Drsný chod 2,5TDI

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
keso
Příspěvky: 299
Registrován: 29 led 2007 09:40
tel.: 0908706600
Bydliště: STUPAVA

Re: Drsný chod 2,5TDI

#21 Příspěvek od keso » 17 úno 2010 07:50

Rišo,

vymenil si uz to čidlo ? AKo ano, ako sa to chová ?

Uživatelský avatar
Forsttimber
Příspěvky: 1130
Registrován: 16 pro 2008 12:47
tel.: 0903147342
auto: Def 90 a ex D1 ,110
Bydliště: Mošovce okr. TR

Re: Drsný chod 2,5TDI

#22 Příspěvek od Forsttimber » 17 úno 2010 08:44

no meviem ci ma cidlo teploty nieco spolocne z predvstrekom.
mne donedavna nefungovalo a nemalo to ziadny vplyv na predvstrek
Real Land Rover is built, not bought

Uživatelský avatar
Richard B
Příspěvky: 68
Registrován: 10 říj 2008 19:35
Bydliště: Slovensko/ Stupava

Re: Drsný chod 2,5TDI

#23 Příspěvek od Richard B » 17 úno 2010 14:10

keso píše:Rišo,

vymenil si uz to čidlo ? AKo ano, ako sa to chová ?
Zastavím sa za vami, ale auto ide teraz úplne inak. Tichšie. Na motore sú 3 čidla. 2 termostat budík a vrtula, k čerpadlu je z vrchu na hlave čidlo ktoré dáva signál do čerpadla a podla toho dáva predstrek. Takže motor sa správal ako keby bol stále studený. Zaujímavé je že teraz ide auto aj studené tichšie. Hlavne zmizol ten zvonivý zvuk.
LAND ROVER DISCOVERY ESQUIRE 300TDI automat

Uživatelský avatar
Forsttimber
Příspěvky: 1130
Registrován: 16 pro 2008 12:47
tel.: 0903147342
auto: Def 90 a ex D1 ,110
Bydliště: Mošovce okr. TR

Re: Drsný chod 2,5TDI

#24 Příspěvek od Forsttimber » 17 úno 2010 16:26

to cidlo na vrchu je pre EGR nie pre cerpadlo takze to ma mozno zmysel ak nemas EGR odpojeny
Real Land Rover is built, not bought

machy
Příspěvky: 28
Registrován: 08 dub 2009 22:31
Bydliště: Lhenice TCE

Re: Drsný chod 2,5TDI

#25 Příspěvek od machy » 18 úno 2010 14:58

Tak kdo odpoví na co je čidlo na vrchu hlavy :ty jeden...: bo já ho mám ulomené a je pravda že to hoodně kouří a zvuk je dost tvrdý :hmm: ERG mám samozřejmě odpojen
Scháním sponzora pro mé Disco 1 300TDI zn.SPĚCHÁ

Uživatelský avatar
Richard B
Příspěvky: 68
Registrován: 10 říj 2008 19:35
Bydliště: Slovensko/ Stupava

Re: Drsný chod 2,5TDI

#26 Příspěvek od Richard B » 18 úno 2010 15:51

machy píše:Tak kdo odpoví na co je čidlo na vrchu hlavy :ty jeden...: bo já ho mám ulomené a je pravda že to hoodně kouří a zvuk je dost tvrdý :hmm: ERG mám samozřejmě odpojen
Mne po výmene toho čidla auto ide pekne potichu. Stálo 9eur.Včera som bol na kontrole zmazať chyby a bol bez závad. Keď mi pozeral predstrek tak ukazoval 2stupne predtým 8-9stupňov.
LAND ROVER DISCOVERY ESQUIRE 300TDI automat

Steve
Příspěvky: 1157
Registrován: 29 bře 2008 02:33
auto: D.I manuál 1997
Bydliště: Zlínsko

Re: Drsný chod 2,5TDI

#27 Příspěvek od Steve » 25 úno 2010 22:34

Já mám taky nepříjemný pocit, že je motor zvukově takový "tvrdý", hlavně zastudena. Pak se to buď zlepší nebo si zvyknu :mrgreen: kdo ví....
Na druhou stranu, jak je to s čidly netuším, nezkoumal jsem. EGR tam mám a na emisích jsem prošel v pohodě, cca v polovině povolených.. :wink:
D.I 300 TDi
Discovery je životní styl.

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3588
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Drsný chod 2,5TDI

#28 Příspěvek od Land Jirka » 26 úno 2010 07:25

Vstřikovací čerpadlo u automatu a u manuálu na D1 je úplně jiné.
Nahoře na hlavě je čidlo teploty vody pro vstřikovací čerpadlo u aut s automatem.
Odpojený EGR u D1 nemá žádný vliv na měření emisí.
To, že je tvrdý chod u studeného motoru a po zahřátí se zlepší je dáno mimo jiné menším předvstřikem na zahřátém motoru :wink:
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

Steve
Příspěvky: 1157
Registrován: 29 bře 2008 02:33
auto: D.I manuál 1997
Bydliště: Zlínsko

Re: Drsný chod 2,5TDI

#29 Příspěvek od Steve » 26 úno 2010 18:16

Odpojený EGR u D1 nemá žádný vliv na měření emisí.
To, že je tvrdý chod u studeného motoru a po zahřátí se zlepší je dáno mimo jiné menším předvstřikem na zahřátém motoru


Měl jsem pocit, že EGR je právě kvůli tomu, aby se recyklovaly špatně spálené plyny (jako u kafé "druhák" :D ) hlavně kvůli snížení emisí.
Mimochodem, na emisích byli drzí jak lázeňské veverky :evil: , že neprojdu a smích mě přejde a pod. Chovali se ke mě jako k póvlu, museli si dopít kafčo, nikdo tam nebyl a musel jsem dost dlouho čekat (seděli na šatně). Po emisích už byli - jak jsem měl silný pocit - už o dost slušnější...

Samozřejmě, že je mi jasné, že tvrdý chod motoru je u studeného motoru výraznější. Jen mi to připadá v poslední době nějak víc...
Discovery je životní styl.

Odpovědět