Expediční výbava - žebříky

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Zpráva
Autor
Sam

Expediční výbava - žebříky

#1 Příspěvek od Sam » 24 dub 2007 18:59

Nevíte kdo vyráběl tyhle žebříky? Našel jsem hodně nejrůznějších výrobců výjezdových pásů a žebříků u nás v Německu i UK, ale tenhle typ nedělá nikdo :cry: Nám by se dost šiknul.

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4205
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od low » 25 dub 2007 08:27

pokud by jsi to chtel na stabilni pouziti, tak by se dal asi pouzit asi kus leseni PERI, pouziva se to napr pro bedneni apod

Sam

#3 Příspěvek od Sam » 25 dub 2007 10:08

low píše:pokud by jsi to chtel na stabilni pouziti, tak by se dal asi pouzit asi kus leseni PERI, pouziva se to napr pro bedneni apod
Dík za tip. Uvidíme jak to bude s nosností, potřebujeme překonávat takové převýšení jako je nahoře a jde o mobilitu "provizorního mostu".

Uživatelský avatar
Kocur
Příspěvky: 366
Registrován: 09 úno 2007 12:45

#4 Příspěvek od Kocur » 25 dub 2007 10:33

Koukal sem na jejich stranky a nenasel sem tam zadny technicky info, vis neco blizsiho, dej sem kdyztak fotku tvyho typu a tach. info dik

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4205
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od low » 25 dub 2007 10:59

nic blizsiho nevim, ale jsem presvedcenej, ze to nosnost bude mit hodne dostatecnou, nejlepsi je tam zavolat a optat se. jen mne to napaslo, ze to dost casto vidam na stavbach, a ze to funguje

Uživatelský avatar
Kocur
Příspěvky: 366
Registrován: 09 úno 2007 12:45

#6 Příspěvek od Kocur » 25 dub 2007 12:02

No podle tech nakresu a fotek co sem videl sou nejaky ze dreva a to neni moc good :?

Potapěč

#7 Příspěvek od Potapěč » 25 dub 2007 13:09

Kamoš v Rakousku má něco podobného z duralu, používá to i jako výjezd na návěs kamionu. :idea:

Sam

#8 Příspěvek od Sam » 25 dub 2007 13:52

Nájezdy nabízí hodně výrobců, ale otázka je také cena :? Namátkou třeba tady Němci:
http://www.mauderer.de/en/products/bava ... -kerbs.php
či Angláni:
http://www.sararamps.co.uk/wheelchair.html
Ale to stále není ono. Nejraději bych ty, co jsem uvedl nahoře. Ale ať jsem hledal, jak jsem hledal nikde nic.

Potapěč

#9 Příspěvek od Potapěč » 25 dub 2007 14:23

Tak si je nech vyrobit z duralových profilů. :idea:

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#10 Příspěvek od RudaK » 25 dub 2007 19:35

low píše:pokud by jsi to chtel na stabilni pouziti, tak by se dal asi pouzit asi kus leseni PERI, pouziva se to napr pro bedneni apod
Tohle mě taky napadlo.Na pohled to vypadá,že by to mohlo plnit účel.Je to lehké,akorát jestli by to vydrželo zatížení,přeci to je jen stavěné na pochůzku člověkem.
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Sam

#11 Příspěvek od Sam » 25 dub 2007 21:29

Potapěč píše:Tak si je nech vyrobit z duralových profilů. :idea:
Asi je to jediná varianta, jen najít vhodný profil a někoho kdo to spočítá. Sehnali jsme duralové 4m lávky, ale bohužel ty se prohýbají i podepřené :?

Potapěč

#12 Příspěvek od Potapěč » 25 dub 2007 21:42

Ale ty na tý fotce sou dlouhý tak 3 metry. :idea:

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11534
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od eliott » 25 dub 2007 21:48

No podle fotek bych odhadovat profil 8x8, sílu stěny je třeba spočítat, ale doby, kdy jsem to uměl, jsou asi dáááávno pryč. :?

