karbíky

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
tomáš štěpnička
Příspěvky: 1452
Registrován: 14 srp 2008 09:37
Bydliště: Nový Jáchymov

karbíky

#1 Příspěvek od tomáš štěpnička » 10 lis 2010 11:15

zdravím.
chci se zeptat zda někdo nevíte kde sehnat dvojité vertikální karbce
potřeboval bych 3 -chtěl bych je osadit na Ford Capri
předem díky za rady

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2876
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: karbíky

#2 Příspěvek od Mirko » 10 lis 2010 12:30

Byl jsem v kontaktu s těmito borci z Prahy:
http://www.motor-excel.cz/?utm_source=t ... topkontakt" onclick="window.open(this.href);return false;
nakonec jsem koupil z Ameriky, ale pan Čepek dělal angažovaný a fundovaný dojem.
Mirko

Uživatelský avatar
tomáš štěpnička
Příspěvky: 1452
Registrován: 14 srp 2008 09:37
Bydliště: Nový Jáchymov

Re: karbíky

#3 Příspěvek od tomáš štěpnička » 10 lis 2010 12:37

díky za info -tam bych se i mohl stavět-mám to co by kamenem :wink:
ty jsi asi žešil karbík na RR? ....edelbrock?

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3587
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

Re: karbíky

#4 Příspěvek od Land Jirka » 10 lis 2010 13:33

Mirko myslím řešil karbec na JEEP
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2876
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: karbíky

#5 Příspěvek od Mirko » 10 lis 2010 13:35

No way,
mám na Jeepovi Webera 34/34 DGES (což, jak jsem později zjistil, je Solex, který je prodáván pro americký trh jako Weber), kupoval jsem tehdy celou přestavbovou sadu ze sériového Carter na tento Weber, protože Carter měl strašně moc emisního harampádí. Pana Čepka jsem pak několikrát kontaktoval, protože mi ten "Weber" stále neběží jak má, ale ještě jsem se k němu do Prahy nedostal k seřízení. Právě on mi ale zjistil, co to je zač, kde sehnat trysky apd.
Range mám sériového s hotwirem, ale už měl párkrát těsně před výměnou za karbec. Pokaždé si to rozmyslel. :D
Mirko

Uživatelský avatar
tomáš štěpnička
Příspěvky: 1452
Registrován: 14 srp 2008 09:37
Bydliště: Nový Jáchymov

Re: karbíky

#6 Příspěvek od tomáš štěpnička » 10 lis 2010 13:57

já koukal na stránky Edelbrock,že dělaji pěkný věci -třeba na RR V8 sací potrubí i s karbcem-bohužel se zřejmě amíci
věnujou hlavně V8
na V6 jsem tam nic nenašel

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2876
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: karbíky

#7 Příspěvek od Mirko » 10 lis 2010 14:10

Tak tam hoď Rover V8, v Englandu to dělají běžně. :mrk
http://www.capriracing.co.uk/V8conversion.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://passionford.com/forum/general-di ... capri.html" onclick="window.open(this.href);return false;
aspoň můžeš objednat díly s množstevní slevou :D

Uživatelský avatar
tomáš štěpnička
Příspěvky: 1452
Registrován: 14 srp 2008 09:37
Bydliště: Nový Jáchymov

Re: karbíky

#8 Příspěvek od tomáš štěpnička » 10 lis 2010 14:15

tato možnost mě taky napadá (motor mám dokonce doma) ale nevím jak by to jednak bylo s přihlášením ¨
a pak - to jsem tedy ještě neřešil,ale nevím co tam na to dávaj za převodovku

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2876
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: karbíky

#9 Příspěvek od Mirko » 10 lis 2010 15:41

To jsem zas něco provedl :whew
MG, Morgany a podobné tam dávají LT77. Označení je stejné jako pětikvalt v RRC, ale nevím jestli jsou úplně shodné.

Uživatelský avatar
tomáš štěpnička
Příspěvky: 1452
Registrován: 14 srp 2008 09:37
Bydliště: Nový Jáchymov

Re: karbíky

#10 Příspěvek od tomáš štěpnička » 10 lis 2010 15:48

že by po sundání rozvodovky a redukce? možná by to šlo,ale přijde mi že se nemůže vejít do toho tunelu který ta kastle má

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2906
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: karbíky

#11 Příspěvek od Neklan » 10 lis 2010 17:36

tomáš štěpnička píše:já koukal na stránky Edelbrock,že dělaji pěkný věci -třeba na RR V8 sací potrubí i s karbcem-bohužel se zřejmě amíci
věnujou hlavně V8
na V6 jsem tam nic nenašel
Tuhle sestavu mám ve svém RRC, ale kupodivu karbec (čtyřkomorový spádový) je vyráběn ve španělské továrně Webera a v USA prodáván pod značkou Edelbrock. Svět se tak nějak globálně smrsknul...... :hmm:
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250

Uživatelský avatar
Jan Kucera
Příspěvky: 678
Registrován: 11 bře 2007 09:17
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: karbíky

