Podvozek LIFT 2"

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
motohanz
Příspěvky: 1038
Registrován: 08 bře 2007 11:40
Kontaktovat uživatele:

Podvozek LIFT 2"

#1 Příspěvek od motohanz » 23 črc 2007 20:06

MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3588
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Land Jirka » 23 črc 2007 21:03

Vypadá to dobře a je tam všechno pohromadě. :D
Deš do toho :?:

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11533
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od eliott » 23 črc 2007 22:05

Podle mne jsou všechny tyhle lift sady divný, a to z jednoho prostého důvodu. Správně by pera neměly při kříení vypadnout z horního uložení, resp pero by stále mělo tlačit na nápravu, i když je tlumič na doraz vytažený. Řešení dislokačními konusy je sice jednoduché, ale podle mého nesprávné.

Uživatelský avatar
motohanz
Příspěvky: 1038
Registrován: 08 bře 2007 11:40
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od motohanz » 23 črc 2007 22:28

Land Jirka píše:Vypadá to dobře a je tam všechno pohromadě. :D
Deš do toho :?:
jojo prave ze bych do toho asi sel....tak proto se ptam.... :)
MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz

Uživatelský avatar
motohanz
Příspěvky: 1038
Registrován: 08 bře 2007 11:40
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od motohanz » 23 črc 2007 22:29

eliott píše:Podle mne jsou všechny tyhle lift sady divný, a to z jednoho prostého důvodu. Správně by pera neměly při kříení vypadnout z horního uložení, resp pero by stále mělo tlačit na nápravu, i když je tlumič na doraz vytažený. Řešení dislokačními konusy je sice jednoduché, ale podle mého nesprávné.


Jako ze by mela bejt mit delsi drahu propruzeni nez tlumic?
MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11533
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od eliott » 23 črc 2007 22:43

No jasně, jinak je ti to bez uzávěry k prdu.

Uživatelský avatar
motohanz
Příspěvky: 1038
Registrován: 08 bře 2007 11:40
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od motohanz » 23 črc 2007 23:01

to je fakt to kolo vlastne nebude pritlaceny ke zemi vid?
MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11533
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od eliott » 23 črc 2007 23:32

:idea: no jasně, akorát to zlepší nájezdové úhly a přejezdový (nebo jak se mu říká) úhel, ale ne křížení. Já osobně jsem měl na RRC pera z Tatry 603 a přesazené horní uložení tlumičů. Auto křížilo jako divý, mít tam ještě Procompy tak by to nemělo chybu, protože ty jsou krapet delší. Jen to bylo až moc vysoké, byl to tak 6ti palcový lift...

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2670
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

#9 Příspěvek od teslo » 24 črc 2007 08:24

U zadne napravy to az tak nevadi. Pritlacanie odlahceneho kolesa vychadza z principu uchytenia zadnej napravy v strede. Ked zacnes jedno koleso dvihat, tak druhe ide automaticky nizsie. Ma to ale teoreticku nevyhodu prave v tom klbe, pretoze ma obmedzene uhly...v praxi to ale vobec nevadi.
Pri prednej s panhardkou( resp. auta inych znaciek) v podstate suhlasim s eliottom, ale podla mna to nieje az tak hrozne.

Vsetky tieto sady su tak isto ako IM, OME zatazove, tzn. pracovne podvozky, ktorych hlavna vyhoda, je ze su stavane na vacsie zatazenie. A tym ze su pera tvrdsie je sekundarny efekt prave v tom lifte.
Taky podvozok ako pise eliott je skor trialovy a mal by byt dost makky, tym padom horsi na ceste.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

jezbera ivan
Příspěvky: 1058
Registrován: 16 led 2007 20:10
tel.: +421 905 712 951
auto: D3 2007 + D4 2012
Bydliště: SK - Zálesie

#10 Příspěvek od jezbera ivan » 24 črc 2007 10:33

Suhlasim s Teslom. Zadna naprava DI - uchytenie tzv. A-frame - ak tlacis jedno koleso hore, to opacne je rovnako silno tlacene dole cez klb uchytenia napravy v strede.
A ta sada vyzera ok, akurat mi tam chybaju dlhsie brzdove hadice.
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11533
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od eliott » 24 črc 2007 10:39

ak tlacis jedno koleso hore, to opacne je rovnako silno tlacene dole cez klb uchytenia napravy v strede.
To by platilo, kdyby byl střed uchycený napevno, a ne kyvně :idea: Váha auta leží na pružině, a ta je u kraje, ne uprostřed. Fyzika :idea:

