
Teče mu převodka řízení a než se rozhodne koupit novou, rád bych věděl, jestli má smysl řešit nějaké přetěsnění, nebo nechat repasovat, nebo tedy rovně tu novou


Moderátor: Acon
Žeby tekutý ložiskaMirko píše:Nalil jsem do převodky na podzim jakési sajrajt od americké armády a zatím drží...Asi to není definitivní řešení ale četl jsem i na rangerovers.net dobré zkušenosti s nějakým stop leak. Až se kouknu do sklepa doplním název výrobku.
Co oči nevidí, srdce nebolíMirko píše:Spíš tam teď bude vazelina podpořená zimou, ale dokud to neteče ani nekvílí, tak se nedívám...
Vy to moc prohlížíteFilip píše:Niekde som cital ze to nie je zavada ale vlastnost![]()
no jo rudo ale ty jezdis jenom tak daleko, at to muzes zpatky dotlacitRudaK píše:Vy to moc prohlížíteFilip píše:Niekde som cital ze to nie je zavada ale vlastnost![]()
, já to řeším až po odtahu,dovozu
( teda pravidelně
)
Je to individuální,někdy stačí oprava kompletním přetěsněním převodky,ale kvalitní né levnou sadou(mě to třeba pomohlo)ale když je chycená hřídel a to i jen neznatelně tak VYMĚNIT.VencaZE píše:Čau, tak máme v rodině další LR. Synovec si pořídil v německu pěknou DI 300tdi a já se tak trochu dostal do role jeho mechanika.
Teče mu převodka řízení a než se rozhodne koupit novou, rád bych věděl, jestli má smysl řešit nějaké přetěsnění, nebo nechat repasovat, nebo tedy rovně tu novou![]()
.