Miro, to su mi novinky
A to mas standardny rozmer pneu
Ja diff nemam, ale skusim sa opytat.
No dve veci:
1, diferak: standardne mas dvoj satelitovy. Ten je najslabsi. Lepsi je stvor satelitovy. Este pevnejsia by mala byt ARB uzavierka( alebo maxidrive, mcnamara...). Potom su tu este neznicitelne a obrovske salisbury napravy, ale s tym by bolo tolko roboty, ze je na to hroza len pomysliet.
2, poloosy: 10 drazkove su najslabsie roveracke. Silnejsie su 24 drazkove, ale to tiez vyzaduje( v Tvojom pripade) vymenu diferaku, a upravu( vymenu) nabojov. Ale da sa to vymenit bez zmeny celej napravy. Je to iba zopar dielov. No a potom su pevnostne poloosy. Napr. maxidrive.
Napr. niektori anglicania na svojich specialoch pouzivaju setup. vzadu 24-drazkovy dif( uzavierka) a pevnostne poloosy. Predu 10 drazkovy dif( uzavierka), standardne poloosy a pevnostne homokinetaky. Treba rozmyslat, nie ze CI mi to odide ale KEDY mi to odide a treba zvolit mensie zlo. Co sa tyka aj dostupnosti dielu( ceny), pristupu( rozobratie) a naslednej vymeny. Vzdy si treba zhodnotit co chces aby bol najslabsi clanok a na ten sa sustredit. Pokial das vsetko pevnostne, tak zas nebudes vediet co bude najslabsie miesto a budes trpnut co Ti prdne. V pripade anglicanov vedia se su to tie predne poloosy, ktore su u nich lahko( lacno) dostupne a vymena je jednoducha...
Takze z mojho pohladu ak chces nieco robit so zadkom a komplexne, tak chod do uzavierky a pevnostnych polovciel.
Ale pokial chces stavat special, tak to je ina vec