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11533
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od eliott » 24 črc 2007 10:44

Vsetky tieto sady su tak isto ako IM, OME zatazove, tzn. pracovne podvozky, ktorych hlavna vyhoda, je ze su stavane na vacsie zatazenie. A tym ze su pera tvrdsie je sekundarny efekt prave v tom lifte.
Taky podvozok ako pise eliott je skor trialovy a mal by byt dost makky, tym padom horsi na ceste
V tom máš naprostou pravdu, je třeba to volit podle toho, jak chce kdo auto používat. Ale nevýhoda měkčího podvozku se dá snadno řešit zdvojením tlumičů.

jezbera ivan
Příspěvky: 1058
Registrován: 16 led 2007 20:10
tel.: +421 905 712 951
auto: D3 2007 + D4 2012
Bydliště: SK - Zálesie

#13 Příspěvek od jezbera ivan » 24 črc 2007 11:03

Ja som ako prve na seriovku DI nahodil len BP +2" pruziny a deCarbon +2" tlmice, nechal som tam oba stabiky no i tak mi zadne pruziny veselo pri krizeni vyskakovali, takze tie konusy vzadu su i tak potrebne. Prave ich idem nahodit. Ak tam nedas konusy, musis nejako zabezpecit aby ti pruziny nevyskakovali.
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2

Uživatelský avatar
motohanz
Příspěvky: 1038
Registrován: 08 bře 2007 11:40
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od motohanz » 24 črc 2007 11:30

jezbera píše:Suhlasim s Teslom. Zadna naprava DI - uchytenie tzv. A-frame - ak tlacis jedno koleso hore, to opacne je rovnako silno tlacene dole cez klb uchytenia napravy v strede.
A ta sada vyzera ok, akurat mi tam chybaju dlhsie brzdove hadice.
Jsou tam stoceny ne?
MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz

jezbera ivan
Příspěvky: 1058
Registrován: 16 led 2007 20:10
tel.: +421 905 712 951
auto: D3 2007 + D4 2012
Bydliště: SK - Zálesie

#15 Příspěvek od jezbera ivan » 24 črc 2007 11:39

motohanz píše:
jezbera píše:Suhlasim s Teslom. Zadna naprava DI - uchytenie tzv. A-frame - ak tlacis jedno koleso hore, to opacne je rovnako silno tlacene dole cez klb uchytenia napravy v strede.
A ta sada vyzera ok, akurat mi tam chybaju dlhsie brzdove hadice.
Jsou tam stoceny ne?
Aha, asi ano, to som totiz nevedel identifikovat co to je. Takze to vypada komplet, cena je primerana, ja by som sa toho nebal.
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11533
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od eliott » 24 črc 2007 11:41

Podle mě jsou to ''korunky'' se šroubama co drží tu ''trumpetu'' - horní uložení předních tlumičů.

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11533
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od eliott » 24 črc 2007 11:43

Ale podle seznamu (viz odkaz) tam jsou...

jezbera ivan
Příspěvky: 1058
Registrován: 16 led 2007 20:10
tel.: +421 905 712 951
auto: D3 2007 + D4 2012
Bydliště: SK - Zálesie

#18 Příspěvek od jezbera ivan » 24 črc 2007 11:44

eliott píše:Podle mě jsou to ''korunky'' se šroubama co drží tu ''trumpetu'' - horní uložení předních tlumičů.
Nie, tie su polozene na pruzinach, vyzera to ako hadice.
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2

Uživatelský avatar
Mešky
Příspěvky: 838
Registrován: 08 bře 2007 11:41
tel.: 602465066
Bydliště: Třeboň
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od Mešky » 24 črc 2007 18:34

Jestli mohu taky pár poznatků, mám na RR Classic sadu pružin Britpart+2palce, Procompy 9000, podložky pod pružiny 3cm a konusy na honích miskách pružin na zadní nápravě a exentrický pouzdra na přední nápravě, pneu 235/85R16 Matador Wisentta. Na silnici bez problémů a v terénu super, i když pružina na odlehčené straně je nezatížená, auto stále jede. Jsou to poznatky z Rumunska, kde Patroly a Land Cruiser 90 museli zapínat uzávěrku, tak RR jel uplně v pododě i bez špéry.

Uživatelský avatar
motohanz
Příspěvky: 1038
Registrován: 08 bře 2007 11:40
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od motohanz » 24 črc 2007 19:51

ja do toho asi pujdu, a nemate nekdo foto s 2" liftem disca?
MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz

Odpovědět