Plastové lemy na Disco I

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#61 Příspěvek od RudaK » 30 led 2009 07:19

Luboš M. píše:
karel píše: V neposlední řadě zvaž i to jak bude nazvedané auto s vykrojenými lemy vypadat na kolech 31"(245/75/16) :?
To je svatá pravda. Já nasadil na defa široké lemy, a zjistil jsem že mám zase malé pneu. Mám na stnd.alu discích 305/70/16 a lift 2. v SO to nafotím a hodím sem.



Dej tam Luboši podložky pod disky a bude to vypadat perfekt.Jarda tam má 285 a dobrý.
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Luboš M.
Příspěvky: 3310
Registrován: 09 úno 2007 17:16
tel.: 608 969 607
auto: Defender 110
Kontaktovat uživatele:

#62 Příspěvek od Luboš M. » 30 led 2009 14:19

RudaK píše:
Luboš M. píše:To je svatá pravda. Já nasadil na defa široké lemy, a zjistil jsem že mám zase malé pneu. Mám na stnd.alu discích 305/70/16 a lift 2. v SO to nafotím a hodím sem.



Dej tam Luboši podložky pod disky a bude to vypadat perfekt.Jarda tam má 285 a dobrý.
Tak ty už tam mám taky :idea: Přece jen, když to leze ven, tak je to správný off.
http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.

Uživatelský avatar
tomáš štěpnička
Příspěvky: 1452
Registrován: 14 srp 2008 09:37
Bydliště: Nový Jáchymov

#63 Příspěvek od tomáš štěpnička » 30 led 2009 15:27

zdravím.mě se to též líbí,ale z jedné věci bych neměl dobrej pocit-a to z toho že brzdoví kotouče nejsou pěkně schovaný v ráfku :(

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#64 Příspěvek od karel » 30 led 2009 15:35

tomáš štěpnička píše:zdravím.mě se to též líbí,ale z jedné věci bych neměl dobrej pocit-a to z toho že brzdoví kotouče nejsou pěkně schovaný v ráfku :(
Jo to nejsou ale zase se za něma nedrží žádný bordel, protože je sundaný i krycí plechový štít.Naopak vše se daleko snáz čistí.Jediným nebezpečím jsou větší kameny 8)
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#65 Příspěvek od RudaK » 30 led 2009 15:37

tomáš štěpnička píše:zdravím.mě se to též líbí,ale z jedné věci bych neměl dobrej pocit-a to z toho že brzdoví kotouče nejsou pěkně schovaný v ráfku :(


Aspoň se furt nedřou v bahně.... :wink: ( když je ráfek plnéj bordelu )
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
tomáš štěpnička
Příspěvky: 1452
Registrován: 14 srp 2008 09:37
Bydliště: Nový Jáchymov

#66 Příspěvek od tomáš štěpnička » 30 led 2009 15:47

to sice jo,ale taky se krásně roseká o kámen :( a zrovna v bahně,kde nevíš co se schovává :o chtěl jsem podobně řešit roztažení RRC,ale když jsem tam viděl trčet ty kotouče,tak mě to rychle přešlo :o

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

#67 Příspěvek od Miky_CZ » 30 led 2009 16:10

karel: myslis ze mam sundat aji ten kryci plech u kotoucu? ja ho tam chtel nechat
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2670
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

#68 Příspěvek od teslo » 30 led 2009 16:37

Brzdove kotuce trciace von z disku? To mate ake ET?
Ale nebal by som sa velmi o ne. Pokial sofer pred seba pozera, tak sa velkemu kamenu spravidla dokaze vyhnut. male kamene by som neriesil...
Kryci plech plni funkci ochranneho plechu iba na ceste a v snehu. V bahne plni fukciu zadrziavacieho plechu, aby sa tam bordel udrzal co najdlhsie a skomplikoval umyvanie brzd :twisted:
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

#69 Příspěvek od Miky_CZ » 30 led 2009 16:39

to ET by me taky zajimalo od dir dovnitr je to 70mm a ven 140mm cca dokaze nekdo z toho urcit to ET?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#70 Příspěvek od RudaK » 30 led 2009 17:03

