karbíky
Moderátor: Acon
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1452
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
karbíky
zdravím.
chci se zeptat zda někdo nevíte kde sehnat dvojité vertikální karbce
potřeboval bych 3 -chtěl bych je osadit na Ford Capri
předem díky za rady
chci se zeptat zda někdo nevíte kde sehnat dvojité vertikální karbce
potřeboval bych 3 -chtěl bych je osadit na Ford Capri
předem díky za rady
- Mirko
- Příspěvky: 2876
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: karbíky
Byl jsem v kontaktu s těmito borci z Prahy:
http://www.motor-excel.cz/?utm_source=t ... topkontakt" onclick="window.open(this.href);return false;
nakonec jsem koupil z Ameriky, ale pan Čepek dělal angažovaný a fundovaný dojem.
Mirko
http://www.motor-excel.cz/?utm_source=t ... topkontakt" onclick="window.open(this.href);return false;
nakonec jsem koupil z Ameriky, ale pan Čepek dělal angažovaný a fundovaný dojem.
Mirko
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1452
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: karbíky
díky za info -tam bych se i mohl stavět-mám to co by kamenem
ty jsi asi žešil karbík na RR? ....edelbrock?

ty jsi asi žešil karbík na RR? ....edelbrock?
- Land Jirka
- Příspěvky: 3587
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: karbíky
Mirko myslím řešil karbec na JEEP
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431
- Mirko
- Příspěvky: 2876
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: karbíky
No way,
mám na Jeepovi Webera 34/34 DGES (což, jak jsem později zjistil, je Solex, který je prodáván pro americký trh jako Weber), kupoval jsem tehdy celou přestavbovou sadu ze sériového Carter na tento Weber, protože Carter měl strašně moc emisního harampádí. Pana Čepka jsem pak několikrát kontaktoval, protože mi ten "Weber" stále neběží jak má, ale ještě jsem se k němu do Prahy nedostal k seřízení. Právě on mi ale zjistil, co to je zač, kde sehnat trysky apd.
Range mám sériového s hotwirem, ale už měl párkrát těsně před výměnou za karbec. Pokaždé si to rozmyslel.
Mirko
mám na Jeepovi Webera 34/34 DGES (což, jak jsem později zjistil, je Solex, který je prodáván pro americký trh jako Weber), kupoval jsem tehdy celou přestavbovou sadu ze sériového Carter na tento Weber, protože Carter měl strašně moc emisního harampádí. Pana Čepka jsem pak několikrát kontaktoval, protože mi ten "Weber" stále neběží jak má, ale ještě jsem se k němu do Prahy nedostal k seřízení. Právě on mi ale zjistil, co to je zač, kde sehnat trysky apd.
Range mám sériového s hotwirem, ale už měl párkrát těsně před výměnou za karbec. Pokaždé si to rozmyslel.

Mirko
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1452
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: karbíky
já koukal na stránky Edelbrock,že dělaji pěkný věci -třeba na RR V8 sací potrubí i s karbcem-bohužel se zřejmě amíci
věnujou hlavně V8
na V6 jsem tam nic nenašel
věnujou hlavně V8
na V6 jsem tam nic nenašel
- Mirko
- Příspěvky: 2876
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: karbíky
Tak tam hoď Rover V8, v Englandu to dělají běžně.
http://www.capriracing.co.uk/V8conversion.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://passionford.com/forum/general-di ... capri.html" onclick="window.open(this.href);return false;
aspoň můžeš objednat díly s množstevní slevou

http://www.capriracing.co.uk/V8conversion.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://passionford.com/forum/general-di ... capri.html" onclick="window.open(this.href);return false;
aspoň můžeš objednat díly s množstevní slevou

- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1452
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: karbíky
tato možnost mě taky napadá (motor mám dokonce doma) ale nevím jak by to jednak bylo s přihlášením ¨
a pak - to jsem tedy ještě neřešil,ale nevím co tam na to dávaj za převodovku
a pak - to jsem tedy ještě neřešil,ale nevím co tam na to dávaj za převodovku
- Mirko
- Příspěvky: 2876
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: karbíky
To jsem zas něco provedl
MG, Morgany a podobné tam dávají LT77. Označení je stejné jako pětikvalt v RRC, ale nevím jestli jsou úplně shodné.

