kde už mají najeto skoro 30 tisíc, takže očekávám, že vydrží rozhodně déle než 40 tisíc. Při vyšším nájezdu km samozřejmě musíme očekávat, že schopnosti v terénu se budou postupně zhoršovat. Pokud chceš agresivnější AT, pak sáhni po Cooper ST Maxx. Mám zkušenosti s jejich předchůdci S/T, které v terénu fungovaly výborně, mají podobně odolné boky proti průrazu jako BFG AT a ve finále jsem na nich najel 60 tisíc km! Na silnici ale byly poměrně výrazně hlučnější než BFG AT, které se na silnici chovají v rámci možností velmi způsobně.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
- lumberjack
- Příspěvky: 665
- Registrován: 06 črc 2011 20:18
- tel.: 732 808 469
- auto: Defender TD5 110 HT
- Bydliště: Benešov
Re: Pneumatiky
Neklan: Díky za odpvěď. S těma TR jsem to už koupil, ale maji vzorek jako nový, tak je jich škoda. Má představa je na zimu obouvat zimní. Protože pak už pomůžou stejně jen řetězy. Na Cooper ST jsem koukal a rozhodně byl mezi kandidáty na první místo. Jinak to porovnání bylo čistě neprofesionální, já na defenderovi ty TR (jak nový), kolega na ford ranger ty AT (50%), jiný rozměry a oba sme se v tom bahně tak nějak spíš klouzali, kam sme nechtěli. Ale když stojí kousek traktor s navijákem, tak se to zkouší :-D
Re: Pneumatiky
Zimní gumy na zimu jednoznačně doporučuji. Na namrzlé, lehce poprášené silnici, fungují terénní gumy hůř než letní silniční. Dokonce i na souvislé ujeté vrstvě sněhu je zimní guma lepší než AT. Hrubý vzorek funguje až ve vyloženě hlubokém sněhu. Zimní gumy se nejvíc projeví hlavně při brždění, kdy kola nejsou v záběru a pohon 4x4 je vlastně v tu chvíli k ničemu.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
Re: Pneumatiky
Vejdou se mě 245/75/16 na origo podvozek? Na DII jeden kolega říká,že by asi škrtali nehodlám jezdit žádnej extrémní terén.
Zatím mám tyhle vyhlídnutý http://www.goodyear.eu/cz_cs/tires/4x4/ ... rom=browse" onclick="window.open(this.href);return false;
Původně jsem chtěl koupit zimáky pak jsem čet nějaký německý testy a třeba tyhle co se mě libili http://www.centrumpneumatik.cz/cooper/c ... s_681.html" onclick="window.open(this.href);return false;
byli při brždění horší než značkový celoroční a nebylo to jen v jednom testu.
Teď jsem z toho nějakej zmatenej a vůbec nevým co koupit.
Zatím mám tyhle vyhlídnutý http://www.goodyear.eu/cz_cs/tires/4x4/ ... rom=browse" onclick="window.open(this.href);return false;
Původně jsem chtěl koupit zimáky pak jsem čet nějaký německý testy a třeba tyhle co se mě libili http://www.centrumpneumatik.cz/cooper/c ... s_681.html" onclick="window.open(this.href);return false;
byli při brždění horší než značkový celoroční a nebylo to jen v jednom testu.
Teď jsem z toho nějakej zmatenej a vůbec nevým co koupit.
Re: Pneumatiky
Tak ty Cooper DISCOVER M+S mám a můžu se za ně zaručit, že jsou parádní. Při krizovém brzdění to je proti A/T setsakramentskej rozdíl.
Range Rover P38 2,5DSE r.v.98