Můžu to zítra za dne nafotit. Podložky 3 cm a ET tam je taky,takže zítra. :wink:
kola mám jak Zanzibar na tomdle Pick upu : http://www.landroverforum.cz/forum/view ... sc&start=0
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2670
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

#71 Příspěvek od teslo » 30 led 2009 17:11

Miky_CZ píše:to ET by me taky zajimalo od dir dovnitr je to 70mm a ven 140mm cca dokaze nekdo z toho urcit to ET?
Et mas cca -35
Standard ET je +33
S tymi +/- som si nie celkom isty, ale rozdiel je skoro 7 cm von oproti origo.
Tolko mam aj ja a nemam nemam pocit ze by boli tie kotuce nejako velmi vystavene riziku. 8)
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

#72 Příspěvek od Miky_CZ » 30 led 2009 17:18

et bude -33 je to normalni plechac akorat ma zavarene ventilky a ventilky na druhe strane a je sproste otoceny
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#73 Příspěvek od karel » 30 led 2009 19:20

Miky_CZ píše:karel: myslis ze mam sundat aji ten kryci plech u kotoucu? ja ho tam chtel nechat
Já ho nechal vzadu sundat LandJirkou protože byl pokřivený a dost rezavý, přední zatím mám, ale je fakt, že toho stejně moc nezachrání.
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

#74 Příspěvek od MOPADŽI » 30 led 2009 22:00

Luboš M. píše:
RudaK píše:


Dej tam Luboši podložky pod disky a bude to vypadat perfekt.Jarda tam má 285 a dobrý.
Tak ty už tam mám taky :idea: Přece jen, když to leze ven, tak je to správný off.
Moje řeč chlapci :ty jeden...: Pořádné lemy, kola a podložky ! To auto, pak vypadá úplně skvěle :wink:

Dej sem fotky Luboši, jsem zvědav :roll:
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Luboš M.
Příspěvky: 3310
Registrován: 09 úno 2007 17:16
tel.: 608 969 607
auto: Defender 110
Kontaktovat uživatele:

#75 Příspěvek od Luboš M. » 01 úno 2009 22:01

Dej tam Luboši podložky pod disky a bude to vypadat perfekt.Jarda tam má 285 a dobrý.[/quote]
Tak ty už tam mám taky :idea: Přece jen, když to leze ven, tak je to správný off.[/quote]

Moje řeč chlapci :ty jeden...: Pořádné lemy, kola a podložky ! To auto, pak vypadá úplně skvěle :wink:

Dej sem fotky Luboši, jsem zvědav :roll:[/quote]



Slíbené fotky:
Přílohy
DSC_0240.JPG
DSC_0240.JPG (88.22 KiB) Zobrazeno 4461 x
DSC_0241.JPG
DSC_0241.JPG (90.55 KiB) Zobrazeno 4461 x
DSC_0270.JPG
DSC_0270.JPG (77 KiB) Zobrazeno 4461 x
http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

#76 Příspěvek od Miky_CZ » 02 úno 2009 00:12

a muzete mi tu dat nekdo fotku disca na 245/75R16 ?? at vim jak to vypada zhruba
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#77 Příspěvek od karel » 02 úno 2009 06:56

Miky_CZ píše:a muzete mi tu dat nekdo fotku disca na 245/75R16 ?? at vim jak to vypada zhruba
myslíš v kombinaci s lemy :?: Takovou fotku asi bude mít málokdo, protože lemy se dávají pro co možná největší gumy a 245/75/16 dáš i na disko bez úprav, samozřejmě bez otočených ráfků :idea:
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

#78 Příspěvek od Miky_CZ » 02 úno 2009 09:29

staci bez lemu
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42

#79 Příspěvek od Stavros » 02 úno 2009 09:31

Obrázek

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

#80 Příspěvek od Miky_CZ » 02 úno 2009 09:48

diky a fotku z boku bys nemel?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Odpovědět