Co si vzít sebou na Expedice
Moderátor: Miky_CZ
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Co si vzít sebou na Expedice
Jsa poučen s minulého krizového období (kardan na Islandě) jsem si už pořídil na Ebay.UK náhradní díly
1) náhradní přední kardan Heavy duty front prop shaft za 65 uk
2) váhu vzduchu za 18.50 uk
3) náhradní zadní kardan za 65 uk
4) propshaft doughnut (Hardiho spojku) za 11 uk
Celá ta opičárna na Islandu mě stála přední kardan 7000,- a doprava 8000,-
což při součtu teď pořízených věcí je málem astronická částka. Tak závěr zní být připraven je to levnější. Miloš II
1) náhradní přední kardan Heavy duty front prop shaft za 65 uk
2) váhu vzduchu za 18.50 uk
3) náhradní zadní kardan za 65 uk
4) propshaft doughnut (Hardiho spojku) za 11 uk
Celá ta opičárna na Islandu mě stála přední kardan 7000,- a doprava 8000,-
což při součtu teď pořízených věcí je málem astronická částka. Tak závěr zní být připraven je to levnější. Miloš II
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Stavros píše:Vem si priklad z Pavla, ten nemel ani poradny gumy a bez problemu.






Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park
-
- Příspěvky: 3308
- Registrován: 09 úno 2007 17:16
- tel.: 608 969 607
- auto: Defender 110
- Kontaktovat uživatele:
To nic nemí Miloši, já s vyrazil do Alp jen v tričku bez mikiny a bundyMiloš II píše:Stavros píše:Vem si priklad z Pavla, ten nemel ani poradny gumy a bez problemu.![]()
Měl sebou noťas kdyby mu spadly windousy na té jeho D3
![]()
no, ale jsem stejně zvědavej až budou mít D3 těch let co mám třeba já tu svoji D2 jestli ještě budou jezdit
![]()
Miloš II


- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Luboš M. píše:To nic nemí Miloši, já s vyrazil do Alp jen v tričku bez mikiny a bundyMiloš II píše:![]()
Měl sebou noťas kdyby mu spadly windousy na té jeho D3
![]()
no, ale jsem stejně zvědavej až budou mít D3 těch let co mám třeba já tu svoji D2 jestli ještě budou jezdit
![]()
Miloš II
Ještě že jsem měl dobrý kamarády



Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park
- default
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 19 úno 2007 12:53
- tel.: +420775196109
- auto: LR DII; Volvo XC90 -
- Bydliště: mám
- Kontaktovat uživatele:
Ted vazne, spacak a karimatku z auta vubec nevyndavam. Clovek nikdy nevi kdy se budou hodit. Obcas dojedu nekam na nejaky brutalni koncert, a pak se mi nechce zpatky 

DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
low píše:spis by jsem s sebou vozil naftovy cerpadlo kdybych mel td5



- Přílohy
-
- čerpadlo_2.jpeg (5.41 KiB) Zobrazeno 13055 x
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Dále


Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park
Tak z tohohle bych si příklad nebral.I když jak říkáte - s tou pojízdnou elektrárnou člověk nikdy neví.Stavros píše:Vem si priklad z Pavla, ten nemel ani poradny gumy a bez problemu.

Ale i s takovým autem se to povede v civilizaci !!! Hold kdo chce kam,pomožme mu tam.Já zatím spokojenost.Chápu že v jednoduchosti je síla,ale pokrok a prd nezastavíš,pokud se nezastaví sám.


- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
To já.Se mi to odhlásilo.Anonymous píše:Tak z tohohle bych si příklad nebral.I když jak říkáte - s tou pojízdnou elektrárnou člověk nikdy neví.Stavros píše:Vem si priklad z Pavla, ten nemel ani poradny gumy a bez problemu.![]()
Ale i s takovým autem se to povede v civilizaci !!! Hold kdo chce kam,pomožme mu tam.Já zatím spokojenost.Chápu že v jednoduchosti je síla,ale pokrok a prd nezastavíš,pokud se nezastaví sám.![]()

D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Bedna



1) Přední kardan
2) Zadní kardan
3) Hardiho spojka 2x
4) Čerpadlo nafta
5) Turbo
6) Filtr vzduch 2x
7) Filtr nafta

9) Těsnění kolem turba
10) Hlavní řemen
11) Nějaké drobnosti kabely šrouby atd.
12) Váha vzduchu
To vše omotáno strečfolií a zafoukáno montážní pěnou. Mám to jako úložku na podobné výlety.Miloš II
- Přílohy
-
- Pohled1.jpg (66.28 KiB) Zobrazeno 12810 x
-
- Pohled2.jpg (62.12 KiB) Zobrazeno 12811 x
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park
To nemyslím Stavrosi, vždy je lepší mít na expedici více náhradních dílů a nic z toho třeba nepoužít, než jet pouze s plavkama a spacákem.Navíc i Patroláři, stejně jako Toyoťáci na svých expedicích opravují skoro pravidelně.Ono čím víc je auto považováno za hodně pevné, tím víc ho huntuješ a máš tak větší předpoklad, že se něco poškodí.Když máš originál LR tak se musíš hlídat a jezdit víc hlavou než srdcemStavros píše:hlavne at tyhle obrazky nevidi nekdo z konkurencnich for, hlavne majitele Toyot, Patrolu a jinych aut. To by se tem nasim autum smali jeste vic.

Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!