problém s ABS
Moderátor: Acon
problém s ABS
Po výmene karoserie mi natlakuje motorček na ABS brzdy a tie zablokujú predné kolesá.Ked ho odpojím a vypustím tkak z brzd je to v pohode ale takmer nebrzdí a po chvíli sa znova postupne brzdením zablokujú predné kolesá.Neviete niekto v čom može byť problém.dík
- Hubert
- Příspěvky: 2518
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém s ABS
Zkontroluj zda jsi správně napojil trubky na modulátor.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Re: problém s ABS
No nerobil som to ja ale karosár čo prehadzoval kasnu a to som skontroloval ako prvé a podla neho aj podla schémy by to malo byt ok.tak nefim nefim....
- Hubert
- Příspěvky: 2518
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém s ABS
O jaký ročník a motorizaci auta se jedná?
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Re: problém s ABS
Je to RRC V8 3.9 EFI r.v.1992(farba modrá :
)Jeden mechanik spominal nieco s tou expanznou nádobkou niečo o nejakom plyne ale sam si nebol istý.Ja niesom mechanik a presne ani neviem na akom principe konkretne to ABS funguje
ale mne to pripada ako keby ten mechanizmus ktorý zabespečuje pri brzdení uvolnenie a opetovné zablokovanie čelustí
fungoval iba jednosmerne aj to iba pri odpojenom motorčeku.Pri zapnutom natlakuje na tvrdo predok aj pedal je uplne hore uplne tvrdý.

ale mne to pripada ako keby ten mechanizmus ktorý zabespečuje pri brzdení uvolnenie a opetovné zablokovanie čelustí
fungoval iba jednosmerne aj to iba pri odpojenom motorčeku.Pri zapnutom natlakuje na tvrdo predok aj pedal je uplne hore uplne tvrdý.