faethor píše:Tohle jsem měl taky, byl to vytlučenej silonovej váleček co udržuje tu páčku. Sundal jsem střední tunel ve vnitř autu, gumu co jde uvnitř, normálně je to nanejtovaný, ale já to měl přidělaný vrutama, pod tím je skřínka, a vní je právě tohleto.Jinak jestli je to jen tahle závada za pár korun tak na to příjdeš tak, že si lehneš pod auto, a do přídavné převodovky vedou táhla, tak musíš s nima zkusit přímo zahejbat, pokud se to vypne, tak je to v tom vydřeným válečku.
Díky moc. Dneska k večeru to vyzkouším. Pravdou je, že mi jde přepínat pouze uzáverka do síly a uzáverka do normálu ale když dám páčku doprava, tam kde se uzáverka vypíná, tak jí mám pořád zaplou. Tím pádem je možná příčina toho válečku. Kdyby byla špatná rozvodovka, tak by rachtala. Sice při plném rejdu párkrát bouchne a škubne, ale je to možná tím, že je to seplé mezi uzávěrkou a normálem a tím to přeskakuje, protože to není dořazené.Kadopádně dneska to zkusím a dám pak vědět co a jak. Zatím čawes