all terrain electric defender

D, TD, TDI, TD5
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
visby
Příspěvky: 2584
Registrován: 07 dub 2009 11:35
auto: Disco 2
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: all terrain electric defender

#21 Příspěvek od visby » 13 kvě 2014 22:43

Franta D1 píše:ALE PROČ???? :finger
chod na elektromobile na dovolenku do talianska, po 400km a 5-6 hodinach na nejakej dobijacej stanici zistis preco;-)

taktiez energia nejde len tak zo zastrcky, ale musi ju niekto vyrobit. solar ti to ani teoreticky nepokryje, hlavne v nasej polohe. EV caka este dlha cesta a urcite nie cez baterky...

Uživatelský avatar
Franta D1
Příspěvky: 1290
Registrován: 22 lis 2012 21:43
tel.: 731585433
auto: Disco 1 3.5 V8i

Re: all terrain electric defender

#22 Příspěvek od Franta D1 » 13 kvě 2014 23:25

Nejsem žádnej ekoterorista a budu si dál pálit benzím ve V8, poslouchat jak si bublá a naftu v dodávckách. Nicméně mně dost se.e DPF a přicházející močovina ve vejfuku... přitom stačí dělat kvalitní motory a pořádnou naftu bez okosra.ek, nicméně takový palivový články se taky vyvívíjí. Spíš tyhle věci určitý skupině lidí nejdou do krámu. Jsou v tom stejný loby jako v zákazu žárovek, WC který budeme splachovat 3l. vody(když nebude v podlaze dostatečnej spád potrubí zůstane šiška i s papírem 20cm za mísou a za ní další a další a pak sbíječka), od roku 2018 se nesmí vyrábět a prodávat klasický kotle, plyn kotle s atmosférickým hořákem, ale pouze kondenzační (takže kdo nemá topnou soustavu počítanou na nízkou teplotu bude s kondenzákem topit stejně na 70st, takže ho bude mít stejně na ho... převložkujeme všichni komplet komíny a ne všude lze udělat odpad na odvod kondenzátu, postupně se rozpadnou všechny litinový trubky na odpadech, takže rozbušíme naše byty a domy, chodníky) byl tlak na zákaz výroby el. kotlů a měly se nahradit tepelnými čerpadly...

Uživatelský avatar
Gobey
Příspěvky: 1674
Registrován: 26 zář 2007 23:48
tel.: +420603440581
auto: Defender
Bydliště: Pchery
Kontaktovat uživatele:

Re: all terrain electric defender

#23 Příspěvek od Gobey » 13 kvě 2014 23:26

Rover píše:DeLorean měl ale Flux Capacitor... :)

http://backtothefuture.wikia.com/wiki/Flux_capacitor
Ale ten resil cestovani casem, pohon byl na jadro, ale jestli fuze nebo stepeni, to nevim :)
Svobodný advokát, potápěč a definitivně rozpolcená osobnost-vezmu to podle stáří: Jeep Willys MB SAS, Jawa 350 sidecar, Jaguar Daimler XJ6C 4.2l, LR SIII Lightweight, LR Defender Td4 110 & 90-volanty a řídítka na všech stranách. http://www.onheiser.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

MadTom
Příspěvky: 15263
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: all terrain electric defender

#24 Příspěvek od MadTom » 14 kvě 2014 07:42

A ono takovej výlet do vnitrozemí Rumunska nebo Albánie je stále tak trošku cesta časem. :Pohoda:
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Trewor - ségra
Příspěvky: 251
Registrován: 10 úno 2013 11:45
auto: D2
Bydliště: Praha

Re: all terrain electric defender

#25 Příspěvek od Trewor - ségra » 14 kvě 2014 14:51

Než na čistou elektriku by se měli pohnout cestou diesel/benzín-elektrickou..tak jako mašiny.
Malej spalovací motor s vysokou účinností pohánějící generátor a elektromotor/-y na samotnej pohon.

Jinak je to hrozně zabitý nepraktičností kvůli dojezdu.

Všechno se to odvíjí od baterek. Dokud budou drahý, s nízkou energetiskou hustotou a po pár letech půjde kapacita výrazně dolu tak jediný co to může táhnout jsou dotace na ekologický auta. Na ty ale v našem státě můžem zapomenout.

Elektrickej defík podle mě smysl má tam, kde může dělat opakovaný jízdy s požadavkem buď na nižší hluk nebo omezení emisí jako na safari, v dolech, vození turistů atd.
Ale defík je spíš auto na cestování a ježdění mimo civilizaci a to jde naprosto proti tomu.

MadTom
Příspěvky: 15263
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: all terrain electric defender

#26 Příspěvek od MadTom » 14 kvě 2014 15:00

Elektrickej Defík pokud vím nikdy nebyl myšlenej do výroby, ale jako testovací laboratoř. A na to se Defík hodí výborně, protože je to takové velké puzzle.

Co se týče kombinace pohonu - tedy hybrid, tak ano, ale musí se to auto na to stavět od počátku a né to pastit do nějakého standardního. A nejsem si jistej, jestli kombinaci klasického pohonu včetně automatické převodovky a k tomu doplňkové elektromotory na popojížděí ve městě, nebo pouze elektrickej pohon s generátorem na dobíjení. Oboje má své výhody a nevýhody a potřebuje úplně jinak konstruované auto, aby se dalo pplně využít. Lokomotiv je doopravdy něco trošku jiného.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Odpovědět