Sam

#14 Příspěvek od Sam » 25 dub 2007 21:54

No jasně a ještě k sobě vázané a jiný profil. Ty lávky jsou vařené pouze z L profilů, ale dvojitě. Koupil jsem je po 1500,- v agrobazaru. Lehčí vozidla 200 - 400 kg uvezou v pohodě, ale my potřebujeme desetinásobek. Profi nájezdy z odkazů výše vycházejí při délce 3 m na cca na 15 tis. jeden :?

Sam

#15 Příspěvek od Sam » 25 dub 2007 21:57

eliott píše:No podle fotek bych odhadovat profil 8x8, sílu stěny je třeba spočítat, ale doby, kdy jsem to uměl, jsou asi dáááávno pryč. :?
Taky jsem to uměl, mám to uložený v paměti, ale ztratil jsem od těch buněk klíče... :?

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11534
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od eliott » 25 dub 2007 22:11

Tak řekni Alzhaimerovi, ať ti ty klíče půjčí :mrgreen:

Uživatelský avatar
coroner
Příspěvky: 159
Registrován: 12 pro 2006 22:10
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od coroner » 25 dub 2007 23:06

Asi žádnou užitečnou radu nepřidám :oops:
Já bych si sice nevzpoměl jak to spočítat, ale možná bych si vzpoměl, do jakého softwaru to zadat, aby to udělal za mě :lol:
Ještě spíš jinou slitinu hliníku než klasickej dural AlCuMg (dural 2024) nebo AlZnMgCu. Protože je obtížně svařitelnej, svarová pevnost míň jak 0,6 pevnosti základního materiálu. A ten svar se sice dá taky namodelovat, ale pokud to bude vařit člověk, tak je ten výpočet stejně na dvě věci.
No já to počítat raději nebudu, bo by to ještě někde prdlo a je to na mě.
Range Rover 4.6 Vogue, 2001
Vůz vyvolávající přijemné pocity v podbřišku všech majitelů ropných věží a lehký nervový otřes aktivistů Greenpeace.
http://www.classic-oldtimer.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Sam

#18 Příspěvek od Sam » 26 dub 2007 08:10

eliott píše:Tak řekni Alzhaimerovi, ať ti ty klíče půjčí :mrgreen:
Nepůjčí. Zmetek. A ještě předvádí čím dál tím větší germánskou rozpínavost :?
coroner píše: ........svar se sice dá taky namodelovat, ale pokud to bude vařit člověk.....No já to počítat raději nebudu, bo by to ještě někde prdlo a je to na mě.
Jo lidi jsou nevděční.... také mám takové zkušenosti. Kdysi (za hlubokého socanu kdy nebylo možno nic koupit) jsem udělal známému palubková vyjížděcí vrata pod strop na dvougaráž, odléval jsem k tomu závaží, než jsem na to přišel aby to fungovalo stálo mě to tři týdny času. Byl šťastnej jak blecha do té chvíle (po třech letech) než mu jedno závaží spadlo, protože se uvolnily šroubky z otřesů. To že to má kontrolovat už zapoměl. :roll:

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2886
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od erik » 26 dub 2007 09:40

coroner píše:Asi žádnou užitečnou radu nepřidám :oops:
Já bych si sice nevzpoměl jak to spočítat, ale možná bych si vzpoměl, do jakého softwaru to zadat, aby to udělal za mě :lol:
Ještě spíš jinou slitinu hliníku než klasickej dural AlCuMg (dural 2024) nebo AlZnMgCu. Protože je obtížně svařitelnej, svarová pevnost míň jak 0,6 pevnosti základního materiálu. A ten svar se sice dá taky namodelovat, ale pokud to bude vařit člověk, tak je ten výpočet stejně na dvě věci.
No já to počítat raději nebudu, bo by to ještě někde prdlo a je to na mě.
Plne se ztotoznuju...Zkusime to hodit do stroje Jachyme, jen pro orientaci. I forma dynamickeho razu od prepadavani ze sprusle na sprusli se da vypocitat, treba i limitni najezdova rychlost,mozna kdybychom se moc snazili i maximalni pocet zatezovacich cyklu.... ale je pravdou , ze to je jen teorie. Kvalita svaru a pod by mela projit labakem. Uz to vidim nad 20m srazem jak to ze strachu nekdo napali,aby prejel a a a :roll:
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4205
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od low » 26 dub 2007 09:59

krasna vedecka diskuse, to se mne libi :-)))

Odpovědět