all terrain electric defender
- low
- Admin fóra
- Příspěvky: 4205
- Registrován: 04 led 2007 10:39
- tel.: +420 603462950
- auto: def 110 + L322
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
all terrain electric defender
Nez sem postnu nejake fotky elektrickeho defika a moje pocity z jezdeni, tak mam jednu kontrolni otazku. Na co je v elektrickem defikovi naftova nadrz a pripadne jak je velika???
http://www.offg.cz expediční poradenství, offroad expedice na míru po celém světě, offroadškola, http://www.offroadskola.cz
-
- Příspěvky: 15263
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: all terrain electric defender
Na topení? 10 litrů?
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: all terrain electric defender
tuhleten?



jinak taky to vidím, že nádrž na topení, objem cca 5 -10 litrů ...
Na ty jízdní dojmy jsem zvědav. Co jsem jezdil s několika EV auty, tak jízda nebyla špatná, jen díky chybějícímu zvuku motoru to bylo, jako že je něco jinak resp. divně. Zoufalé bylo, že když si člověk pustil ofuk skla tak měl rázem půlku dojezdu v .... Ale pokud je vše dobře seřízeno, tak i jízda v terénu může být s elektroautem zajímavá, protože není třeba řadit, motor nemá turbodírku atp .... jen teda ta velmi omezená dojezdová vzdálenost a ten pocit, že je něco špatně ... Na druhou stranu lidem se dá prodat cokoliv ... když nic jiného na trhu není/nebude ....



jinak taky to vidím, že nádrž na topení, objem cca 5 -10 litrů ...
Na ty jízdní dojmy jsem zvědav. Co jsem jezdil s několika EV auty, tak jízda nebyla špatná, jen díky chybějícímu zvuku motoru to bylo, jako že je něco jinak resp. divně. Zoufalé bylo, že když si člověk pustil ofuk skla tak měl rázem půlku dojezdu v .... Ale pokud je vše dobře seřízeno, tak i jízda v terénu může být s elektroautem zajímavá, protože není třeba řadit, motor nemá turbodírku atp .... jen teda ta velmi omezená dojezdová vzdálenost a ten pocit, že je něco špatně ... Na druhou stranu lidem se dá prodat cokoliv ... když nic jiného na trhu není/nebude ....
2010 UAZ 3164/2003 UAZ 3160/2000 TLC KZJ95/1979 TLC FJ55/1977 TLC 55/1962 ČZ175
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
Re: all terrain electric defender
...tak to jsem zvedav. Elektro defika uz pred par lety postavil nejakej amik ale bylo to spis o rychlosti(baja). Ta vaha na tomhle aute je proste spatna kombinace. V JAR tohle uz delsi dobu jezdi na safary a tam to ma urcite svoje vyhody.
Jsem zvedavej ,jak se to treba projevi v terenu(naklony,voda,blato a td.)
H.
Jsem zvedavej ,jak se to treba projevi v terenu(naklony,voda,blato a td.)
H.
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info
- low
- Admin fóra
- Příspěvky: 4205
- Registrován: 04 led 2007 10:39
- tel.: +420 603462950
- auto: def 110 + L322
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: all terrain electric defender
Teda prekvapili jste
))))
Jj je to na topeni, webasto, a nadrz ma 20litru.
Mame tady jeden ze 7mi prototypu. Behem dneska udelam par fotecek a najedu s tim par kilaku (mil)

Jj je to na topeni, webasto, a nadrz ma 20litru.
Mame tady jeden ze 7mi prototypu. Behem dneska udelam par fotecek a najedu s tim par kilaku (mil)
http://www.offg.cz expediční poradenství, offroad expedice na míru po celém světě, offroadškola, http://www.offroadskola.cz
Re: all terrain electric defender
... hlavne daj nejaky hlboky brod. Ked test tak poriadnylow píše:Mame tady jeden ze 7mi prototypu. Behem dneska udelam par fotecek a najedu s tim par kilaku (mil)

LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
Re: all terrain electric defender
Měls ho vzít do Jihlavy,ale tos ho ješte neměls co



tel:604422529
p.bocek@email.cz
p.bocek@email.cz
- low
- Admin fóra
- Příspěvky: 4205
- Registrován: 04 led 2007 10:39
- tel.: +420 603462950
- auto: def 110 + L322
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: all terrain electric defender
Zatim jen plavime kone 

http://www.offg.cz expediční poradenství, offroad expedice na míru po celém světě, offroadškola, http://www.offroadskola.cz
- low
- Admin fóra
- Příspěvky: 4205
- Registrován: 04 led 2007 10:39
- tel.: +420 603462950
- auto: def 110 + L322
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: all terrain electric defender
http://youtu.be/1fugLpRmYsA[/youtube]
http://www.offg.cz expediční poradenství, offroad expedice na míru po celém světě, offroadškola, http://www.offroadskola.cz
Re: all terrain electric defender
Moc pěkné, brodící RRS se jen tak nevidí. Diesel to je?
2010 UAZ 3164/2003 UAZ 3160/2000 TLC KZJ95/1979 TLC FJ55/1977 TLC 55/1962 ČZ175
- low
- Admin fóra
- Příspěvky: 4205
- Registrován: 04 led 2007 10:39
- tel.: +420 603462950
- auto: def 110 + L322
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: all terrain electric defender
Jj sdv6ka. Bude tam i hybrid a sdv8ka. Ale ted je cas uz na na elektrodefendera
http://www.offg.cz expediční poradenství, offroad expedice na míru po celém světě, offroadškola, http://www.offroadskola.cz
- Lukasino
- Příspěvky: 3983
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: all terrain electric defender
Koukám bez reakce, tak snad se elektrodefender ve vodě nevyzkratovallow píše:Jj sdv6ka. Bude tam i hybrid a sdv8ka. Ale ted je cas uz na na elektrodefendera

Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- low
- Admin fóra
- Příspěvky: 4205
- Registrován: 04 led 2007 10:39
- tel.: +420 603462950
- auto: def 110 + L322
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: all terrain electric defender
takze fotky jsem nahral sem https://www.facebook.com/media/set/?set ... 864&type=1
Elektrodefik.
je to fakt zazitek. jeden ze sedmi protoypu, toto je primo Leopard 2. Je kompletne vymontovanej motor a prevodovka. na miste motoru je obrovska cerna krabice s Lion baterkama, 410kg 100Ah 288VDc, misto prevodovky je placnutej elektromotor jak z cirkularky a primo napojenej do pridavky. ozubene spojeni vydava typicky zvuk (tedy neni to uplne tiche jako Tesla).
vykon motoru 70kw/94k maximalka nekde kolem 100ky, 80km/h se s tim da jet v pohode. dojezd 50mil (75km) na jedno nabyti. samozrejme se da zaradit redukce a uzaverka mezdidiffu. Co je jeste zajimvaeho v tomto protoypu je u defiku namontovan Terrain response, a couvaci kamera s LCD v zrcatku, docela mne prekvapila kvalitou.
Jinak volant to ma napravo, tak jak je to spravne, mista je tam jako v normalnim defikovi. Auto ma 20l nadrz na naftu - na bufika. Oproti produkcnimu defikovi je o 100kg tezsi na predku.
ta tak
Elektrodefik.

