#123
Příspěvek
od MadTom » 07 lis 2013 08:24
No proč ne, ale s tímhle bych na příjezd domů potřeboval odtahovku. Máme v centru Olomouce takové malé uličky, tak bych si vždy část musel vyklidit. Když tam auta nestojí, projede tam i velká Tatra s jeřábem, ale jinak je to bída.
Blufínek je u kamaráda v servisu - pomalu vyvařuje a hlavně natírá. Z Anglie dorazil chladič na klimu, takže už "jenom" sehnat menší výparník a upravit bednu topení, aby se tam vešel.
A v Mohelnici jsem si změřil 110 a jestli jsem se někde neseknul, tak to vyjde o cca 5cm, aby se kastle ze 110 HT dala našroubovat na 130. A možná ani nebude potřeba zkracovat kastli, jenom prodloužit střechu a posunout blatníky. Ale to se uvidí, až to bude kastle vedle auta a začnu pořádně měřit, jak vlastně je to auto dlouhé a jaké jsou rozdíly mezi pravou a levou stranou.
A protože autem chci jezdit i v zimě, a ono to sice topí dobře, ale všechno se dá vylepšit, počítám, že dozadu přidám druhej výměník na topení s vlastním ventilátorem, aby se auto rychleji ohřálo.
No a po víkendu uvažuju o roll cage. Akorát zatím nevím, jak to skloubit se zvedací střechou. Nějaké nápady mám, ale to až bude hotovej wagon.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo