Hlava Td5??? Bastl??
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6539
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Hlava Td5??? Bastl??
No tyvole, dobrou encyklopedii jsem tady rozpoutal, celé to vzniklo tím, že jsem si myslel, že common rail znamená římý vstřik, no to je fuk, to bylo jasné skoro od začátku, že vím, jak to funguje u TD5, jen nevím jak se tomu nadává, natož po anglicku. Prostě v těch cizích termitech ještě nejsem uplně suterénní a pak se mi to takhle vrátí vobloukem jako buzerant.
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hlava Td5??? Bastl??
nie je tomu uplne tak, su problemy ktore sa vyskytuju pri urcitych km (aj u majitelov, co maju od auto od nova) a tie cca sedia. priklad su hlavy u 15p...dava píše:A nebo nemá auto se stočenejma km... Já jsem si jistej, že většině ostatních to taky začne zlobit po půl milionu km, jen jejich tachometry ukazujou půlku.
u dana je rozdiel aj to, ze ho jazdi od nova a stara sa o neho ako o auto, nie ako o vec ktoru chce vyhodit... spravny servis spravi divy, ludi to vsak nezaujima.
Re: Hlava Td5??? Bastl??
visby píše:nie je tomu uplne tak, su problemy ktore sa vyskytuju pri urcitych km (aj u majitelov, co maju od auto od nova) a tie cca sedia. priklad su hlavy u 15p...dava píše:A nebo nemá auto se stočenejma km... Já jsem si jistej, že většině ostatních to taky začne zlobit po půl milionu km, jen jejich tachometry ukazujou půlku.
u dana je rozdiel aj to, ze ho jazdi od nova a stara sa o neho ako o auto, nie ako o vec ktoru chce vyhodit... spravny servis spravi divy, ludi to vsak nezaujima.
JJ, každý auto něco má. Ale nejde to srovnávat pokud někdo nedělá údržbu jak je předepsaný. Podle mýho, pokud tam budou měněný všecky věci jak mají a správný náplně, musí to být ok. Já minulej měsíc dělal inspekci ve svým, jen pod víkem a rozvody, 300 tisíc na to nikdo nesahal a nikde nic, ani vodítka řetězu nejsou zdaleka na konci (novou sadu už mám koupenou). A pak se tady píše o fatálkách u aut ze stejnýho roku ale s polovičním proběhem km. O potížích s hlavama se ví, nedávno ji řešil jeden tady nedaleko, ale přiznal taky že netuší kolik má diskoška najeto.
Tohle znám z Patrolů, málo která prasklá hlava měla pod 600 tisíc km, podle vačky. A to ještě většinou byl hlavním důvodem rozhašenej zbytek motoru,turbo, čerpadlo a vstřiky, takže to žralo jak bejk a majitel to podtáčel aby ušetřil, takže pumpa nestíhala točit v dlouhým motoru vodu
No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince
-
- Příspěvky: 359
- Registrován: 16 čer 2013 19:21
- tel.: 720355414
- auto: Discovery Td5
- Bydliště: Polabí
Re: Hlava Td5??? Bastl??
Jojo, každá značka má některý motory povedený a některý nic moc.
Když se ale koukneme na zkušenosti lidí, jako je třeba Hanys, kterej s takovým strojem projel kus světa a auto nebylo v jeho cestovatelských začátcích zrovna v top stavu a určitě třeba nafta všude nebyla zrovna v extra kvalitě, tak to tak špatný stroje zase asi nebudou.
Nejlíp se jezdí lidem, co tomu nerozumí. Ti si z ničeho nic moc nedělají, sou v klidu a užívaj si jenom ten vejlet.
Jak do toho člověk trošku vidí, má sebou dva metráky dílů a při každym podezřelým zvuku už je na nervy.
Já sem byl zvyklej mít už od klukovských let sebou hromady věcí. Kdysi sem sebou vozíval věci jako celý rozdělovač, vodní pumpu, komplet sadu těsnění, potom vstřiky, čerpadlo,atd. a prakticky sem z toho nic nepoužil.
Pak přišla druhá polovina devadesátých let a pro normální ježdění a práci jsem měl Golfa Td a ducato 2.0 D.
Tyhle auta ve mě vyvolala dojem, že žiju v době dokonalosti. Jenom za málo jezdit, jezdit a jezdit a o nic se nestarat.
Takový auta už ale nikdy nebudou a dle mého názoru, abych byl objektivní, LR ani nikdy v takové kvalitě nic nevyrobil.
LR má ale jiný přednosti.
Je to to samé, jako u motorek. rozumně uvažující motorkář by si HD taky přece nekoupil a jak po něm všichni touží.
Když se ale koukneme na zkušenosti lidí, jako je třeba Hanys, kterej s takovým strojem projel kus světa a auto nebylo v jeho cestovatelských začátcích zrovna v top stavu a určitě třeba nafta všude nebyla zrovna v extra kvalitě, tak to tak špatný stroje zase asi nebudou.
Nejlíp se jezdí lidem, co tomu nerozumí. Ti si z ničeho nic moc nedělají, sou v klidu a užívaj si jenom ten vejlet.
Jak do toho člověk trošku vidí, má sebou dva metráky dílů a při každym podezřelým zvuku už je na nervy.
Já sem byl zvyklej mít už od klukovských let sebou hromady věcí. Kdysi sem sebou vozíval věci jako celý rozdělovač, vodní pumpu, komplet sadu těsnění, potom vstřiky, čerpadlo,atd. a prakticky sem z toho nic nepoužil.
Pak přišla druhá polovina devadesátých let a pro normální ježdění a práci jsem měl Golfa Td a ducato 2.0 D.
Tyhle auta ve mě vyvolala dojem, že žiju v době dokonalosti. Jenom za málo jezdit, jezdit a jezdit a o nic se nestarat.
Takový auta už ale nikdy nebudou a dle mého názoru, abych byl objektivní, LR ani nikdy v takové kvalitě nic nevyrobil.
LR má ale jiný přednosti.
Je to to samé, jako u motorek. rozumně uvažující motorkář by si HD taky přece nekoupil a jak po něm všichni touží.