vykon motoru 70kw/94k maximalka nekde kolem 100ky, 80km/h se s tim da jet v pohode. dojezd 50mil (75km) na jedno nabyti. samozrejme se da zaradit redukce a uzaverka mezdidiffu. Co je jeste zajimvaeho v tomto protoypu je u defiku namontovan Terrain response, a couvaci kamera s LCD v zrcatku, docela mne prekvapila kvalitou.
Jinak volant to ma napravo, tak jak je to spravne, mista je tam jako v normalnim defikovi. Auto ma 20l nadrz na naftu - na bufika. Oproti produkcnimu defikovi je o 100kg tezsi na predku.
ta tak
http://www.offg.cz expediční poradenství, offroad expedice na míru po celém světě, offroadškola, http://www.offroadskola.cz
- Gobey
- Příspěvky: 1674
- Registrován: 26 zář 2007 23:48
- tel.: +420603440581
- auto: Defender
- Bydliště: Pchery
- Kontaktovat uživatele:
Re: all terrain electric defender
Péťo a není to cesta do pekel? ....low píše:takze fotky jsem nahral sem https://www.facebook.com/media/set/?set ... 864&type=1
Elektrodefik.je to fakt zazitek. jeden ze sedmi protoypu, toto je primo Leopard 2. Je kompletne vymontovanej motor a prevodovka. na miste motoru je obrovska cerna krabice s Lion baterkama, 410kg 100Ah 288VDc, misto prevodovky je placnutej elektromotor jak z cirkularky a primo napojenej do pridavky. ozubene spojeni vydava typicky zvuk (tedy neni to uplne tiche jako Tesla).
vykon motoru 70kw/94k maximalka nekde kolem 100ky, 80km/h se s tim da jet v pohode. dojezd 50mil (75km) na jedno nabyti. samozrejme se da zaradit redukce a uzaverka mezdidiffu. Co je jeste zajimvaeho v tomto protoypu je u defiku namontovan Terrain response, a couvaci kamera s LCD v zrcatku, docela mne prekvapila kvalitou.
Jinak volant to ma napravo, tak jak je to spravne, mista je tam jako v normalnim defikovi. Auto ma 20l nadrz na naftu - na bufika. Oproti produkcnimu defikovi je o 100kg tezsi na predku.
ta tak

Svobodný advokát, potápěč a definitivně rozpolcená osobnost-vezmu to podle stáří: Jeep Willys MB SAS, Jawa 350 sidecar, Jaguar Daimler XJ6C 4.2l, LR SIII Lightweight, LR Defender Td4 110 & 90-volanty a řídítka na všech stranách. http://www.onheiser.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Příspěvky: 15263
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: all terrain electric defender
Cesta do pekel to určitě není, tak daleko to prostě na ty baterky nedojede. Naštěstí.
Nejbližší vstup do pekla je v Itálii - jde z něj kouř.

Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: all terrain electric defender
Elektrika to je budoucnost s tím se nic nenadělá, nicméně se to dnes určité skupině mocných (ani státním kasám ) moc nehodí. Pořád to je lepší než to co dneska dělaji s naftou a to se ti šmejdi z Bruselu chystají i na benzíňáky. S ekologií to nemá nic společnýho jde o tvrdej byznys.
Ona už ani ta F1 není co bejvala.
Nedávno jsem viděl v TV že ČVUT má elektro Superba. V tom prostoru co poskytuje Superb
Dojezd normální jízdou včetně topení je 250km a mají baterky v motorovým prostoru i místo klasický nádrže. Pokud by se baterky nandaly ještě do středovýho tunelu a místo rezervy zvýší se dojezd skoro na 500km a vychází jim to i na rozložení váhy mezi přední a zadní nápravu.
Mají to vyřešený tak, že mají vykuchlej klasickej motor a místo něj je 3 fáz. asynchronní el. motor s měničem napojenej na klasickou převodovku.
Jak jednoduchý.
Stačí jen začít vyrábět.
ALE PROČ????
Jen si vem že si pořídíš na střechu FV panely a klidně si budeš jazdit skoro ZADARMO ( opomíjím pořizovací cenu FV) Bude třeba vymyslet legislativu aby to tak zadarmo nebylo a byl zaručen přítok peněz do státních kas a pár mocným.

