all terrain electric defender

D, TD, TDI, TD5
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4205
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

all terrain electric defender

#1 Příspěvek od low » 11 kvě 2014 00:13

Nez sem postnu nejake fotky elektrickeho defika a moje pocity z jezdeni, tak mam jednu kontrolni otazku. Na co je v elektrickem defikovi naftova nadrz a pripadne jak je velika???
http://www.offg.cz expediční poradenství, offroad expedice na míru po celém světě, offroadškola, http://www.offroadskola.cz

MadTom
Příspěvky: 15263
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: all terrain electric defender

#2 Příspěvek od MadTom » 11 kvě 2014 06:43

Na topení? 10 litrů?
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
cuisine
Příspěvky: 635
Registrován: 25 bře 2007 22:10

Re: all terrain electric defender

#3 Příspěvek od cuisine » 11 kvě 2014 08:06

tuhleten?

Obrázek

Obrázek

Obrázek

jinak taky to vidím, že nádrž na topení, objem cca 5 -10 litrů ...

Na ty jízdní dojmy jsem zvědav. Co jsem jezdil s několika EV auty, tak jízda nebyla špatná, jen díky chybějícímu zvuku motoru to bylo, jako že je něco jinak resp. divně. Zoufalé bylo, že když si člověk pustil ofuk skla tak měl rázem půlku dojezdu v .... Ale pokud je vše dobře seřízeno, tak i jízda v terénu může být s elektroautem zajímavá, protože není třeba řadit, motor nemá turbodírku atp .... jen teda ta velmi omezená dojezdová vzdálenost a ten pocit, že je něco špatně ... Na druhou stranu lidem se dá prodat cokoliv ... když nic jiného na trhu není/nebude ....
2010 UAZ 3164/2003 UAZ 3160/2000 TLC KZJ95/1979 TLC FJ55/1977 TLC 55/1962 ČZ175

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

Re: all terrain electric defender

#4 Příspěvek od Jenda » 11 kvě 2014 08:39

...tak to jsem zvedav. Elektro defika uz pred par lety postavil nejakej amik ale bylo to spis o rychlosti(baja). Ta vaha na tomhle aute je proste spatna kombinace. V JAR tohle uz delsi dobu jezdi na safary a tam to ma urcite svoje vyhody.
Jsem zvedavej ,jak se to treba projevi v terenu(naklony,voda,blato a td.)
H.
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4205
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: all terrain electric defender

#5 Příspěvek od low » 11 kvě 2014 09:04

Teda prekvapili jste :)))))
Jj je to na topeni, webasto, a nadrz ma 20litru.
Mame tady jeden ze 7mi prototypu. Behem dneska udelam par fotecek a najedu s tim par kilaku (mil)
http://www.offg.cz expediční poradenství, offroad expedice na míru po celém světě, offroadškola, http://www.offroadskola.cz

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5125
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: all terrain electric defender

#6 Příspěvek od DanoDEF » 11 kvě 2014 11:07

low píše:Mame tady jeden ze 7mi prototypu. Behem dneska udelam par fotecek a najedu s tim par kilaku (mil)
... hlavne daj nejaky hlboky brod. Ked test tak poriadny :mrgreen:
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
brudr
Příspěvky: 2163
Registrován: 06 úno 2008 23:55
Bydliště: BRÜNN

Re: all terrain electric defender

#7 Příspěvek od brudr » 11 kvě 2014 11:18

Měls ho vzít do Jihlavy,ale tos ho ješte neměls co :roll: :lol:
tel:604422529
p.bocek@email.cz

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4205
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: all terrain electric defender

#8 Příspěvek od low » 11 kvě 2014 12:01

Zatim jen plavime kone :)
Přílohy
20140511_112356.jpg
http://www.offg.cz expediční poradenství, offroad expedice na míru po celém světě, offroadškola, http://www.offroadskola.cz

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4205
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: all terrain electric defender

#9 Příspěvek od low » 11 kvě 2014 12:24

http://www.offg.cz expediční poradenství, offroad expedice na míru po celém světě, offroadškola, http://www.offroadskola.cz

Uživatelský avatar
cuisine
Příspěvky: 635
Registrován: 25 bře 2007 22:10

Re: all terrain electric defender

#10 Příspěvek od cuisine » 11 kvě 2014 12:55

Moc pěkné, brodící RRS se jen tak nevidí. Diesel to je?
2010 UAZ 3164/2003 UAZ 3160/2000 TLC KZJ95/1979 TLC FJ55/1977 TLC 55/1962 ČZ175

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4205
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: all terrain electric defender

