#23
Příspěvek
od Neklan » 20 črc 2011 14:17
Mám zkušenost s trajektem pouze mezi Dánskem a Německem a Francií a Anglií, kde jsem se s RRC tehdy ještě na LPG plavil. Je to zakázané, ale nikdo to nekontroloval. Benziňákům fandím, ale Def s 2,0 l se mi vážně moc nezamlouvá. To prznění beru zpět, měl jsem za to, že někde pod ponkem máš nějaký neurčitý dvoulitr s automatem a hodláš ho narvat do Defa. V Itálii nebo pro Itálii se dělalo více aut s dvoulitry (třeba i Maserati Bi-turbo), protože při objemu do dvou litrů se platila výrazně nižší pojistka. Pokud to bereš jako motorku na čtyřech kolech, tak něco jako NAS (North American Specification) 90 Soft Top, je ideál. Jdi do V8 a žádný plyn tam necpi. Motorku si také člověk kupuje kvůli radosti a ne z rozumových důvodů. Pro svého RRC uvažuji o nerez nádrži o objemu aspoň 95 litrů, pokud by se tam tedy tak velká banda vešla aniž bych ji coural po zemi. Do té současné se mi nedaří nacpat víc jak 70 l, takže i když jedu poměrně úsporně delší trasu a spotřebu mám kolem 14-ti litrů, dojezd je jenom max. 500km. Při cestě za hranice jeden kanystr vozím tak jako tak, ale víc jak 650 km na nádrž by bylo příjemnější. Vždycky si holt člověk musí rozmyslet, jestli je ochoten si na spotřebu připlatit a vychutnávat si nádheru V8 nebo se uskromní v řidičských požitcích a ušetří náklady.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250