Ona už ani ta F1 není co bejvala.
Nedávno jsem viděl v TV že ČVUT má elektro Superba. V tom prostoru co poskytuje Superb

Mají to vyřešený tak, že mají vykuchlej klasickej motor a místo něj je 3 fáz. asynchronní el. motor s měničem napojenej na klasickou převodovku.

Stačí jen začít vyrábět.

ALE PROČ????

Jen si vem že si pořídíš na střechu FV panely a klidně si budeš jazdit skoro ZADARMO ( opomíjím pořizovací cenu FV) Bude třeba vymyslet legislativu aby to tak zadarmo nebylo a byl zaručen přítok peněz do státních kas a pár mocným.

-
- Příspěvky: 15263
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: all terrain electric defender
Bych byl trošku opatrnej s tou elektrikou - kolegové postavili i regulérní letadlo - ultralight, které na to baterky letělo i s pilotem na palubě. Má to ale jeden zásadní problém - baterky. Energetická hustota baterek je podstatně horší než u benzínu nebo nafty, takže potřebuješ na stejný dojezd větší prostor a bohužel i větší váhu. To se dá částečně eliminovat vynecháním převodovek a podobných věcí, co na elektriku není potřeba - v principu by šel dát motor přímo do disku, bez převodovky. A druhej problém je ekonomickej - cena baterek a jejich životnost je docela šílená. Třetí problém souvisí s dojezdem - rychlost dobití baterie. Ještě když jsem jezdil jednou týdně Olomouc - Brno a zpět, tak dojezd 200km by mi stačil, s tím že to na místě dobiju a na popojíždění po Brně přes týden to bude ideální. Bohužel při životnosti baterií pro pokles kapacity na polovinu za třeba 3 roky bych po 3 letech nebyl na pohodlném dojezdu, ale na dojezdu nadoraz. Takže nové baterky.
Jinak za posledních 15 let je pokrok v baterkách obrovskej - nejvíc je to vidět na modelářích - nebo třeba na tom co létalo v Jihlavě - šestivrtulník s kamerou. U těchto věcí totiž jde jak o velikost, tak o váhu, cena není tak kritická jako u elektromobilu, ale lepší baterky, které by daly dost elektriky, aby to vůbec letělo, a ještě nějakou dobu vydrželo ve vzduchu, prostě na trhu nejsou.
Jinak za posledních 15 let je pokrok v baterkách obrovskej - nejvíc je to vidět na modelářích - nebo třeba na tom co létalo v Jihlavě - šestivrtulník s kamerou. U těchto věcí totiž jde jak o velikost, tak o váhu, cena není tak kritická jako u elektromobilu, ale lepší baterky, které by daly dost elektriky, aby to vůbec letělo, a ještě nějakou dobu vydrželo ve vzduchu, prostě na trhu nejsou.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Gobey
- Příspěvky: 1674
- Registrován: 26 zář 2007 23:48
- tel.: +420603440581
- auto: Defender
- Bydliště: Pchery
- Kontaktovat uživatele:
Re: all terrain electric defender
Než tam bude jádro, tak mi to nesmí do baráku
- Back to the future III.

- Přílohy
-
- jadro.jpg (78.58 KiB) Zobrazeno 5562 x
Svobodný advokát, potápěč a definitivně rozpolcená osobnost-vezmu to podle stáří: Jeep Willys MB SAS, Jawa 350 sidecar, Jaguar Daimler XJ6C 4.2l, LR SIII Lightweight, LR Defender Td4 110 & 90-volanty a řídítka na všech stranách. http://www.onheiser.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: all terrain electric defender
Country boy...
- low
- Admin fóra
- Příspěvky: 4205
- Registrován: 04 led 2007 10:39
- tel.: +420 603462950
- auto: def 110 + L322
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: all terrain electric defender
A co teprve ekologie vs baterky...
http://www.offg.cz expediční poradenství, offroad expedice na míru po celém světě, offroadškola, http://www.offroadskola.cz