#11 Příspěvek od low » 11 kvě 2014 14:08

Jj sdv6ka. Bude tam i hybrid a sdv8ka. Ale ted je cas uz na na elektrodefendera
http://www.offg.cz expediční poradenství, offroad expedice na míru po celém světě, offroadškola, http://www.offroadskola.cz

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3983
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: all terrain electric defender

#12 Příspěvek od Lukasino » 12 kvě 2014 09:34

low píše:Jj sdv6ka. Bude tam i hybrid a sdv8ka. Ale ted je cas uz na na elektrodefendera
Koukám bez reakce, tak snad se elektrodefender ve vodě nevyzkratoval :grin:
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4205
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: all terrain electric defender

#13 Příspěvek od low » 13 kvě 2014 17:13

takze fotky jsem nahral sem https://www.facebook.com/media/set/?set ... 864&type=1

Elektrodefik. :-) je to fakt zazitek. jeden ze sedmi protoypu, toto je primo Leopard 2. Je kompletne vymontovanej motor a prevodovka. na miste motoru je obrovska cerna krabice s Lion baterkama, 410kg 100Ah 288VDc, misto prevodovky je placnutej elektromotor jak z cirkularky a primo napojenej do pridavky. ozubene spojeni vydava typicky zvuk (tedy neni to uplne tiche jako Tesla).
vykon motoru 70kw/94k maximalka nekde kolem 100ky, 80km/h se s tim da jet v pohode. dojezd 50mil (75km) na jedno nabyti. samozrejme se da zaradit redukce a uzaverka mezdidiffu. Co je jeste zajimvaeho v tomto protoypu je u defiku namontovan Terrain response, a couvaci kamera s LCD v zrcatku, docela mne prekvapila kvalitou.

Jinak volant to ma napravo, tak jak je to spravne, mista je tam jako v normalnim defikovi. Auto ma 20l nadrz na naftu - na bufika. Oproti produkcnimu defikovi je o 100kg tezsi na predku.

ta tak
http://www.offg.cz expediční poradenství, offroad expedice na míru po celém světě, offroadškola, http://www.offroadskola.cz

Uživatelský avatar
Gobey
Příspěvky: 1674
Registrován: 26 zář 2007 23:48
tel.: +420603440581
auto: Defender
Bydliště: Pchery
Kontaktovat uživatele:

Re: all terrain electric defender

#14 Příspěvek od Gobey » 13 kvě 2014 18:47

low píše:takze fotky jsem nahral sem https://www.facebook.com/media/set/?set ... 864&type=1

Elektrodefik. :-) je to fakt zazitek. jeden ze sedmi protoypu, toto je primo Leopard 2. Je kompletne vymontovanej motor a prevodovka. na miste motoru je obrovska cerna krabice s Lion baterkama, 410kg 100Ah 288VDc, misto prevodovky je placnutej elektromotor jak z cirkularky a primo napojenej do pridavky. ozubene spojeni vydava typicky zvuk (tedy neni to uplne tiche jako Tesla).
vykon motoru 70kw/94k maximalka nekde kolem 100ky, 80km/h se s tim da jet v pohode. dojezd 50mil (75km) na jedno nabyti. samozrejme se da zaradit redukce a uzaverka mezdidiffu. Co je jeste zajimvaeho v tomto protoypu je u defiku namontovan Terrain response, a couvaci kamera s LCD v zrcatku, docela mne prekvapila kvalitou.

Jinak volant to ma napravo, tak jak je to spravne, mista je tam jako v normalnim defikovi. Auto ma 20l nadrz na naftu - na bufika. Oproti produkcnimu defikovi je o 100kg tezsi na predku.

ta tak
Péťo a není to cesta do pekel? .... :(
Svobodný advokát, potápěč a definitivně rozpolcená osobnost-vezmu to podle stáří: Jeep Willys MB SAS, Jawa 350 sidecar, Jaguar Daimler XJ6C 4.2l, LR SIII Lightweight, LR Defender Td4 110 & 90-volanty a řídítka na všech stranách. http://www.onheiser.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

MadTom
Příspěvky: 15263
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: all terrain electric defender

#15 Příspěvek od MadTom » 13 kvě 2014 19:05

Cesta do pekel to určitě není, tak daleko to prostě na ty baterky nedojede. Naštěstí. :mrgreen: Nejbližší vstup do pekla je v Itálii - jde z něj kouř.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Franta D1
Příspěvky: 1290
Registrován: 22 lis 2012 21:43
tel.: 731585433
auto: Disco 1 3.5 V8i

