

http://www.youtube.com/watch?v=kVAGjvTx ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=YPpcLZQr ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Moderátor: Acon
Já vím, už jsem to řešil mnohokrát, ale bylo by to příliš složité a nákladné - hlavně časově. Určitě by to vypadalo lépe, ale funkčnost i s malými koly je překvapivě dobrá, nájezdové úhly velmi slušné, nemá tendence se převracet v terénu a za autem taky drží slušně, takže z toho asi hold bude navždy můj jediný "malokolečkáč" mezi offy...přesto věřím, že Rumunsko zvládne a později i jiné východní destinaceNeklan píše:Pěkné, tak si říkám, že by skoro v téhle fázi stálo za to mu trochu přezbrojit podvozek. Off kola by mu slušely.
Jojo to je určitě další možná nevýhoda...ale na druhou stranu se to dobře řeší...s sebou budu mít 2x rezervu i s diskem a ještě možná vezmu nějaké duše a pneu navíc. U těch koleček je skvělé, že skoro nic neváží + mají duši + guma i duše se dá velmi lehce přehodit, poněvadž disky jsou půlené...Acon píše:no, skôr by som sa bál absencie odolnosti proti prierazom tých koliesok. Prvý ostrejší rumunský šutrík a koliesko sa bude porúčať. Inak to naozaj vyzerá, že to môže mať slušnú prejazdnosť.
Jo jo já vím Rudo, máš určitě pravdu, říká mi to každý. Samozřejmě by to zlepšilo průchodnost a aj by to líp vypadalo, to je jasná věc.RudaK píše:Stejné kola,jak má Disco by mu určitě slušely ( i v terajnu ..) Ono by to asi nebylo ani hrozné finančně ( pokud netrváš na homologaci) Jinak na průjezdnost to bude mít vliv určitě ( jasně že negativní
)
Proto se taky jmenuje SKIF - to je přece jakásik jachta!Benjamin píše: On funguje za diskoškou i bez kol - má tak šikovný tvar, že se dá tahat jak sáně, ty kolečka tam jsou vlastně jen na asfaltové úseky, kde je málo bahna
Acon kola sou bod dolu, já to vím a je to bez debaty.Acon píše:pekne si ho spravilchcelo by to foto rozloženého, prípadne čas rozloženia a zloženia.
Pokial ide o tie kolieska, tak sa prikláňam kOkrem toho, že to jednoducho neladí, tak v teréne stačí schod o niečo vyšší ako 1/2 výšky kolesa a už to nevylezie, Potom sa môžu stať len 2 veci. 1. Ak pôjdeš na redukcii (v takých podmienkach asi áno) tak urveš nápravu a zitíš to až keď to pôjdeš rozložiť, lebo Disco na redukcii neucíti absenciu nápravy prívesu. 2. ak pôjdeš na H tak Ťa to možno zastaví. Závisí od rýchlosti. No je nádej a na 3. možnosť, že napriek katastrofickým predpovediam to na ten schod vylezie
Hele, to babičku nech dědkařům, ti nás elektrárnysty stejně neuznávaj.Benjamin píše:A ještě otázku do placu chlapi....musím tam lepit tu 80tku dozadu? Asi to bude povinné co?
Super rozsahMadTom píše:J...na druhou stranu to celé váží málo (prázdé kolem 150kg, maximálně 400kg), ....