Roll Cage

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Roll Cage

#261 Příspěvek od Miky_CZ » 26 úno 2013 16:59

2mm mame nektere trubky na rangi a pri ohybani se uz bori, takze radsi 2,5mm
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
patrik
Příspěvky: 2620
Registrován: 05 dub 2007 23:24
Bydliště: slovensky grob

Re: Roll Cage

#262 Příspěvek od patrik » 26 úno 2013 17:14

Nechal som to na neho - ma ohybačku na rury - robi to každy den - snad vie čo a ako
. tel 0905532342 bratislavsky kraj mail info@atlascamper.sk

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Roll Cage

#263 Příspěvek od Miky_CZ » 26 úno 2013 17:27

patrik píše:Nechal som to na neho - ma ohybačku na rury - robi to každy den - snad vie čo a ako
:wink: ja teda pujdu cestou 45mm a 2,5mm
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Hubert
Příspěvky: 2517
Registrován: 28 čer 2009 19:13
tel.: 724878985
auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
Bydliště: Kousek do Třebíče
Kontaktovat uživatele:

Re: Roll Cage

#264 Příspěvek od Hubert » 26 úno 2013 18:40

Miky_CZ píše:
patrik píše:Nechal som to na neho - ma ohybačku na rury - robi to každy den - snad vie čo a ako
:wink: ja teda pujdu cestou 45mm a 2,5mm
Asi bych šel stejně. Ale pro klid duše bych si někde zjistil rozdíl pevnosti mezi 2,5 a 3 mm.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2886
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

Re: Roll Cage

#265 Příspěvek od erik » 26 úno 2013 19:30

Miky_CZ píše:takze rozhodl jsem se pro trubku prumeru 45mm ale nevim jakou tloustku steny 2,5 nebo 3mm, poradi nekdo?
Já už mám zkušenost jak je to s Roll Cage jít přez střechu...
Všechny trubky, které jsou ukotveny dole , jsou jen nepatrně deformované. Za to přední střešní se ohla, jako luk a řekl bych, že na střeše chybí zavětrování
http://www.youtube.com/watch?v=R0TFuV9nRhg" onclick="window.open(this.href);return false;
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Roll Cage

#266 Příspěvek od Miky_CZ » 26 úno 2013 19:33

erik píše:
Miky_CZ píše:takze rozhodl jsem se pro trubku prumeru 45mm ale nevim jakou tloustku steny 2,5 nebo 3mm, poradi nekdo?
Já už mám zkušenost jak je to s Roll Cage jít přez střechu...
Všechny trubky, které jsou ukotveny dole , jsou jen nepatrně deformované. Za to přední střešní se ohla, jako luk a řekl bych, že na střeše chybí zavětrování
http://www.youtube.com/watch?v=R0TFuV9nRhg" onclick="window.open(this.href);return false;
muzes byt rad, ze jsi tu roll cage mel, takhle dopadli wingsaci s rezervou na strese a ramem pouze za sedackama


a jake zavetrovani? co tim mas na mysli?
Přílohy
strecha.jpg
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2886
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

Re: Roll Cage

#267 Příspěvek od erik » 26 úno 2013 19:36

uhlopříčka
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Roll Cage

#268 Příspěvek od Miky_CZ » 26 úno 2013 19:44

erik píše:uhlopříčka
aha, děkuji za vysvětlení
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
patrik
Příspěvky: 2620
Registrován: 05 dub 2007 23:24
Bydliště: slovensky grob

Re: Roll Cage

#269 Příspěvek od patrik » 26 úno 2013 19:54

:wink: ja teda pujdu cestou 45mm a 2,5mm[/quote]
Asi bych šel stejně. Ale pro klid duše bych si někde zjistil rozdíl pevnosti mezi 2,5 a 3 mm.[/quote]
Ale treba brať ohlad aj na vahu !
. tel 0905532342 bratislavsky kraj mail info@atlascamper.sk

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Roll Cage

#270 Příspěvek od Miky_CZ » 26 úno 2013 20:03

patrik píše::wink: ja teda pujdu cestou 45mm a 2,5mm
Asi bych šel stejně. Ale pro klid duše bych si někde zjistil rozdíl pevnosti mezi 2,5 a 3 mm.[/quote]
Ale treba brať ohlad aj na vahu ![/quote]

tak tak, dost se tim zvysi teziste, ve ferone mam na vyber zhruba z tehle dvou trubek, nevyznam se v tech normach csn, pripade zda jdou sehnat nejake lepsi trubky
Trubka bezešvá hladká kruhová, ČSN 42 5715.01 rozměr 44,5x2,6
Trubka bezešvá přesná kruhová, ČSN 42 6711.21 rozměr 45x2,5

pripadne jeste
Trubka bezešvá hladká kruhová, EN 10216 rozměr 44,5x2,9
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

MadTom
Příspěvky: 15257
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Roll Cage

#271 Příspěvek od MadTom » 26 úno 2013 20:08

Pevnostně nevím - můžu se zítra kouknout do norem, ale už z popisu u Ferony je patrná váha trubky - tak si spočítej rozdíly, a to jestli je okujená, nebo bez okují.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Roll Cage

#272 Příspěvek od Miky_CZ » 26 úno 2013 20:11

MadTom píše: a to jestli je okujená, nebo bez okují.
tak tomuhle taky nerozumim :oops:
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

sudajs
Příspěvky: 377
Registrován: 15 lis 2010 11:05
auto: D1
Bydliště: Zdice

Re: Roll Cage

#273 Příspěvek od sudajs » 26 úno 2013 20:26

po tepelném zpracovaní oceli se na povrchu tvoří okuje které se dají očistit..

myslím že na roll cage jsou vhodnější bezešvé trubky

rozměrů se děla hromada ale skladem budou mít jen běžné
discovery 1

MadTom
Příspěvky: 15257
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Roll Cage

#274 Příspěvek od MadTom » 26 úno 2013 20:43

i bezešvé mohou být okujené.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

sudajs
Příspěvky: 377
Registrován: 15 lis 2010 11:05
auto: D1
Bydliště: Zdice

Re: Roll Cage

#275 Příspěvek od sudajs » 26 úno 2013 20:50

určitě-ale myslim že na pevnost to nema vliv
discovery 1

MadTom
Příspěvky: 15257
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Roll Cage

#276 Příspěvek od MadTom » 26 úno 2013 22:03

To nevím, musel bych se kouknout do norem, a to můžu nejdřív zítra. Já bych si taky nejspíš vybral tu neokujenou, kdo se s tím má čistit.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2886
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

Re: Roll Cage

#277 Příspěvek od erik » 27 úno 2013 08:17

expedicia-libya-34.jpg
...na fotce je vidět, kde je Roll Cage třeba zesílit
Přílohy
DSC08354.JPG
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

MadTom
Příspěvky: 15257
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Roll Cage

#278 Příspěvek od MadTom » 27 úno 2013 09:32

Eriku, to jako myslíš trubku svisle přes střed čelního skla? Nebo jak jinak tu trubku nad čelním sklem zpevnit, aby se ještě v autě dalo sedět.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Johny R
Příspěvky: 1138
Registrován: 20 říj 2010 20:41
tel.: 730622097
auto: Defík 90 300Tdi
Bydliště: Ostrava

Re: Roll Cage

#279 Příspěvek od Johny R » 27 úno 2013 09:38

On myslel shora ten obdélník nad šikmou částí střechy vzít úhlopříčkou. Ostatně některé klece to tak mají. Pevnostně to ale moc nepomůže! Spíš by pomohlo dát do těch rohů ještě vzpěry tak aby šly z každé strany do čtvrtiny té bananoidní trubky nad oknem :lol:!

Uživatelský avatar
Johny R
Příspěvky: 1138
Registrován: 20 říj 2010 20:41
tel.: 730622097
auto: Defík 90 300Tdi
Bydliště: Ostrava

Re: Roll Cage

#280 Příspěvek od Johny R » 27 úno 2013 09:39

A vzpěra středem před čelní sklo je samo nejlepší.

Odpovědět