MG, Morgany a podobné tam dávají LT77. Označení je stejné jako pětikvalt v RRC, ale nevím jestli jsou úplně shodné.
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1452
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: karbíky
že by po sundání rozvodovky a redukce? možná by to šlo,ale přijde mi že se nemůže vejít do toho tunelu který ta kastle má
Re: karbíky
Tuhle sestavu mám ve svém RRC, ale kupodivu karbec (čtyřkomorový spádový) je vyráběn ve španělské továrně Webera a v USA prodáván pod značkou Edelbrock. Svět se tak nějak globálně smrsknul......tomáš štěpnička píše:já koukal na stránky Edelbrock,že dělaji pěkný věci -třeba na RR V8 sací potrubí i s karbcem-bohužel se zřejmě amíci
věnujou hlavně V8
na V6 jsem tam nic nenašel

Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
- Jan Kucera
- Příspěvky: 678
- Registrován: 11 bře 2007 09:17
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: karbíky
z mojí skušenosti je pan Čepek kasička. a pokud Webery tak ted ta výroba španelská prý nestojí za moc, tak leda za dobrou cenu jsou na ebayi. i speedpro v Plzni je uměj.
"I pád na držku je pohyb dopředu"
Disco 3 Beru3ka aneb Dukovany na kolech - co na me dnes blikne za fail? :o)
Disco 3 Beru3ka aneb Dukovany na kolech - co na me dnes blikne za fail? :o)
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1452
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: karbíky
Neklan píše:Tuhle sestavu mám ve svém RRC, ale kupodivu karbec (čtyřkomorový spádový) je vyráběn ve španělské továrně Webera a v USA prodáván pod značkou Edelbrock. Svět se tak nějak globálně smrsknul......tomáš štěpnička píše:já koukal na stránky Edelbrock,že dělaji pěkný věci -třeba na RR V8 sací potrubí i s karbcem-bohužel se zřejmě amíci
věnujou hlavně V8
na V6 jsem tam nic nenašel
jak to s tím 4komorákem funguje?
Re: karbíky
do fordu a primo capri delal ydejsi uzivatel skritekx nebo tak nejak, najdes ho v range sekci...
"třístovka" je spravna volba, i kdyz obcas zastavkuje :D
Re: karbíky
Tuhle sestavu mám ve svém RRC, ale kupodivu karbec (čtyřkomorový spádový) je vyráběn ve španělské továrně Webera a v USA prodáván pod značkou Edelbrock. Svět se tak nějak globálně smrsknul......
[/quote]
jak to s tím 4komorákem funguje?[/quote]
Výborně, údajně by to u 3,5 l mělo zvednout výkon až o 20%. K mojí 4,6 l to také pěkně pasuje. Spotřeba je s tím také dobrá.

jak to s tím 4komorákem funguje?[/quote]
Výborně, údajně by to u 3,5 l mělo zvednout výkon až o 20%. K mojí 4,6 l to také pěkně pasuje. Spotřeba je s tím také dobrá.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
Re: karbíky
Neklan píše:Tuhle sestavu mám ve svém RRC, ale kupodivu karbec (čtyřkomorový spádový) je vyráběn ve španělské továrně Webera a v USA prodáván pod značkou Edelbrock. Svět se tak nějak globálně smrsknul......
jak to s tím 4komorákem funguje?[/quote]
Výborně, údajně by to u 3,5 l mělo zvednout výkon až o 20%. K mojí 4,6 l to také pěkně pasuje. Spotřeba je s tím také dobrá.[/quote]




101FC GS
S II 109
110 HAE
tel. 721763960
S II 109
110 HAE
tel. 721763960
Re: karbíky
Ono to asi není o tom, že každý koník je dobrý, protože Pešlik tvrdí, že to jede lépe než vstřikovací V8. A pokud má karburátorová V8 135k a vstřikovací 3,5 l nějakých cca 150k, pak 3,5 l s Edelbrockem by mohla mít kolem 160-ti k. Je fakt, že teď ,když mám svojí 4,6 l konečně pořádně naladěnou, tak věřím, že s tím karburátorem dává opravdu těch cca 250k, jak proklamovali v RPI. Cena tomu holt odpovídá. V Anglii celá sranda včetně manifolds, tedy svodů a instalačního materiálu vyjde dneska už na 850 liber, což při dnešním nízkém kurzu libry je cca 23 a půl tisíce. V Americe to ale prý stojí polovinu, takže bych to asi objednal přímo tam, protože i spoštovným a clem by to nemělo být dražší než nějakých 15 tisíc.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1452
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: karbíky
kolik by tak asi mohla mít koní ta 3,5 stříkačka kdyby se zrušila elektrika a dal ten 4komorák 

Re: karbíky
To bych asi jenom hádal, vím jenom, že Pešlik měl v závoďáku původně stříkačku 4,0 l (speciálně stavěnou pro závody na 3,9 l bloku) a vyměnil jí za tenhle karburátor. Říkal, že pak to teprve mělo ty správný grády - mohu potvrdit, řídil jsem to. Je to trochu zvláštní zkušenost, být přikurtován 5-ti bodovými pasy do skořepinové sedačky za volantem RRC a točit Rover V8 přes 6.000 otáček...
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250