vybracie pri 2200 otackach
Moderátor: Miky_CZ
- libovka
- Příspěvky: 2000
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: vybracie pri 2200 otackach
Ale přídavka je až za převodovkou.Takže by hučela s otáčkami kol.Tohle jde s otáčkami motoru.Mám podezření na výfuk. Podle mě je vysypanej a hučí.
-
- Příspěvky: 269
- Registrován: 26 srp 2010 14:40
- tel.: 00421908513037
- auto: Defender 90 300Tdi
- Bydliště: Partizanske
Re: vybracie pri 2200 otackach
presne takto sa prejavovali vybracie aj v tejto DIIlibovka píše:Ale přídavka je až za převodovkou.Takže by hučela s otáčkami kol.Tohle jde s otáčkami motoru.Mám podezření na výfuk. Podle mě je vysypanej a hučí.

Re: vybracie pri 2200 otackach
ja som mal podobny problem a tiez iba pri otackach cca 2100-2200 rpm.
Vyriesene nastavenim ovladania uzavierky - koncovka na prídavke nebola v správnej pozícii a asi to kvoli tomu hrkalo.
Vyriesene nastavenim ovladania uzavierky - koncovka na prídavke nebola v správnej pozícii a asi to kvoli tomu hrkalo.
- libovka
- Příspěvky: 2000
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: vybracie pri 2200 otackach
Tak jsem to včera projel s kámošem kterej řídil a já sedel na místě spolujezdce.Výsledek je takovej že u spolujezdce jsou cítit vibrace v podlaze podstatně víc než u řidiče.Takže jsem sundal přední kardan a změna žádná.
Prostě při 2200ot. to vibruje a hučí jak pilináky.Pokud jedu plynule v těchto otáčkách tak to je jako bych měl laděnej výfuk.
Tak já už nevím.
Prostě při 2200ot. to vibruje a hučí jak pilináky.Pokud jedu plynule v těchto otáčkách tak to je jako bych měl laděnej výfuk.

Tak já už nevím.

- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6539
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: vybracie pri 2200 otackach
Podle mne na to jdes dobre, vrat predni kardan a vyndej jeste zadni. Kdyz uz diagnostika pokus-omyl, tak dusledne. Kdybys letel v pracovni dobe kolem Dejvic, tak zavolej 775 173 983, miluju zahady.
- libovka
- Příspěvky: 2000
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: vybracie pri 2200 otackach
Podle mě to je automat nebo měnič a nebo motor.Prostě to jde s otáčkama takže kardany,ložiska,diferáky,přídavka nepřipadají v úvahu.
Myslím že se to táhne po pravé části rámu jelikož u spolujezdce je to fakt cítit v podlaze zatím co u řidiče je na podlaze klid.
Myslím že se to táhne po pravé části rámu jelikož u spolujezdce je to fakt cítit v podlaze zatím co u řidiče je na podlaze klid.
-
- Příspěvky: 269
- Registrován: 26 srp 2010 14:40
- tel.: 00421908513037
- auto: Defender 90 300Tdi
- Bydliště: Partizanske
Re: vybracie pri 2200 otackach
len pekne skusaj dalej,ale aj ak prides na to,ze je to vola na retazi v rozvodovke... 

- libovka
- Příspěvky: 2000
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: vybracie pri 2200 otackach
DII řetěz nemá.
- Hubert
- Příspěvky: 2518
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: vybracie pri 2200 otackach
Další poznatek.
Problém: Vibrace při 2000-2200 ot./min jak na 4. tak 5. rychlostní stupeň. Pouze při zátěži
Postup: Postupně odstraňovány kardany. Zjištěno vibrace způsobuje přední kardan.
nalezeny malé vůle na křížích tak jsem je všechny 3 vyměnil. (mám dvojkloub z TD5). Kardan vyvážen.
Vibrace částečně zmizely. Po ujetí cca 10 tis. opět stejné vibrace. Zase výměna křížů tentokrát za HD. Opět nastalo částečné zmizení. Po cca 5 tis. situace se opakuje. Už sem pomalu bezradný. Diagnóza je ale jasná je to přední kardan.
Už mě napadá jenom středové kulové pouzdro. Pouzdro koule má malou vůli. Vůli vymezuje pružina, která neustále tlačí kouli do pouzdra, ale nic jiného mě už nenapadá.
Jako levnější variantu jsem zvolil opravu. Soustružník vyrobil nové bronzové pouzdro koule. Místo jehliček také vyrobeno bronzové pouzdro, aby se vyloučily všechny vůle.
Zatím ujeto 1 tis. a vibrace nepozoruji a to se na ně soustředím.
Závěr je jasný byl to středový kulový čep dvojkříže. Je možné že opravení novými bronzovými pouzdry moc nevydrží hlavně to vnitřní co je místo jehliček. Ale pokud vibrace zase začnou a kříže nebudou mýt vůli ihned koupím nové středové pouzdro s jehličkami.
A to buť na ebay nebo u Eliota.
Problém: Vibrace při 2000-2200 ot./min jak na 4. tak 5. rychlostní stupeň. Pouze při zátěži
Postup: Postupně odstraňovány kardany. Zjištěno vibrace způsobuje přední kardan.
nalezeny malé vůle na křížích tak jsem je všechny 3 vyměnil. (mám dvojkloub z TD5). Kardan vyvážen.
Vibrace částečně zmizely. Po ujetí cca 10 tis. opět stejné vibrace. Zase výměna křížů tentokrát za HD. Opět nastalo částečné zmizení. Po cca 5 tis. situace se opakuje. Už sem pomalu bezradný. Diagnóza je ale jasná je to přední kardan.
Už mě napadá jenom středové kulové pouzdro. Pouzdro koule má malou vůli. Vůli vymezuje pružina, která neustále tlačí kouli do pouzdra, ale nic jiného mě už nenapadá.
Jako levnější variantu jsem zvolil opravu. Soustružník vyrobil nové bronzové pouzdro koule. Místo jehliček také vyrobeno bronzové pouzdro, aby se vyloučily všechny vůle.
Zatím ujeto 1 tis. a vibrace nepozoruji a to se na ně soustředím.
Závěr je jasný byl to středový kulový čep dvojkříže. Je možné že opravení novými bronzovými pouzdry moc nevydrží hlavně to vnitřní co je místo jehliček. Ale pokud vibrace zase začnou a kříže nebudou mýt vůli ihned koupím nové středové pouzdro s jehličkami.
A to buť na ebay nebo u Eliota.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
- Forsttimber
- Příspěvky: 1130
- Registrován: 16 pro 2008 12:47
- tel.: 0903147342
- auto: Def 90 a ex D1 ,110
- Bydliště: Mošovce okr. TR
Re: vybracie pri 2200 otackach
ja mam presne to iste pri zatazi to vibruje prazdny len obcas ale kardany som menil lebo kvoli tomu som si kupil cely novy kardan takze ma napadaju len vystup z prevodovky alebo unasac na prednej naprave
Real Land Rover is built, not bought
- Hubert
- Příspěvky: 2518
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: vybracie pri 2200 otackach
Zapomněl jsem napsat že ten kardan byl taky úplně nový. A hned od nova vibroval. To pouzdro bylo od výroby zmetek.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.