Koupě Defendra po milionté
Re: Koupě Defendra po milionté
Jak správně udělat záplatu na hliníkový plech?
Původní hliníkový díl který už je s vyoxidovanou dírou zkrz obrousit až na zdravý plech nebo vyříznout nemocné místo?
Novou záplatu nejtovat už nalakovanou (oboustranně - jednostranně) a přeplátovat děravé místo? Dávat něco mezi, třeba vosk nebo něco jiného? Nebo dát surovou záplatu, a lakovat až poté?
Původní hliníkový díl který už je s vyoxidovanou dírou zkrz obrousit až na zdravý plech nebo vyříznout nemocné místo?
Novou záplatu nejtovat už nalakovanou (oboustranně - jednostranně) a přeplátovat děravé místo? Dávat něco mezi, třeba vosk nebo něco jiného? Nebo dát surovou záplatu, a lakovat až poté?
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
Re: Koupě Defendra po milionté
Díry v karoserii: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... =1&t=14460" onclick="window.open(this.href);return false;mr-tomas píše:Jak správně udělat záplatu na hliníkový plech?
Původní hliníkový díl který už je s vyoxidovanou dírou zkrz obrousit až na zdravý plech nebo vyříznout nemocné místo?
Novou záplatu nejtovat už nalakovanou (oboustranně - jednostranně) a přeplátovat děravé místo? Dávat něco mezi, třeba vosk nebo něco jiného? Nebo dát surovou záplatu, a lakovat až poté?
- eliott
- Příspěvky: 11535
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě Defendra po milionté
Lepší je oxidaci otryskat, pokud to jde, broušení je nedostatečné
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: Koupě Defendra po milionté
Díky za odkaz, myslel jsem si že to tu někde bude, ale vyhledavač mi to nenašel. Otryskat je samozřejmě nutné, ale jak se tryská hliník? Pískem by asi byli okamžitě skrz.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
Re: Koupě Defendra po milionté
Dneska jsem měnil turbo, a přehazoval jsem tam ty krajní části výfukového potrubí (300Tdi). Ze starého turba vůbec nechtěli ven, až po důkladném nahřátí střední části. Ale v novém turbu jsou úplně volně. Nemá se to něčím zatěsnit - zalepit?
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
-
- Příspěvky: 182
- Registrován: 16 úno 2011 12:02
- tel.: 608155112
- auto: DEF110 ex, T5seikel
- Bydliště: Podkrkonoší
Re: Koupě Defendra po milionté
No teda, jsem další adept na koupi, ale po přečtení tohoto vlákna jste mě slušně vyděsili.............. 

Re: Koupě Defendra po milionté
Teď si tady jen tak z dlouhé chvíle čtu Vaše rady ohledně výběru auta a docela mě překvapujete jak jste se trefily. Ty auta jsou hrozně průhledný a každá závada je předem naprogramovaná.Rover píše:Za ty peníze se dá dneska už koupit Puma ne? I když je otázka jestli to je řešení..., osobně si spíš udělám starší třístovku, u novějšího auta mně to stejně bude brzo čekat taky, takže se tomu neuteče...
Jinak u Defa kolem roku 98 300Tdi (dle mých zkušeností) bude nutně řešit minimálně (teda pokud je v relativně slušném stavu a vše je OK s motorem, atd.):
- shnilé zadní dveře
- shnilé rámy zadních boční dveří
- načaté přední dveře
- zadní X-member
- přední náprava - koule, čepy, atd., kuláky
- tekoucí převodka řízení (často stačí jen utáhnout spony hadic)
- zaolejovaný intercooler
- vývěva před smrtí
- olej z motoru - odkapává přes domeček
- rozvodovka - odkapává, přetěsnění
- prosezené sedačky (retrim kit, atd.)
- kotouče, zarezlé brzdiče
- spousta kosmetiky (bubliny pod lakem, oloupané spodky dveří, padající čalounění stropu, ...)
- normální údržba - oleje, filtry, rozvody vč. gufer
- brzo začne téct P seal pod vodní pumpou
- asi žhavičky
- tlumiče
- unavená pera
- silentbloky "všude okolo náprav"
- ...
Pokud něco z toho udělal už předchozí majitel, tím líp...
Tím vším moje devadesátka i stodesítka prošla, dobré je to, že se to dá většinou řešit průběžně a nemusí se dělat všechno najednou... V plánu mám ale i další věci...

Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
Re: Koupě Defendra po milionté
Dotaz, toto zařízení co u 300Tdi fluše olej a mastnotu do sací hadice před turbem. Musí to tam být? Nejde to svést někam jinam? Mám nové turbo ale hadice jsou zaolejované jak u turba před smrtí. 

Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
- Hubert
- Příspěvky: 2518
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě Defendra po milionté
To je odlučovač oleje. Bych to asi vyčistil.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.