#12 Příspěvek od Jan Kucera » 10 lis 2010 18:22

z mojí skušenosti je pan Čepek kasička. a pokud Webery tak ted ta výroba španelská prý nestojí za moc, tak leda za dobrou cenu jsou na ebayi. i speedpro v Plzni je uměj.
"I pád na držku je pohyb dopředu"

Disco 3 Beru3ka aneb Dukovany na kolech - co na me dnes blikne za fail? :o)

Uživatelský avatar
tomáš štěpnička
Příspěvky: 1452
Registrován: 14 srp 2008 09:37
Bydliště: Nový Jáchymov

Re: karbíky

#13 Příspěvek od tomáš štěpnička » 11 lis 2010 12:47

Neklan píše:
tomáš štěpnička píše:já koukal na stránky Edelbrock,že dělaji pěkný věci -třeba na RR V8 sací potrubí i s karbcem-bohužel se zřejmě amíci
věnujou hlavně V8
na V6 jsem tam nic nenašel
Tuhle sestavu mám ve svém RRC, ale kupodivu karbec (čtyřkomorový spádový) je vyráběn ve španělské továrně Webera a v USA prodáván pod značkou Edelbrock. Svět se tak nějak globálně smrsknul...... :hmm:

jak to s tím 4komorákem funguje?

Uživatelský avatar
Honzan
Příspěvky: 694
Registrován: 24 lis 2008 21:24
tel.: 728581532
auto: DI
Bydliště: Blansko

Re: karbíky

#14 Příspěvek od Honzan » 11 lis 2010 13:15

do fordu a primo capri delal ydejsi uzivatel skritekx nebo tak nejak, najdes ho v range sekci...
"třístovka" je spravna volba, i kdyz obcas zastavkuje :D

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2906
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: karbíky

#15 Příspěvek od Neklan » 11 lis 2010 17:58

Tuhle sestavu mám ve svém RRC, ale kupodivu karbec (čtyřkomorový spádový) je vyráběn ve španělské továrně Webera a v USA prodáván pod značkou Edelbrock. Svět se tak nějak globálně smrsknul...... :hmm:[/quote]


jak to s tím 4komorákem funguje?[/quote]

Výborně, údajně by to u 3,5 l mělo zvednout výkon až o 20%. K mojí 4,6 l to také pěkně pasuje. Spotřeba je s tím také dobrá.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250

Uživatelský avatar
krestak
Příspěvky: 1080
Registrován: 24 lis 2008 21:39
Bydliště: Býkev

Re: karbíky

#16 Příspěvek od krestak » 11 lis 2010 19:03

Neklan píše:Tuhle sestavu mám ve svém RRC, ale kupodivu karbec (čtyřkomorový spádový) je vyráběn ve španělské továrně Webera a v USA prodáván pod značkou Edelbrock. Svět se tak nějak globálně smrsknul...... :hmm:

jak to s tím 4komorákem funguje?[/quote]

Výborně, údajně by to u 3,5 l mělo zvednout výkon až o 20%. K mojí 4,6 l to také pěkně pasuje. Spotřeba je s tím také dobrá.[/quote]

:shock: :shock: na kolik to vyjde :?: každej koník dobrej :hmm:
101FC GS
S II 109
110 HAE
tel. 721763960

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2906
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: karbíky

#17 Příspěvek od Neklan » 11 lis 2010 21:44

Ono to asi není o tom, že každý koník je dobrý, protože Pešlik tvrdí, že to jede lépe než vstřikovací V8. A pokud má karburátorová V8 135k a vstřikovací 3,5 l nějakých cca 150k, pak 3,5 l s Edelbrockem by mohla mít kolem 160-ti k. Je fakt, že teď ,když mám svojí 4,6 l konečně pořádně naladěnou, tak věřím, že s tím karburátorem dává opravdu těch cca 250k, jak proklamovali v RPI. Cena tomu holt odpovídá. V Anglii celá sranda včetně manifolds, tedy svodů a instalačního materiálu vyjde dneska už na 850 liber, což při dnešním nízkém kurzu libry je cca 23 a půl tisíce. V Americe to ale prý stojí polovinu, takže bych to asi objednal přímo tam, protože i spoštovným a clem by to nemělo být dražší než nějakých 15 tisíc.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250

Uživatelský avatar
tomáš štěpnička
Příspěvky: 1452
Registrován: 14 srp 2008 09:37
Bydliště: Nový Jáchymov

Re: karbíky

#18 Příspěvek od tomáš štěpnička » 12 lis 2010 15:34

kolik by tak asi mohla mít koní ta 3,5 stříkačka kdyby se zrušila elektrika a dal ten 4komorák :idea:

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2906
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: karbíky

#19 Příspěvek od Neklan » 12 lis 2010 22:10

To bych asi jenom hádal, vím jenom, že Pešlik měl v závoďáku původně stříkačku 4,0 l (speciálně stavěnou pro závody na 3,9 l bloku) a vyměnil jí za tenhle karburátor. Říkal, že pak to teprve mělo ty správný grády - mohu potvrdit, řídil jsem to. Je to trochu zvláštní zkušenost, být přikurtován 5-ti bodovými pasy do skořepinové sedačky za volantem RRC a točit Rover V8 přes 6.000 otáček...
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250

Odpovědět