Re: all terrain electric defender

#16 Příspěvek od Franta D1 » 13 kvě 2014 19:34

Elektrika to je budoucnost s tím se nic nenadělá, nicméně se to dnes určité skupině mocných (ani státním kasám ) moc nehodí. Pořád to je lepší než to co dneska dělaji s naftou a to se ti šmejdi z Bruselu chystají i na benzíňáky. S ekologií to nemá nic společnýho jde o tvrdej byznys. :cash
Ona už ani ta F1 není co bejvala.
Nedávno jsem viděl v TV že ČVUT má elektro Superba. V tom prostoru co poskytuje Superb :yes Dojezd normální jízdou včetně topení je 250km a mají baterky v motorovým prostoru i místo klasický nádrže. Pokud by se baterky nandaly ještě do středovýho tunelu a místo rezervy zvýší se dojezd skoro na 500km a vychází jim to i na rozložení váhy mezi přední a zadní nápravu.
Mají to vyřešený tak, že mají vykuchlej klasickej motor a místo něj je 3 fáz. asynchronní el. motor s měničem napojenej na klasickou převodovku. :O Jak jednoduchý.
Stačí jen začít vyrábět. :party
ALE PROČ???? :finger
Jen si vem že si pořídíš na střechu FV panely a klidně si budeš jazdit skoro ZADARMO ( opomíjím pořizovací cenu FV) Bude třeba vymyslet legislativu aby to tak zadarmo nebylo a byl zaručen přítok peněz do státních kas a pár mocným. :moon

MadTom
Příspěvky: 15263
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: all terrain electric defender

#17 Příspěvek od MadTom » 13 kvě 2014 19:59

Bych byl trošku opatrnej s tou elektrikou - kolegové postavili i regulérní letadlo - ultralight, které na to baterky letělo i s pilotem na palubě. Má to ale jeden zásadní problém - baterky. Energetická hustota baterek je podstatně horší než u benzínu nebo nafty, takže potřebuješ na stejný dojezd větší prostor a bohužel i větší váhu. To se dá částečně eliminovat vynecháním převodovek a podobných věcí, co na elektriku není potřeba - v principu by šel dát motor přímo do disku, bez převodovky. A druhej problém je ekonomickej - cena baterek a jejich životnost je docela šílená. Třetí problém souvisí s dojezdem - rychlost dobití baterie. Ještě když jsem jezdil jednou týdně Olomouc - Brno a zpět, tak dojezd 200km by mi stačil, s tím že to na místě dobiju a na popojíždění po Brně přes týden to bude ideální. Bohužel při životnosti baterií pro pokles kapacity na polovinu za třeba 3 roky bych po 3 letech nebyl na pohodlném dojezdu, ale na dojezdu nadoraz. Takže nové baterky.
Jinak za posledních 15 let je pokrok v baterkách obrovskej - nejvíc je to vidět na modelářích - nebo třeba na tom co létalo v Jihlavě - šestivrtulník s kamerou. U těchto věcí totiž jde jak o velikost, tak o váhu, cena není tak kritická jako u elektromobilu, ale lepší baterky, které by daly dost elektriky, aby to vůbec letělo, a ještě nějakou dobu vydrželo ve vzduchu, prostě na trhu nejsou.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Gobey
Příspěvky: 1674
Registrován: 26 zář 2007 23:48
tel.: +420603440581
auto: Defender
Bydliště: Pchery
Kontaktovat uživatele:

Re: all terrain electric defender

#18 Příspěvek od Gobey » 13 kvě 2014 22:29

Než tam bude jádro, tak mi to nesmí do baráku :) - Back to the future III.
Přílohy
jadro.jpg
jadro.jpg (78.58 KiB) Zobrazeno 5562 x
Svobodný advokát, potápěč a definitivně rozpolcená osobnost-vezmu to podle stáří: Jeep Willys MB SAS, Jawa 350 sidecar, Jaguar Daimler XJ6C 4.2l, LR SIII Lightweight, LR Defender Td4 110 & 90-volanty a řídítka na všech stranách. http://www.onheiser.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5255
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

Re: all terrain electric defender

#19 Příspěvek od Rover » 13 kvě 2014 22:40

DeLorean měl ale Flux Capacitor... :)

http://backtothefuture.wikia.com/wiki/Flux_capacitor
Country boy...

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4205
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: all terrain electric defender

#20 Příspěvek od low » 13 kvě 2014 22:41

A co teprve ekologie vs baterky...
http://www.offg.cz expediční poradenství, offroad expedice na míru po celém světě, offroadškola, http://www.offroadskola.cz

Odpovědět