ano, presne tak. kazdopadne at to shrnem tak motor ktery ma stejne tlaky (rozdil do 1baru) v rozmezi od 22-26 je OK. Snizena komprese u dlouho stojicich motoru je zpusobena hlavne korozi ventilovych sedel ktere se casem zaklepou a docisti se sami. Pri mereni komprese je dobre vyzkouset zalit kazdy valec strikackou oleje a porovnat s predchozim merenim. Pokud tlak vyroste jedna se o netesnost na valcich (ovalita,pripecene kruhy,praskly kruh apod.), pokud ne je problem na ventilech (ohly,upaleny,potkan, deravy pist. apod.)eliott píše:Ono záleží i na tom, jak dlouho motor neběžel, čím déle, tím bude výsledek horší, přitom se nejedná o zhoršení stavu.
Nákup motoru 300tdi rada
Moderátor: Acon
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nákup motoru 300tdi rada
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7915
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: Nákup motoru 300tdi rada
Já tedy moc tohle téma nechápu.
Tady řešíte motor, který má být na GO, takže si myslím, že pokud se bude dělat opravdu GO a né nějaká "jako"GO tak je snad úplně jedno jaké má tlaky ne?
No a za druhé zase tak moc špatných motorů 300tdi jsem tedy neviděl, že by potřebovaly kompletní GO. Takže řešit tady nějaké tlaky mi přijde zcela zbytečné. A navíc si myslím, že nějaké malé tlaky jsou u 300tdi docela levně řešitelná věc.
Když už tak bych se spíš zajímal o to aby nebyl někde prasklý blok od zamrzlé vody, nebo neklepal na klice, nebo neťukaly ventily o písty (mockrát srovnávaná hlava, takže už nízká). A ani některé ty věci z těchto si myslím, že by neměly být problém při opravdové GO. (vyměnit šály a zbrousit kliku, nebo zapustit ventily)
Takže tady má jít spíš o motor, který se tak jako zkontroluje, popřípadě se vymění nějaké drobnosti, aby byla jistota že bude OK. Není to náhodou takhle správně?
K
K

Tady řešíte motor, který má být na GO, takže si myslím, že pokud se bude dělat opravdu GO a né nějaká "jako"GO tak je snad úplně jedno jaké má tlaky ne?
No a za druhé zase tak moc špatných motorů 300tdi jsem tedy neviděl, že by potřebovaly kompletní GO. Takže řešit tady nějaké tlaky mi přijde zcela zbytečné. A navíc si myslím, že nějaké malé tlaky jsou u 300tdi docela levně řešitelná věc.
Když už tak bych se spíš zajímal o to aby nebyl někde prasklý blok od zamrzlé vody, nebo neklepal na klice, nebo neťukaly ventily o písty (mockrát srovnávaná hlava, takže už nízká). A ani některé ty věci z těchto si myslím, že by neměly být problém při opravdové GO. (vyměnit šály a zbrousit kliku, nebo zapustit ventily)
Takže tady má jít spíš o motor, který se tak jako zkontroluje, popřípadě se vymění nějaké drobnosti, aby byla jistota že bude OK. Není to náhodou takhle správně?
K

K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nákup motoru 300tdi rada
tady se debata zvrtla na princip cinosti a toho jak veci funguji. o motor uz nejdeSláma Karel píše:Já tedy moc tohle téma nechápu.![]()
Tady řešíte motor, který má být na GO, takže si myslím, že pokud se bude dělat opravdu GO a né nějaká "jako"GO tak je snad úplně jedno jaké má tlaky ne?
No a za druhé zase tak moc špatných motorů 300tdi jsem tedy neviděl, že by potřebovaly kompletní GO. Takže řešit tady nějaké tlaky mi přijde zcela zbytečné. A navíc si myslím, že nějaké malé tlaky jsou u 300tdi docela levně řešitelná věc.
Když už tak bych se spíš zajímal o to aby nebyl někde prasklý blok od zamrzlé vody, nebo neklepal na klice, nebo neťukaly ventily o písty (mockrát srovnávaná hlava, takže už nízká). A ani některé ty věci z těchto si myslím, že by neměly být problém při opravdové GO. (vyměnit šály a zbrousit kliku, nebo zapustit ventily)
Takže tady má jít spíš o motor, který se tak jako zkontroluje, popřípadě se vymění nějaké drobnosti, aby byla jistota že bude OK. Není to náhodou takhle správně?
K![]()
K

- David S.
- Příspěvky: 413
- Registrován: 06 říj 2008 23:47
- auto: RRC 2door, Disco2
- Bydliště: Prdel u Velvar
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nákup motoru 300tdi rada
Kluci servisní, anebo se tomu taky říká měření pindíků





- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6539
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Nákup motoru 300tdi rada
Náhodou já si rád o měření tlaků přečtu, třeba s tím olejem jsem to neznal, vážně. A původní smysl tématu se vytratí po prvních třech odpovědích skoro pokaždý, takže klíííd .-)
Re: Nákup motoru 300tdi rada
Já si myslím že účel to splnilo. Pochopil jsem že měření tlaků může být zavádějící, zvlášt u motoru ktetej už nějakou dobu stojí. Takže děkuju všem za snahu pomoci mi s případným výběrem. 

Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.